Napsal: pát 01.02.2013 15:42
fotene mobilom, odoslane taktiez mobilm a este to chcelo upravit na nejaky kokotsky rozmer tak jedine takto z mobilu
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
U X5 by se údaje ze tvého štítku a TP daly pochopit, protože je kategorie M1G. E39 528i, tak jako ostatní E39 jsou kategorie M1 a platí pro ně: největší povolená hmotnost takového přípojného vozidla není větší než největší povolená hmotnost tažného vozidla u vozidel kategorií M1 a N1vyhláška 341/2002 Sb. Ministerstva dopravy a spojů ze dne 11. července 2002 o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, Změna: 100/2003 Sb.Změna: 197/2006 Sb.Změna: 388/2008 Sb.Změna: 283/2009 Sb.(část) píše:§14 (7) Pro spojování vozidel do jízdních souprav s přípojnými vozidly kategorií O1 a O2 platí
a) okamžitá hmotnost nebrzděného přípojného vozidla kategorie O1 nesmí být větší než největší povolená hmotnost nebrzděného přípojného vozidla stanovená pro tažné vozidlo, která je uvedena v technickém průkazu a osvědčení o registraci tažného vozidla,
b) okamžitá hmotnost přívěsu kategorie O2 nesmí být větší než největší povolená hmotnost brzděného přípojného vozidla stanovená pro tažné vozidlo, která je uvedena v technickém průkazu a osvědčení o registraci tažného vozidla, za podmínky, že největší povolená hmotnost takového přípojného vozidla není větší než největší povolená hmotnost tažného vozidla u vozidel kategorií M1 a N1 a 1,5násobek největší povolené hmotnosti tažného vozidla u vozidel kategorií M1G a N1G.
ja som nenapisal ze nie ani ze ano len som sem UPol fotky co mam na aute ja a ze je to original tak jak je, nikto nic nerobil, nedorabal ani neprerabal a podla vin je tazne original a tie stitky su tiez original.Francis píše:Asi mají v jinde v Evropě nebo na Zemi jiné předpisy než u nás, protožeU X5 by se údaje ze tvého štítku a TP daly pochopit, protože je kategorie M1G. E39 528i, tak jako ostatní E39 jsou kategorie M1 a platí pro ně: největší povolená hmotnost takového přípojného vozidla není větší než největší povolená hmotnost tažného vozidla u vozidel kategorií M1 a N1vyhláška 341/2002 Sb. Ministerstva dopravy a spojů ze dne 11. července 2002 o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, Změna: 100/2003 Sb.Změna: 197/2006 Sb.Změna: 388/2008 Sb.Změna: 283/2009 Sb.(část) píše:(7) Pro spojování vozidel do jízdních souprav s přípojnými vozidly kategorií O1 a O2 platí
a) okamžitá hmotnost nebrzděného přípojného vozidla kategorie O1 nesmí být větší než největší povolená hmotnost nebrzděného přípojného vozidla stanovená pro tažné vozidlo, která je uvedena v technickém průkazu a osvědčení o registraci tažného vozidla,
b) okamžitá hmotnost přívěsu kategorie O2 nesmí být větší než největší povolená hmotnost brzděného přípojného vozidla stanovená pro tažné vozidlo, která je uvedena v technickém průkazu a osvědčení o registraci tažného vozidla, za podmínky, že největší povolená hmotnost takového přípojného vozidla není větší než největší povolená hmotnost tažného vozidla u vozidel kategorií M1 a N1 a 1,5násobek největší povolené hmotnosti tažného vozidla u vozidel kategorií M1G a N1G.
To verim, v D ani nie ale v A asi mozno tam su idioti, som dostal na dialnici za 143km/hod pokutu 120euroFrancis píše:To že neměl problém neznamená, že ho jednou nemůže mít. Jak už bylo psáno výše, zejména v DE a AT nejsou v tomto ohledu s policií možné debaty a smlouvání, je to drahé nejen za pokutu ale i za nutnost sehnat jiné auto, které papírově bude mít na to, aby přívěs odtáhlo
A na kolik tam měli aktuálně sníženou rychlost značkou?zverbo píše:To verim, v D ani nie ale v A asi mozno tam su idioti, som dostal na dialnici za 143km/hod pokutu 120euro