Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 21.03.2013 22:52
od KKKuba
cmelak píše:Před každou výměnou oleje používám TEC2000, plechovka stojí asi 400kč a není nic lepšího, používájí ho i lidi kolem mě a nikdy jsem neslyšel že by škodil, známej tomu taky nevěřil, a byl z toho překvapenej, protože mu to "před očima" zvýšilo tlaky válců

To teda myslíš ten výplach jo? Potřeboval bych to asi taky propláchnout, pod ventildeklem je docela humus, holt auto z čech.. :-/
Napsal: čtv 21.03.2013 22:53
od KKKuba
cmelak píše:Před každou výměnou oleje používám TEC2000, plechovka stojí asi 400kč a není nic lepšího, používájí ho i lidi kolem mě a nikdy jsem neslyšel že by škodil, známej tomu taky nevěřil, a byl z toho překvapenej, protože mu to "před očima" zvýšilo tlaky válců

To teda myslíš ten výplach jo? Potřeboval bych to asi taky propláchnout, pod ventildeklem je docela humus, holt auto z čech.. :-/
Napsal: pát 22.03.2013 09:30
od beny-maser
tak ten ventil-dekl sundej a vyčisti to ručně,protože tam se stejně žádná přísada nedostane v takovém množství, aby ti to za hodinu pořádně umylo.
Jinak na těch fotkách je ten motor krásnej a není tam proč to čistit,maximálně tím laborováním můžeš něco zkurvit,ale jinaj efekt to mít nebude.
Když jste tak háklivý na čistotu tak bych vám přál vydět vnitřek motoru na ford curire 1,3 b tam, nebyl cenťák ale tak 2-3, některý kozlíky si udělali do bordelu drážku, aby měly kde běhat,a stejně ten motor to auto přežil a teď běhá někde ve fiestě.
Používejte kvalitní oleje a neřešte výplach,nejezdíte ve veteránech.
Napsal: pát 22.03.2013 15:46
od Rekin-e28
Díky moc,taky si myslím,jen jsem chtěl pro motor to nejlepší,je ale pravda že ten čistič může něco podělat.Kašlu na to.Olej jsem vzal Fuchs Titan 10w-40.
Srandik32-Tímhle výplacháčem jsem čistil převodovku na ČZ 175 1962.
