Stránka 2 z 3

Napsal: ned 28.10.2012 13:54
od JaraX
ty jo, manual je zasadni problem, projet se par E60 v automatu a rychle tě to přejde. a až dáš 30k za dvouhmoták a spojku, tak budeš plivat ohen. 535d je peklo, ale proti 545i je to HTPčko. ja osobně pokud bych šel do nafty, tak jedině 535D, u 530D mě sere turbodíra a to že nejede odspoda.

Napsal: ned 28.10.2012 15:21
od Jendix
JaraX píše:ty jo, manual je zasadni problem, projet se par E60 v automatu a rychle tě to přejde. a až dáš 30k za dvouhmoták a spojku, tak budeš plivat ohen. 535d je peklo, ale proti 545i je to HTPčko. ja osobně pokud bych šel do nafty, tak jedině 535D, u 530D mě sere turbodíra a to že nejede odspoda.



dvouhmotu a setrvačník jsem dělal a třicet to nebylo, díly se nechaji sehnat za 15tkč + práce.. i když původní setrvák nebyl ještě tak špatnej, co jsem slyšel, ocházeji až kolem 300tkm..

musim ti dát ale za pravdu že automat je automat.. do pětky a vejš už ho to chce..

Napsal: ned 28.10.2012 16:18
od scooter_x
Navíc e60 535d v manuálu neexistuje...

Napsal: ned 28.10.2012 17:23
od zidrad
Já vím. V 535d jediném jsem ochoten manuál oželet protože není jiná možnost. Jinak chci manuál. Automat mám ve služebním a prostě mne to nebaví. Potřebuji si hrát :wink: Spojka a dvouhmoťák beru, dokonce už jsem v jiném autě měnil. Na druhou stranu opravy automatů také nejsou nejlevnější.

Napsal: ned 28.10.2012 17:43
od scooter_x
I automat tě může stát hodně...
Ještě k té 535d, pokud naftu, tak jedině tenhle motor. Jednak má na naftu super lineární charakter, žádné turbodíry a kopance a síly na rozdávání, a jednak má sice dvě turba, ovšem jednodušší konstrukce (pevné lopatky), která se serou míň než jedno turbo u 530d a taky na 535d prý neodchází svody, jako na 530d.

Napsal: ned 28.10.2012 19:40
od mari
U těch volantů je malinká chybka, sportlenkrad nemá bicepsy, ten co je na tý fotce je přečalouněnej s dodělanejma bicepsama. Bicepsy má jen M-kovej sportlenkrad.

Napsal: ned 28.10.2012 21:12
od scooter_x
Máš pravdu, v té rychlosti, jak jsem to hledal, jsem si jich ani nevšim, koukal jsem po tom kovu...takže tak jak říká mari :)

Napsal: ned 28.10.2012 23:27
od JaraX
zidrad píše:Já vím. V 535d jediném jsem ochoten manuál oželet protože není jiná možnost. Jinak chci manuál. Automat mám ve služebním a prostě mne to nebaví. Potřebuji si hrát :wink: Spojka a dvouhmoťák beru, dokonce už jsem v jiném autě měnil. Na druhou stranu opravy automatů také nejsou nejlevnější.

a seš si jistej že tvuj služebák je BMW? jak říkám svez se pořádným automatem.

Napsal: pon 29.10.2012 08:39
od chip
Já jel s 535d automat a 545i manuál a manuál jasně vede. Automat patří do 7er a ještě bych ho přetrpět v 5er nafta. Ale do benzínu to je nevhodné :wink:

Napsal: pon 29.10.2012 08:49
od JaraX
no ja si nedovedu představit sedět 24hod v autě s manualem, ale každej ma jiny priority, je jasny že do E36 bych jasně chtěl manual, nějaký auto na hraní, ale pokud bych to auto chtěl na ježdění, tak jedině automat, už i v E91 mame automat a byla to skvělá volba. člověk se věnuje řízení, né řazení. když jsem musel 6hodin v srbsku poskakovat v koloně, tak jsem si řikal jak je automat super.

Napsal: stř 31.10.2012 15:31
od zidrad
Ne není to bmw :) Nejde mi o to jestli řadí pomalu nebo cuká nebo já nevím co. Jde mi o princip automat vs manuál. Já se prostě s automatem nudím a toto je u každého stejné ať je to bmw automat nebo jiný.

Napsal: stř 31.10.2012 15:52
od JaraX
to není pravda, u SMG nebo M-DCT by ses taky nudil?
není automat jako automat, v naftovym automatu se taky nudím, u benzína je to zase jinak, u SMG je to jina, u M-DCT je to uplně jiny a taky to umí řadit samo.

Napsal: stř 31.10.2012 21:21
od E30STORM
Všechny moje BMW byly manuály, teď jsem koupil 530i benzin E60 a jsem tak spokojený, jako nikdy .
Myslel jsem si, že se budu nudit, ale není to tak!
Když chci blbnout, řadím si sám a to řazení je myslím si rychlejší, než bych ho tam při plném plynu zařadil sám.
Nemluvím ani o tom, že když tam dáš sport a na křižovatce tomu dupneš tak hrabe, takže o zábavu je postaráno!
A ten relax , to je nenahraditelné :-) , můžu volat , žrát , pít nebo psát SMS , takže už nikdy manuál nechci vidět :-).

Napsal: pát 11.01.2013 15:12
od chip
Ještě bych se chtěl zeptat jestli je mezi tím sport a M volantem nějaký rozdíl krom bicepsů, loga a barvy ramen? Není např. M menší v průměru, nebo nemá silnější věnec? Neví někdo?

Napsal: pát 11.01.2013 19:56
od JaraX
kde je tady tlačítko "like" sam bych to nenapsal líp, akorat teda vyměnit číslo 5 za 7 :)
předkupní prohlídka není problem.

Napsal: sob 12.01.2013 15:30
od chip
chip píše:Ještě bych se chtěl zeptat jestli je mezi tím sport a M volantem nějaký rozdíl krom bicepsů, loga a barvy ramen? Není např. M menší v průměru, nebo nemá silnější věnec? Neví někdo?
Nikdo neměl možnost porovnat ty dva volanty?

Jarax, ty spíš hledej tlačítko, které by ti přiložilo studenej obklad na hlavu :lol: , protože ti ta 7er závislost leze na mozek

Napsal: sob 12.01.2013 15:51
od JaraX
tvrdí člověk co měl určitě několik sedmiček i pětek, dokonce ty auta servisuje a tak muže objektivně hodnotit vid chipe

Napsal: sob 12.01.2013 15:52
od chip
... že ti to leze na mozek, už tu postřehlo víc lidí než jen já. Nevím, jak to má souviset se servisováním aut :roll:

Napsal: sob 12.01.2013 15:53
od JaraX
ale všecko lidi co o tom ví hovno, co viděli sedmu tak na obrázku nebo je max někdo svezl. to že je E65 mnohem spolehlivější jak e60 tady ví snad každej,

Napsal: sob 12.01.2013 15:55
od chip
Hele já chápu, že když se sedma sere víc než 5er a ty seš mechanik, tak chceš, aby jí mělo co nejvíc lidí a měl si dobrej kšeft. :lol:
Teď ale nasedni do svý e38 a odfrč do příslušné sekce, když o e60 a volantech nic nevíš :mad:

Ale už to nechci řešit, budu rád, když mi někdo poradí s těmi volanty :wink: