Stránka 2 z 3
Napsal: úte 22.01.2013 13:58
od VRsix
Nechapu na co tim stale narazis?? Chapu ze mi chces prodat kabel za 6000, viz. SZ co jsi mi poslal, ale ja ho nevyuziju. Mam tuto diag zdarma, tak proboha mi na smazani chyby airbagu postaci, ne? Nebo podle tebe mam jet za nekym pres pul prahy aby mi za 500 smazal airbagy? To snad ne...
Ja nerikam, ze se tim snazim diagnostikovat zavadu, ale na vycteni chyby airbagu a jeji nasladny smazani kvuli laboraci s IBS to staci.
Timto zaroven dekuji JaraX za konstruktivni pomoc pri reseni problemu

Napsal: úte 22.01.2013 14:27
od JaraX
vrsix, ale uplně dobře to nechapu,
zkus mi popsat kdy máš jaky napětí v siti?
kolik máš za jizdy? kolik když je to zdechly apod.
ibs řeší stav naboje v baterce a dle toho řekne altíku kolik má dát voltů a ten dle toho nabiji. pokud je baterka vybita tak nabíji třeba 15,5V a pokud naopak plně nabitá tak nabiji třeba 13V,
Napsal: úte 22.01.2013 14:34
od VRsix
Rano pri chcipnutym motoru to ukazovalo 10,3-10,8V na diagnostice - podle me palubni napeti brany z OBD zasuvky (moje domnenka). Pak jsme odpojili IBS, nastartoval jsem a diag ukazovala cca 12,5V a na altiku pomoci voltmetru 13,9V.
Co se stane kdyz takhle bez IBS budu jezdit treba tyden?
Napsal: úte 22.01.2013 14:41
od matiz
Ale vubec ti nic nevnucuju, jen jsem ti odepsal ze ji mam. A neni to 6, ale 4

V podstate je mi to uplne jedno. Samozrejme ze nepojedes smazat pytle takovy kus prdele. Jde mi o to, ze si pletes diagnostiku s necim co umi mazat chyby. To neni diagnostika... Diagnostika je u mne to co se dostane do kazde jednotky, umi z ni precist live data, daji se tim spoustet cleny, zobrazi mi stav konkretnich veci ktere ovlada, umi to systemove testy, umi to neco zmerit a hlavne da li se tomu verit. A tam jsem psal ze mas zajet, ne ke mne...
Ke kazde vygenerovane chybe je nasledny servisni postup, cili kontrola toho a toho, zmereni toho a toho, je to v poradku - neni to v poradku, pokud neni kontrola toho a toho , pripaden dalsi krok a nakonec trebas vymena toho a toho. Toto jsem mel na mysli, protoze alespon ja takto chapu smysl oprav. Ne mazani chyb a vymenovani dilu co nekoho napadnou. Navic pokud opravdu je napeti na jednotkach 10V tak je to problem a docela dost velky, protoze se nekde tech 5V ztraci. A IBS to nebude kdyz to tlaci tolik pri natoceni, ale na druhou stranu proc radit nekomu kdo o to nestoji, takze timto uz to dal zasirat nebudu.
A jeste naposled proc bych to ja resil akutne, protoze pokud se mi nekde opravdu ztraci cca 5V, tak bych mel obavy abych nekde nevidel ohnicek...
Toz tak nejak.
Napsal: úte 22.01.2013 14:53
od VRsix
Ja samozrejme o radu stojim a tohle co jsi ted napsal je skutecne rada. Doposud to bylo pouze o tom, ze mam spatnou diagnostiku a to nebyla rada.
Ja nevim, jestli tech 10V je napeti na jednotkach. To je to co ukazuje bosch, ale odkud to bere, to ja nevim. To napeti tam hodne kolisalo v rozpeti 10,3V-11V po dobu co jsem to mel napichnuty.
V podstate je to dost podobny problem jako tohle
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=115375&highlight=ibs
udajne to pry vyresil vymenou baterky, ale tu ja mam novou a nakodovanou od mentuliho.
Napsal: úte 22.01.2013 16:46
od VRsix
tak jsem si na budikach nahodil aktualni voltaz a pise to 12,5v pri klickach v prvni poloze, 12v pri klickach v druhe poloze a 13-13,5v pri volnobehu
treba ten bosch pise nejaky koniny, ja nevim

Napsal: úte 22.01.2013 19:57
od JaraX
tak to je celkem ok ty napětí.
bude to chyba toho bosche.
Napsal: stř 23.01.2013 10:24
od VRsix
Asi to bude fakt blbe ukazovat bosch, dnes rano pred startem 12,3V v prvni poloze, po ujeti cca 12km chcipnuty motor, klicky v prvni poloze 13V
Napsal: stř 23.01.2013 11:33
od JaraX
12,3 už je trošku slabší baterka,
Napsal: stř 23.01.2013 12:09
od VRsix
ale teda po tom co jsem dojel do prace uz bylo asi 13V, takze nic dramatickyho... kupoval jsem ji asi pred mesicem, ale kdo vi kde a jak dlouho lezela...
nicmene, nejlepsi reseni je vzit voltmetr a vykaslat se na to co pise bc

Napsal: pát 25.01.2013 10:00
od VRsix
Takze dnes airbagy znovu, takze IBS muzu vyloucit. Zacatkem tydne budu muset zavolat snejkovi, aby mi to zdiagnostikoval

Pres vikend jeste necham nabit baterku, ale pochybuju.
Napsal: ned 10.02.2013 21:58
od answ3r
Ahoj,
mám uplně stejný problém. Cca 5 měsíců mi občas vyskočí přesně tahle hláška restraint system fault , většinou, když nastoupí spolujezdec. Doteď mi varování samo vždycky do pěti minut zmizelo, i červené ikonky s airbegem. Nicméně poslední dva dny mi to skáče nonstop, i když spolujezdce nevezu a chybová hláška nechce zmizen, na iDrivu mi to píše furt varování... Už mě to docela leze na nervy, zítra to házim na diagnostiku, ale nevim jak se toho problému zbavit.
Zkoušel jsem dost googlovat a na netu je spousta lidí, co s tim měli problém, jenže káždý z naprosto jiného důvodu.. špatný kontakt v baterii, slabá baterka, odešlo čidlo v sedačče... spousta různých problémů...
Napsal: ned 10.02.2013 22:09
od talio2
answ3r píše:Ahoj,
mám uplně stejný problém. Cca 5 měsíců mi občas vyskočí přesně tahle hláška restraint system fault , většinou, když nastoupí spolujezdec. Doteď mi varování samo vždycky do pěti minut zmizelo, i červené ikonky s airbegem. Nicméně poslední dva dny mi to skáče nonstop, i když spolujezdce nevezu a chybová hláška nechce zmizen, na iDrivu mi to píše furt varování... Už mě to docela leze na nervy, zítra to házim na diagnostiku, ale nevim jak se toho problému zbavit.
Zkoušel jsem dost googlovat a na netu je spousta lidí, co s tim měli problém, jenže káždý z naprosto jiného důvodu.. špatný kontakt v baterii, slabá baterka, odešlo čidlo v sedačče... spousta různých problémů...
a já jsem minlý týden musel koupit novou hlavovou opěrku na sedadlo řidiče.. zítra vezu ráno spolujezdce tak jsem zvědavej jestli to zase vyskočí, ale myslím si, že je chyba v sedačce řidiče, protože kontrolka nezap.pásů u spolujezdce vždycky fungovala. Ale už mi to od výměny hl.pěrky nic nepíše (4dny) tak jsem na to zvědavej. Pořád mám v autorizovaném servisu domluvený termín na středu na přehrání softu v autě..
Napsal: pon 11.02.2013 12:57
od VRsix
jinak u me problem vyresen - pyropatrona u akumulatoru
Napsal: čtv 14.02.2013 14:20
od talio2
VRsix píše:jinak u me problem vyresen - pyropatrona u akumulatoru
u mě se to zase rozsvítilo, příští týden přehrát software v autě a uvidí se.. :-/
Napsal: pát 17.01.2014 00:14
od Pazdi
Ahoj, připojím se s problémem - respektive dnes jsem si dovezl e60 a píše mi to to stejné - auto bylo před týdnem u mentuliho - kde jsme se bavili o chybě na předpínači pásu u řidiče - takže zkusím vyměnit...spíš bych se chtěl zeptat trošku hloupěji

dá se to nějak "potvrdit" a fungovat? neměl jsem příliš času a bývalý majitel nebyl zrovna sdílný, tak jsem auto dovezl domů bez rádia, bez cd, protože se mi stále zobrazovala tahle chybka:)
Napsal: pát 17.01.2014 10:09
od Ler0
Ahoj, taky mě začala vyskakovat tato hláška, když ji smažu přes IMPU, tak zmizí, ale po nějaké době zase vyskočí. Teď jsem zjistil, že mě pod spolujezdcovou sedačkou leží volně nějaký modul. Když zahýbu kabelama co k tomu vedou, tak se hláška delší dobu neukáže, ale stačí jet po rozbité silnici a při dalším nastartování se znovu ukáže chybová hláška. Tak mám podezření na vadné kontakty. Může mě někdo říct co to je? Musel mě to někdo ukopnout, když jsem vezl pasažéry vzadu.
Napsal: ned 19.01.2014 17:53
od cipis
Napsal: pon 20.01.2014 08:53
od Ler0
cipis píše:http://cz.bmwfans.info/parts-catalog/65776927500/
Díky za informaci.
Napsal: čtv 23.01.2014 21:40
od tom955i
tak mi to taky vyskakuje, smazano prez diag. a znovu,mel jsem odpojenou baterku, ma to spojitost ? dnes zareg. baterka a znovu???