Stránka 2 z 3

Napsal: ned 17.02.2013 01:04
od golf2vr6

Napsal: ned 17.02.2013 02:02
od golf2vr6
takto me to jelo,nez se to zaclo jebat...je to cizi video,ale presny


http://www.youtube.com/watch?v=4EbDJlY-EpE

Napsal: ned 17.02.2013 18:42
od brumlae34
Ahoj, zkousel si je s autem a mit napichlou diagnostiku, co dela tlak v railu a co ukazuje cidlo tlaku na palivovym filtru?

Napsal: ned 17.02.2013 21:05
od golf2vr6
ahoj,nezkousel,protoze zasuvku na diag mam v motoraku a zadnej dobrovolnik tam nechtel sedet za jizdy s diag .... takze zatim ne

Napsal: ned 17.02.2013 21:54
od hadice
..čao...koukám no klasika...k té dírce na podtlak "ufonu" u EGRu: dírka tam musí být aby naopak nevznikal podtlak či přetlak za membránou když zrovna nastane odevření toho elektropneumatického ventilku (psaného jako rfegulátor tlaku či co)....pokud ti to profukuje..znamená to že je membrána v tahu a funkce je špatná..ovlivní to jak už tu bylo psáno množství vzduchu do motoru... :wink:

Napsal: ned 17.02.2013 21:59
od golf2vr6
no diky kamarade,ja si prave taky myslim,ze to profoknout nesmi jit,pokud ta membrana ma podtlakem otvirat a zavirat egr :)

Napsal: ned 17.02.2013 23:09
od golf2vr6
takze EGR cely vyhodim do pryc a vypnu si ho v softu a bude po prdeli :))

Napsal: pon 18.02.2013 14:44
od kubito
tak tak cely to zacpi ja sem vyhodil i tu propojovaci trubku od svodu k EGR. zavaril obe strany v softu ho zavrel a vyreseny ale chybu v ECU budes mit porad...

Napsal: pon 18.02.2013 18:18
od kubito
nebo jestli mas manual prevodovku tak muzes udelat upgrade na 2560V z e60 :evil:

Napsal: stř 20.02.2013 09:37
od golf2vr6
Jasne presne tak to udelam :-) no 2560v je el ovladany,ne?a musel bych ho sehnat se svodama,predelat na podtlakovou regulaci,potom nejlepe prvni dil trubky k IC a prvni dil vyfukove casti a za to dam tolik ze raci zustanu u ty 2556v :-) dam to do cajku,prodam a koupim 535d :-D

Napsal: čtv 21.02.2013 21:12
od DaweTDS
golf2vr6 píše:Jasne presne tak to udelam :-) no 2560v je el ovladany,ne?a musel bych ho sehnat se svodama,predelat na podtlakovou regulaci,potom nejlepe prvni dil trubky k IC a prvni dil vyfukove casti a za to dam tolik ze raci zustanu u ty 2556v :-) dam to do cajku,prodam a koupim 535d :-D


Kdyštak GT2556V origo garet mám na prodej. 8)

Napsal: sob 23.02.2013 00:48
od golf2vr6
ty jsi ho jeste neprodal?

Napsal: sob 23.02.2013 15:21
od DaweTDS
golf2vr6 píše:ty jsi ho jeste neprodal?


Né vždyť jsem ho teprve před 14ti dny vymontoval :lol:

Napsal: sob 23.02.2013 15:24
od golf2vr6
aha ja nekde videl ze davno jsi neco takoveho prodaval,tak sorry :)) a napis me do zpravy info cena,stav a nejelep i fotku

Napsal: ned 24.02.2013 10:58
od golf2vr6

Napsal: pon 25.02.2013 19:43
od golf2vr6
8)

Napsal: pon 25.02.2013 19:45
od golf2vr6
dnes mensi nakup :))) velke diky MIRA333


turbo

egr

cidlo tlaku v sani

Napsal: pon 25.02.2013 20:27
od golf2vr6
takze projel jsem auto cca 20km a zatim tento vysledek :


chyba :

7728 - vyreseno - nove cidlo tlaku

1028 - vyreseno - novy EGR ventil - stary mel porusenou membranu uvnitr a sel profoknout coz jit nesmi !

13573 - vyreseno - spatna zhavicka

a zbyva jeste 4704 coz je nizky tlak paliva mezi nadrzi a filtrem a to bude slabe stredotlake cepraldo,koupim nove a uvidime


diky clenum HADICE a MIRA333

Napsal: pon 25.02.2013 21:50
od hadice
HADICA přijímá :D ..neděkuj pomáhat se má..je to slušnost...a proč by taky ne..když se sejdou fajn lidi...osobně jsem moc rád že jsme se tu na Velkomezříčsku trochu dali dokupy, protože celý boží roky něco řešit s lidima který buďto chcou jen furt na všem strašně vydělat a přitom prt anebo zase vo tom nevědí nic jen bádají a nebo jsou to (teď s prominutím) škodovkáři co se přišli podívat na "vydechlého krále silnic" (sranda jo neberte to osobně)...a s posměšky se jen ušklíbnout nad tím a oním že to mají udělané na hovno.....já si nic takového nedovolím nikomu řici..auto má dělat radost každýmu motoristovi a je jedno jestli je to tamto či toto...;-)

Napsal: úte 26.02.2013 00:49
od golf2vr6
Jinak turbo slo ven vrchem a cca se vsim vsady 5h prace s tim,ze jsem turbo rozdelal a vycistil + X dalsich ocist + montaz egr cidla a turba