Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E60 volanty + sedadla
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
JaraX píše:ty jo, manual je zasadni problem, projet se par E60 v automatu a rychle tě to přejde. a až dáš 30k za dvouhmoták a spojku, tak budeš plivat ohen. 535d je peklo, ale proti 545i je to HTPčko. ja osobně pokud bych šel do nafty, tak jedině 535D, u 530D mě sere turbodíra a to že nejede odspoda.
dvouhmotu a setrvačník jsem dělal a třicet to nebylo, díly se nechaji sehnat za 15tkč + práce.. i když původní setrvák nebyl ještě tak špatnej, co jsem slyšel, ocházeji až kolem 300tkm..
musim ti dát ale za pravdu že automat je automat.. do pětky a vejš už ho to chce..
- scooter_x
- Registrovaný
- Příspěvky: 523
- Registrován: ned 15.05.2011 00:00
- Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
I automat tě může stát hodně...
Ještě k té 535d, pokud naftu, tak jedině tenhle motor. Jednak má na naftu super lineární charakter, žádné turbodíry a kopance a síly na rozdávání, a jednak má sice dvě turba, ovšem jednodušší konstrukce (pevné lopatky), která se serou míň než jedno turbo u 530d a taky na 535d prý neodchází svody, jako na 530d.
Ještě k té 535d, pokud naftu, tak jedině tenhle motor. Jednak má na naftu super lineární charakter, žádné turbodíry a kopance a síly na rozdávání, a jednak má sice dvě turba, ovšem jednodušší konstrukce (pevné lopatky), která se serou míň než jedno turbo u 530d a taky na 535d prý neodchází svody, jako na 530d.
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
zidrad píše:Já vím. V 535d jediném jsem ochoten manuál oželet protože není jiná možnost. Jinak chci manuál. Automat mám ve služebním a prostě mne to nebaví. Potřebuji si hrátSpojka a dvouhmoťák beru, dokonce už jsem v jiném autě měnil. Na druhou stranu opravy automatů také nejsou nejlevnější.
a seš si jistej že tvuj služebák je BMW? jak říkám svez se pořádným automatem.
no ja si nedovedu představit sedět 24hod v autě s manualem, ale každej ma jiny priority, je jasny že do E36 bych jasně chtěl manual, nějaký auto na hraní, ale pokud bych to auto chtěl na ježdění, tak jedině automat, už i v E91 mame automat a byla to skvělá volba. člověk se věnuje řízení, né řazení. když jsem musel 6hodin v srbsku poskakovat v koloně, tak jsem si řikal jak je automat super.
Všechny moje BMW byly manuály, teď jsem koupil 530i benzin E60 a jsem tak spokojený, jako nikdy .
Myslel jsem si, že se budu nudit, ale není to tak!
Když chci blbnout, řadím si sám a to řazení je myslím si rychlejší, než bych ho tam při plném plynu zařadil sám.
Nemluvím ani o tom, že když tam dáš sport a na křižovatce tomu dupneš tak hrabe, takže o zábavu je postaráno!
A ten relax , to je nenahraditelné
, můžu volat , žrát , pít nebo psát SMS , takže už nikdy manuál nechci vidět
.
Myslel jsem si, že se budu nudit, ale není to tak!
Když chci blbnout, řadím si sám a to řazení je myslím si rychlejší, než bych ho tam při plném plynu zařadil sám.
Nemluvím ani o tom, že když tam dáš sport a na křižovatce tomu dupneš tak hrabe, takže o zábavu je postaráno!
A ten relax , to je nenahraditelné


Nikdo neměl možnost porovnat ty dva volanty?chip píše:Ještě bych se chtěl zeptat jestli je mezi tím sport a M volantem nějaký rozdíl krom bicepsů, loga a barvy ramen? Není např. M menší v průměru, nebo nemá silnější věnec? Neví někdo?
Jarax, ty spíš hledej tlačítko, které by ti přiložilo studenej obklad na hlavu
