Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E60 airbagy - restraint system fault

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od VRsix »

Nechapu na co tim stale narazis?? Chapu ze mi chces prodat kabel za 6000, viz. SZ co jsi mi poslal, ale ja ho nevyuziju. Mam tuto diag zdarma, tak proboha mi na smazani chyby airbagu postaci, ne? Nebo podle tebe mam jet za nekym pres pul prahy aby mi za 500 smazal airbagy? To snad ne...

Ja nerikam, ze se tim snazim diagnostikovat zavadu, ale na vycteni chyby airbagu a jeji nasladny smazani kvuli laboraci s IBS to staci.

Timto zaroven dekuji JaraX za konstruktivni pomoc pri reseni problemu :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od JaraX »

vrsix, ale uplně dobře to nechapu,
zkus mi popsat kdy máš jaky napětí v siti?
kolik máš za jizdy? kolik když je to zdechly apod.

ibs řeší stav naboje v baterce a dle toho řekne altíku kolik má dát voltů a ten dle toho nabiji. pokud je baterka vybita tak nabíji třeba 15,5V a pokud naopak plně nabitá tak nabiji třeba 13V,
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od VRsix »

Rano pri chcipnutym motoru to ukazovalo 10,3-10,8V na diagnostice - podle me palubni napeti brany z OBD zasuvky (moje domnenka). Pak jsme odpojili IBS, nastartoval jsem a diag ukazovala cca 12,5V a na altiku pomoci voltmetru 13,9V.

Co se stane kdyz takhle bez IBS budu jezdit treba tyden?
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od matiz »

Ale vubec ti nic nevnucuju, jen jsem ti odepsal ze ji mam. A neni to 6, ale 4 :D V podstate je mi to uplne jedno. Samozrejme ze nepojedes smazat pytle takovy kus prdele. Jde mi o to, ze si pletes diagnostiku s necim co umi mazat chyby. To neni diagnostika... Diagnostika je u mne to co se dostane do kazde jednotky, umi z ni precist live data, daji se tim spoustet cleny, zobrazi mi stav konkretnich veci ktere ovlada, umi to systemove testy, umi to neco zmerit a hlavne da li se tomu verit. A tam jsem psal ze mas zajet, ne ke mne...

Ke kazde vygenerovane chybe je nasledny servisni postup, cili kontrola toho a toho, zmereni toho a toho, je to v poradku - neni to v poradku, pokud neni kontrola toho a toho , pripaden dalsi krok a nakonec trebas vymena toho a toho. Toto jsem mel na mysli, protoze alespon ja takto chapu smysl oprav. Ne mazani chyb a vymenovani dilu co nekoho napadnou. Navic pokud opravdu je napeti na jednotkach 10V tak je to problem a docela dost velky, protoze se nekde tech 5V ztraci. A IBS to nebude kdyz to tlaci tolik pri natoceni, ale na druhou stranu proc radit nekomu kdo o to nestoji, takze timto uz to dal zasirat nebudu.


A jeste naposled proc bych to ja resil akutne, protoze pokud se mi nekde opravdu ztraci cca 5V, tak bych mel obavy abych nekde nevidel ohnicek...

Toz tak nejak.
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od VRsix »

Ja samozrejme o radu stojim a tohle co jsi ted napsal je skutecne rada. Doposud to bylo pouze o tom, ze mam spatnou diagnostiku a to nebyla rada. :)

Ja nevim, jestli tech 10V je napeti na jednotkach. To je to co ukazuje bosch, ale odkud to bere, to ja nevim. To napeti tam hodne kolisalo v rozpeti 10,3V-11V po dobu co jsem to mel napichnuty.

V podstate je to dost podobny problem jako tohle
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=115375&highlight=ibs
udajne to pry vyresil vymenou baterky, ale tu ja mam novou a nakodovanou od mentuliho.
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od VRsix »

tak jsem si na budikach nahodil aktualni voltaz a pise to 12,5v pri klickach v prvni poloze, 12v pri klickach v druhe poloze a 13-13,5v pri volnobehu

treba ten bosch pise nejaky koniny, ja nevim :(
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od JaraX »

tak to je celkem ok ty napětí.
bude to chyba toho bosche.
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od VRsix »

Asi to bude fakt blbe ukazovat bosch, dnes rano pred startem 12,3V v prvni poloze, po ujeti cca 12km chcipnuty motor, klicky v prvni poloze 13V
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od JaraX »

12,3 už je trošku slabší baterka,
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od VRsix »

ale teda po tom co jsem dojel do prace uz bylo asi 13V, takze nic dramatickyho... kupoval jsem ji asi pred mesicem, ale kdo vi kde a jak dlouho lezela...

nicmene, nejlepsi reseni je vzit voltmetr a vykaslat se na to co pise bc :)
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od VRsix »

Takze dnes airbagy znovu, takze IBS muzu vyloucit. Zacatkem tydne budu muset zavolat snejkovi, aby mi to zdiagnostikoval :) Pres vikend jeste necham nabit baterku, ale pochybuju.
answ3r
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: ned 10.02.2013 01:00

#32 Příspěvek od answ3r »

Ahoj,
mám uplně stejný problém. Cca 5 měsíců mi občas vyskočí přesně tahle hláška restraint system fault , většinou, když nastoupí spolujezdec. Doteď mi varování samo vždycky do pěti minut zmizelo, i červené ikonky s airbegem. Nicméně poslední dva dny mi to skáče nonstop, i když spolujezdce nevezu a chybová hláška nechce zmizen, na iDrivu mi to píše furt varování... Už mě to docela leze na nervy, zítra to házim na diagnostiku, ale nevim jak se toho problému zbavit.

Zkoušel jsem dost googlovat a na netu je spousta lidí, co s tim měli problém, jenže káždý z naprosto jiného důvodu.. špatný kontakt v baterii, slabá baterka, odešlo čidlo v sedačče... spousta různých problémů...
talio2
Registrovaný
Příspěvky: 227
Registrován: úte 22.01.2013 01:00

#33 Příspěvek od talio2 »

answ3r píše:Ahoj,
mám uplně stejný problém. Cca 5 měsíců mi občas vyskočí přesně tahle hláška restraint system fault , většinou, když nastoupí spolujezdec. Doteď mi varování samo vždycky do pěti minut zmizelo, i červené ikonky s airbegem. Nicméně poslední dva dny mi to skáče nonstop, i když spolujezdce nevezu a chybová hláška nechce zmizen, na iDrivu mi to píše furt varování... Už mě to docela leze na nervy, zítra to házim na diagnostiku, ale nevim jak se toho problému zbavit.

Zkoušel jsem dost googlovat a na netu je spousta lidí, co s tim měli problém, jenže káždý z naprosto jiného důvodu.. špatný kontakt v baterii, slabá baterka, odešlo čidlo v sedačče... spousta různých problémů...


a já jsem minlý týden musel koupit novou hlavovou opěrku na sedadlo řidiče.. zítra vezu ráno spolujezdce tak jsem zvědavej jestli to zase vyskočí, ale myslím si, že je chyba v sedačce řidiče, protože kontrolka nezap.pásů u spolujezdce vždycky fungovala. Ale už mi to od výměny hl.pěrky nic nepíše (4dny) tak jsem na to zvědavej. Pořád mám v autorizovaném servisu domluvený termín na středu na přehrání softu v autě..
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od VRsix »

jinak u me problem vyresen - pyropatrona u akumulatoru
talio2
Registrovaný
Příspěvky: 227
Registrován: úte 22.01.2013 01:00

#35 Příspěvek od talio2 »

VRsix píše:jinak u me problem vyresen - pyropatrona u akumulatoru


u mě se to zase rozsvítilo, příští týden přehrát software v autě a uvidí se.. :-/
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od Pazdi »

Ahoj, připojím se s problémem - respektive dnes jsem si dovezl e60 a píše mi to to stejné - auto bylo před týdnem u mentuliho - kde jsme se bavili o chybě na předpínači pásu u řidiče - takže zkusím vyměnit...spíš bych se chtěl zeptat trošku hloupěji :oops: dá se to nějak "potvrdit" a fungovat? neměl jsem příliš času a bývalý majitel nebyl zrovna sdílný, tak jsem auto dovezl domů bez rádia, bez cd, protože se mi stále zobrazovala tahle chybka:)
Ler0
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: pát 03.08.2012 00:00

#37 Příspěvek od Ler0 »

Ahoj, taky mě začala vyskakovat tato hláška, když ji smažu přes IMPU, tak zmizí, ale po nějaké době zase vyskočí. Teď jsem zjistil, že mě pod spolujezdcovou sedačkou leží volně nějaký modul. Když zahýbu kabelama co k tomu vedou, tak se hláška delší dobu neukáže, ale stačí jet po rozbité silnici a při dalším nastartování se znovu ukáže chybová hláška. Tak mám podezření na vadné kontakty. Může mě někdo říct co to je? Musel mě to někdo ukopnout, když jsem vezl pasažéry vzadu.
Přílohy
a.jpg
a.jpg (106.04 KiB) Zobrazeno 236 x
cipis
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: pát 16.11.2007 01:00
Bydliště: Brno

#38 Příspěvek od cipis »

Ler0
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: pát 03.08.2012 00:00

#39 Příspěvek od Ler0 »

cipis píše:http://cz.bmwfans.info/parts-catalog/65776927500/
Díky za informaci.
tom955i
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 01.11.2012 01:00

#40 Příspěvek od tom955i »

tak mi to taky vyskakuje, smazano prez diag. a znovu,mel jsem odpojenou baterku, ma to spojitost ? dnes zareg. baterka a znovu???
Odpovědět