Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E60 benzinové motory - 525 a 530rozdíl + Xdrive u benzinzu

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Jendix »

milannn píše:no mám ho chvíli, tak to ješte vypozoruju, ale výrobce udává komb. spotřebu kolem 7,5 litru a ta je většinou tak o dva litry poddimenzována proti realitě.... Tak ale jestli je tady někdo kdo má taky E61 530XD v automatu, tak by mě zajímalo kolik mu to žere... a jezdím normálně, nejsem závodník:)


no to bych netvrdil.. když pojedeš dálku 100km podle předpisů.. měl by ses bez problému na takovou spotřebu dostat, pokud nejezdíš jen město, je něco špatně..

koukni sem:

http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... ctmodel=xd

jinak v zimě má dost lidí problémy právě s neohříváním motoru, to pak může souviset s nemožností regenerace dpf a zvyšovánim spotřeby
Kubaa
Registrovaný
Příspěvky: 72
Registrován: pát 16.01.2009 01:00

#22 Příspěvek od Kubaa »

Diky za vase nazory. Ale predmetem byly motory benzinove...
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od VRsix »

Ja ted udelal termostaty a jsem se spotrebou o cca litr min
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Jendix »

Kubaa píše:Diky za vase nazory. Ale predmetem byly motory benzinove...


no to je fakt.. trochu se to tady zvrhlo.. sory.. ;-)
roti
Registrovaný
Příspěvky: 209
Registrován: čtv 23.02.2006 01:00
Bydliště: Praha, München

#25 Příspěvek od roti »

kalashnikow píše:Jen oprava 2.0 TDi 103kW není CR, nýbrž PD, CR je až 2.0 TDi 125kW.
kazdej Euro5 je uz CR. 103kw tusim od 2010...
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#26 Příspěvek od Filozof »

do jakého roku je přímej vstřik ?

530i e60/e61 verze 170kw je stále ještě možno přestavět na LPG bez problému po staru ale novější verze 190kw je již přímej vstřik.

Stejně tak 545i a 550i je v pohodě do určitého roku mám pocit.
Akorát tyto motorizace jsou velice ojedinělé.... :?
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#27 Příspěvek od pavproch »

5er neznám/nezajímám se, ale u 3er je N52 (190kW) NEpřímovstřik, N53 (200kW) JE přímovstřik (montuje se od cca 2009??)

jinak k původnímu dotazu - opět analogie s 3er: 25i a 30i se liší sáním - 30i = "three stage manifold" (+ samozřejmě kompletně jiný SW)

imho x-drive na spotřebě přidá jen tolik, co odpovídá vyšší pohotovostní hmotnosti (cca 100 kg nahoru oproti zadokolce)

právě sem dodělal knihu jízd za 2012: 36kkm s průměrem 10.88 (sice převážně delší trasy, ale zato převážně "s intenzivním zápřahem všech 272 mnichovských hřebců pod haubnou")
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od JaraX »

samozřejmě že ta rozvodka, druhej kardan, poloosy a druhej diferák na spotřebe taky něco udělaj, není to jen o váze.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#29 Příspěvek od Filozof »

sehnat 530i nebo 545i či 550i v touringu je takřka nesehnatelné ....

V čr jich je asi 5kusů co jsem se díval jinak vše nafta nebo X-drive .

Benzín v čr E61 roky ´06-09 je prostě nesehnatelné ... pokud chci manuál pouze zadokolku.

Koukal jsem se na 330i touring 06-09 a to už se něco najde ...ale taky pouze pár kusů :(

Takže i verze 190kw 3.0litr je v pohodě a jde přestavět.
butthead740
Registrovaný
Příspěvky: 377
Registrován: pon 23.06.2008 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně

#30 Příspěvek od butthead740 »

Kubaa
Registrovaný
Příspěvky: 72
Registrován: pát 16.01.2009 01:00

#31 Příspěvek od Kubaa »

Ano. To zajimavy je. Hned bych do nej sel. Sice je to 4x4. Radsi bych zadokolku, klasiku. Xdrive se zas muze hodit.
Kvuli tomuto autu jsem vznesl dotaz na motory. Tento ma jiz 200kw verzi a tudiz primostrik a tudiz tezko, resp. Draze na plyn. A krmit 200kw trilitr benzinem se ki nechce. To cloveka stahne i z kalhot
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#32 Příspěvek od pavproch »

Kubaa píše:Ano. To zajimavy je. Hned bych do nej sel. Sice je to 4x4. Radsi bych zadokolku, klasiku. Xdrive se zas muze hodit.
Kvuli tomuto autu jsem vznesl dotaz na motory. Tento ma jiz 200kw verzi a tudiz primostrik a tudiz tezko, resp. Draze na plyn. A krmit 200kw trilitr benzinem se ki nechce. To cloveka stahne i z kalhot


ani ne... mám 330ixT (200kW) v manuálu, jezdím s tím hoooodně moc dynamicky, jak píšu výše - loňský průměr ani ne 11.... nejvyšší průměr na nádrži (dovádění na okreskách) 15, minimum 8 (ale to bylo "za trest")

U 5er to určitě nebude nijak výrazně jinak..
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od VRsix »

ja bych akorat dal bacha na ten bazar
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#34 Příspěvek od Filozof »

pavproch píše:
Kubaa píše:Ano. To zajimavy je. Hned bych do nej sel. Sice je to 4x4. Radsi bych zadokolku, klasiku. Xdrive se zas muze hodit.
Kvuli tomuto autu jsem vznesl dotaz na motory. Tento ma jiz 200kw verzi a tudiz primostrik a tudiz tezko, resp. Draze na plyn. A krmit 200kw trilitr benzinem se ki nechce. To cloveka stahne i z kalhot


ani ne... mám 330ixT (200kW) v manuálu, jezdím s tím hoooodně moc dynamicky, jak píšu výše - loňský průměr ani ne 11.... nejvyšší průměr na nádrži (dovádění na okreskách) 15, minimum 8 (ale to bylo "za trest")

U 5er to určitě nebude nijak výrazně jinak..


Pokud máš firmu a nemusíš danit jsi v pohodě my co máme zdaněné prachy a jdeme si koupit auto a pak ještě palivo a vše platíme již z daněných peněz tak musíme koukat na provoz.

Pak si spočítej 30-40tis km ročně za 10litru benzínu nebo 10litru LPG.
vynásob třeba 5lety kdy máš auto a máš krásné čísla.

Pokud někdo podniká (a neřeší prachy) nebo jezdí jen o víkendu tak klidně auto muže žrát 13L/100km v benzínu
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#35 Příspěvek od pavproch »

jo, je to služebák... :oops:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od JaraX »

vypada pěkně, až na ty zakladni sedačky a převodovku :(
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#37 Příspěvek od Filozof »

butthead740 píše:Myslim ze tohle je celkem zajimavy

http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list


pěkné pokud sedí kilometry a stav zájetého auta tak cena je přiměřená.

Co si budeme nalhávat je rok 2013 a na jaře to bude zase jinde a cena 3kila za pěkné pruměrně vybavenou 5er je v pohodě. Tedy v pohodě je tak 220-250 ale to se prodává nafta.

Bohužel benzín v BMW je ceněnej dost vysoko.

Ale snad přijde doba a budou se dávat skoro zadara ... protože nebude na benzín a auta se budou kupovat stále méně a méně.... :lol:

Tak jak to probíhá v itálii a řecku kde se auta přestávají kupovat ...
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#38 Příspěvek od Filozof »

za rozumnou cenu vidím jen 3er a je jich fakt málo na výběr.
5er je o kilo dražší cca.

http://www.sauto.cz/osobni/hledani#_con ... =5&model=0
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od JaraX »

milannn
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: pát 18.11.2011 01:00

#40 Příspěvek od milannn »

když chcete dobré a kvalitní BMW, jeďte si pro nej do německa a čím dál, nejlíp až ke Frankfurtu, tím líp. Pohraničí aaž k Norimbergu je rozebráno českými bazaristy a poláky. české bazary jsou cesta do pekel... Dobré bmw není v německu levnější, protože oni zase vědí co prodávají, ale máte uplně jiné auto, než vyhrkanou a stočenou kraksnu. Mluvím z vlastní zkušenosti. Hlavně to tady nerozebírejte, ja vím.... téma jsou benzínové motory:))))
Odpovědět