Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E60 volanty + sedadla

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od JaraX »

ty jo, manual je zasadni problem, projet se par E60 v automatu a rychle tě to přejde. a až dáš 30k za dvouhmoták a spojku, tak budeš plivat ohen. 535d je peklo, ale proti 545i je to HTPčko. ja osobně pokud bych šel do nafty, tak jedině 535D, u 530D mě sere turbodíra a to že nejede odspoda.
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Jendix »

JaraX píše:ty jo, manual je zasadni problem, projet se par E60 v automatu a rychle tě to přejde. a až dáš 30k za dvouhmoták a spojku, tak budeš plivat ohen. 535d je peklo, ale proti 545i je to HTPčko. ja osobně pokud bych šel do nafty, tak jedině 535D, u 530D mě sere turbodíra a to že nejede odspoda.



dvouhmotu a setrvačník jsem dělal a třicet to nebylo, díly se nechaji sehnat za 15tkč + práce.. i když původní setrvák nebyl ještě tak špatnej, co jsem slyšel, ocházeji až kolem 300tkm..

musim ti dát ale za pravdu že automat je automat.. do pětky a vejš už ho to chce..
Uživatelský avatar
scooter_x
Registrovaný
Příspěvky: 523
Registrován: ned 15.05.2011 00:00
Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín

#23 Příspěvek od scooter_x »

Navíc e60 535d v manuálu neexistuje...
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
zidrad
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: stř 24.12.2008 01:00

#24 Příspěvek od zidrad »

Já vím. V 535d jediném jsem ochoten manuál oželet protože není jiná možnost. Jinak chci manuál. Automat mám ve služebním a prostě mne to nebaví. Potřebuji si hrát :wink: Spojka a dvouhmoťák beru, dokonce už jsem v jiném autě měnil. Na druhou stranu opravy automatů také nejsou nejlevnější.
Uživatelský avatar
scooter_x
Registrovaný
Příspěvky: 523
Registrován: ned 15.05.2011 00:00
Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín

#25 Příspěvek od scooter_x »

I automat tě může stát hodně...
Ještě k té 535d, pokud naftu, tak jedině tenhle motor. Jednak má na naftu super lineární charakter, žádné turbodíry a kopance a síly na rozdávání, a jednak má sice dvě turba, ovšem jednodušší konstrukce (pevné lopatky), která se serou míň než jedno turbo u 530d a taky na 535d prý neodchází svody, jako na 530d.
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
mari
Registrovaný
Příspěvky: 1143
Registrován: pát 04.01.2008 01:00

#26 Příspěvek od mari »

U těch volantů je malinká chybka, sportlenkrad nemá bicepsy, ten co je na tý fotce je přečalouněnej s dodělanejma bicepsama. Bicepsy má jen M-kovej sportlenkrad.
Uživatelský avatar
scooter_x
Registrovaný
Příspěvky: 523
Registrován: ned 15.05.2011 00:00
Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín

#27 Příspěvek od scooter_x »

Máš pravdu, v té rychlosti, jak jsem to hledal, jsem si jich ani nevšim, koukal jsem po tom kovu...takže tak jak říká mari :)
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od JaraX »

zidrad píše:Já vím. V 535d jediném jsem ochoten manuál oželet protože není jiná možnost. Jinak chci manuál. Automat mám ve služebním a prostě mne to nebaví. Potřebuji si hrát :wink: Spojka a dvouhmoťák beru, dokonce už jsem v jiném autě měnil. Na druhou stranu opravy automatů také nejsou nejlevnější.

a seš si jistej že tvuj služebák je BMW? jak říkám svez se pořádným automatem.
chip
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 06.01.2006 01:00

#29 Příspěvek od chip »

Já jel s 535d automat a 545i manuál a manuál jasně vede. Automat patří do 7er a ještě bych ho přetrpět v 5er nafta. Ale do benzínu to je nevhodné :wink:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od JaraX »

no ja si nedovedu představit sedět 24hod v autě s manualem, ale každej ma jiny priority, je jasny že do E36 bych jasně chtěl manual, nějaký auto na hraní, ale pokud bych to auto chtěl na ježdění, tak jedině automat, už i v E91 mame automat a byla to skvělá volba. člověk se věnuje řízení, né řazení. když jsem musel 6hodin v srbsku poskakovat v koloně, tak jsem si řikal jak je automat super.
zidrad
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: stř 24.12.2008 01:00

#31 Příspěvek od zidrad »

Ne není to bmw :) Nejde mi o to jestli řadí pomalu nebo cuká nebo já nevím co. Jde mi o princip automat vs manuál. Já se prostě s automatem nudím a toto je u každého stejné ať je to bmw automat nebo jiný.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od JaraX »

to není pravda, u SMG nebo M-DCT by ses taky nudil?
není automat jako automat, v naftovym automatu se taky nudím, u benzína je to zase jinak, u SMG je to jina, u M-DCT je to uplně jiny a taky to umí řadit samo.
E30STORM
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Ostrava CITY

#33 Příspěvek od E30STORM »

Všechny moje BMW byly manuály, teď jsem koupil 530i benzin E60 a jsem tak spokojený, jako nikdy .
Myslel jsem si, že se budu nudit, ale není to tak!
Když chci blbnout, řadím si sám a to řazení je myslím si rychlejší, než bych ho tam při plném plynu zařadil sám.
Nemluvím ani o tom, že když tam dáš sport a na křižovatce tomu dupneš tak hrabe, takže o zábavu je postaráno!
A ten relax , to je nenahraditelné :-) , můžu volat , žrát , pít nebo psát SMS , takže už nikdy manuál nechci vidět :-).
chip
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 06.01.2006 01:00

#34 Příspěvek od chip »

Ještě bych se chtěl zeptat jestli je mezi tím sport a M volantem nějaký rozdíl krom bicepsů, loga a barvy ramen? Není např. M menší v průměru, nebo nemá silnější věnec? Neví někdo?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od JaraX »

kde je tady tlačítko "like" sam bych to nenapsal líp, akorat teda vyměnit číslo 5 za 7 :)
předkupní prohlídka není problem.
chip
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 06.01.2006 01:00

#36 Příspěvek od chip »

chip píše:Ještě bych se chtěl zeptat jestli je mezi tím sport a M volantem nějaký rozdíl krom bicepsů, loga a barvy ramen? Není např. M menší v průměru, nebo nemá silnější věnec? Neví někdo?
Nikdo neměl možnost porovnat ty dva volanty?

Jarax, ty spíš hledej tlačítko, které by ti přiložilo studenej obklad na hlavu :lol: , protože ti ta 7er závislost leze na mozek
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od JaraX »

tvrdí člověk co měl určitě několik sedmiček i pětek, dokonce ty auta servisuje a tak muže objektivně hodnotit vid chipe
chip
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 06.01.2006 01:00

#38 Příspěvek od chip »

... že ti to leze na mozek, už tu postřehlo víc lidí než jen já. Nevím, jak to má souviset se servisováním aut :roll:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od JaraX »

ale všecko lidi co o tom ví hovno, co viděli sedmu tak na obrázku nebo je max někdo svezl. to že je E65 mnohem spolehlivější jak e60 tady ví snad každej,
chip
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 06.01.2006 01:00

#40 Příspěvek od chip »

Hele já chápu, že když se sedma sere víc než 5er a ty seš mechanik, tak chceš, aby jí mělo co nejvíc lidí a měl si dobrej kšeft. :lol:
Teď ale nasedni do svý e38 a odfrč do příslušné sekce, když o e60 a volantech nic nevíš :mad:

Ale už to nechci řešit, budu rád, když mi někdo poradí s těmi volanty :wink:
Odpovědět