Stránka 2 z 6

Napsal: ned 07.10.2012 11:46
od Filozof
prase007 píše:Mě taky vyhovovala strohost interiéru, vůbec nic proti tomu nemám. Navíc v některejch barevnejch kombinacích byl ten interiér docelai i živej a pěknej.

Co se týče spolehlivosti, 200 je pro mě meta kdy se chci auta zbavit, nicméně věřim že s poslední E60 co jsem už prodal se bude ještě dlouho jezdit.

Teď mám F11 a myslete si co chcete, ale oproti E60 to má celou řadu hloupejch chyb a věcí, co mě fakt zarazily a který jsem od toho auta opravdu nečekal. Samozřejmě srovnávám novou F11 která ještě nemá holt vychytaný mouchy :)


zajímalo by mě co tě zarazilo na novém modelu F11.
jaké chyby máš na mysli ? At víme co nás čeká za pár let kdo pujde do tohoto modelu ... :)

Napsal: ned 07.10.2012 11:48
od Haste
prase007 píše:Teď mám F11 a myslete si co chcete, ale oproti E60 to má celou řadu hloupejch chyb a věcí, co mě fakt zarazily a který jsem od toho auta opravdu nečekal. Samozřejmě srovnávám novou F11 která ještě nemá holt vychytaný mouchy :)


Mohl bys to vic rozepsat? Jake mouchy? Celkem by me to zajimalo.

Napsal: ned 07.10.2012 12:17
od prase007
No, kufr zhruba o 20cm kratší než E61. Palubní deska se dělá s prolisem na HUD i když HUD nemáš, ten prolis se ti pak zrcadlí celou dobu přesně před xichtem v přednim skle hned vedle středovýho repráku, kterej se taky dost fest zrcadlí.

Bouchneš dveřma a máš jistotu že vypadne minimálně jeden ozdobnej prvek z nápisu BMW nebo rovnou celá lišta :) (soudruzi udělali někde chybu, asi lepidlo), už mi opadala celá výzdoba lišty.

"Nebouchej dveřma, nejsme v trabantu" ... to ovšem neplatí pro F11, všechny 4 dveře vyžadujou pořádnou ránu, aby se zavřely. Když jsem to měl nový, tak jsem se fakt kolikrát styděl že zavírám dveře na 3x.

Roletka v kufru - když otevřeš kufr, krásně vyjede nahoru, když ho zavřeš, sjede dolu. Nesmíš ale zavřít kufr než roletka vyjede úplně, protože pak se kousne a přestane fungovat až do resetu software (půl hodiny nechat stát auto). Průser je když potřebuješ nechat auto stát, nemáš půl hodiny možnost tu roletku zavřít - všichni vidí co tam máš.

Kastlík na kelímy - víko vibruje a je jedno jestli je zavřený, nebo otevřený.

Subwoofery pod sedačkama - jsou udělaný přesně tak, že furt do nich padá bordel. Je to asi i tim, že mám dvě děti který tam furt hází tyčinky a krámy, ale stejně by to mohlo bejt udělaný trochu líp, aby tam nic nepadalo.

To je asi všechno, jsou to drobnosti, ale naserou.

Napsal: ned 07.10.2012 12:57
od zverbo
Je to asi proto že doted delal design - Claus Luthe a už na e60 banda debilu bez citeni BMW! Nesmirna spokojenost z e39 už ponekolikate, jo pravda jezdil sem nejdřive v e36 vse verze krom touringa to sam e e46.
Ano vim porovnat nelze!!!
Proste e39 BOMBA ale nasledne bych chtel neco výš e60 N62B40 - 4.0 L V8 - 306 hp ma laka dost moc ale stale nic no.

Napsal: ned 07.10.2012 14:37
od Haste
prase007 píše:No, kufr zhruba...


Tak kufr urcite zamrzi. To o HUDu jsem nevedel, zase o duvod vic si ho prikoupit do vybavy no a ty dvere... To je dost divne. S tim bych mozna i zajel do servisu. Co jsem zatim zkousel nove BMW, tak to vzdy slo lehce. Rozhodne zadne mlaceni.

Napsal: ned 07.10.2012 17:48
od prase007
JJ, dveře mám v plánu hlásit a snad s tim něco udělaj, každopádně nový auto mohlo bejt v těhle směrech vyladěný.

Napsal: ned 07.10.2012 19:57
od ACDC
Všichni máte tak nějak pravdu. Já se řídím jediným. Pokud to má přední blikny otočený nahoru do blatníku (orlí pohled či jak to nazval ten bláznivý američan), je to v prdeli. Zakryjte ledvinky a nepoznáte na první pohled co je to - asi korejec. Od té doby jde bawo do hajzlu, jako všechny automobilky, jako celý svět. Takže poslední je E46...

Napsal: ned 07.10.2012 20:19
od Filozof
Přijde mi že každej model BMW je vychytanej až po faceliftu. Či továrních úpravách. První roky jsou vždy prostě o hubu a pak to třeba po 2-3letech vychytají a ty modely jsou už ok.

Škoda že to neumí hned od začátku.

Něco ale muže být problém třeba jen jednoho kusu.

Napsal: pon 08.10.2012 16:11
od Hanz
e60 ma oproti e39 citelne lepsi jizdni vlastnosti, ale jako celek je to auto "levnejsi", kamaradova 530iA e60 s mene nez kilo najeto je pocitove "vybydlenejsi" nez moje 530iA e39 s 2x tolik... jinak samo technika je nekde jinde, 6q ZF radi dle me bezchybne (i 5q ZF v e39 je dobry, ale tohle je zkratka jeste lepsi, o novem 8q ZF ani nemluve, z toho jsem byl hodne vydrenej :-) )...
ale kde ma e39 HUD, nocni videni, aktiv tempomat, prevod rizeni a pod vychytavky? takze pokud nekdo obetuje "jednodussi" auto a oceni hezci design, ma u e39 zelenou... navic za 2kila koupi vymazlenou e39 nebo trosku e60...

Napsal: pon 08.10.2012 18:10
od Filozof
Hanz píše:e60 ma oproti e39 citelne lepsi jizdni vlastnosti, ale jako celek je to auto "levnejsi", kamaradova 530iA e60 s mene nez kilo najeto je pocitove "vybydlenejsi" nez moje 530iA e39 s 2x tolik... jinak samo technika je nekde jinde, 6q ZF radi dle me bezchybne (i 5q ZF v e39 je dobry, ale tohle je zkratka jeste lepsi, o novem 8q ZF ani nemluve, z toho jsem byl hodne vydrenej :-) )...
ale kde ma e39 HUD, nocni videni, aktiv tempomat, prevod rizeni a pod vychytavky? takze pokud nekdo obetuje "jednodussi" auto a oceni hezci design, ma u e39 zelenou... navic za 2kila koupi vymazlenou e39 nebo trosku e60...


Jasně ale za 150tis máš luxusní E39

a za 350-550tis máš v plné polní lux E60/61
za 250tis kč bez výbavy holotu vybydlenou :)

každej má jiné požadavky na auto a jiné finance

Napsal: pon 08.10.2012 19:11
od Vlasta
Hanz píše:...i 5q ZF v e39 je dobry...

U E39 není almara od ZF, ale od GM a je to tak trochu tragédie

Napsal: pon 08.10.2012 19:33
od ada540i
A není u benzínu ZF a u dieselu GM?

Napsal: pon 08.10.2012 19:37
od e155
Doteď jsem si myslel, že u E39 mají nafty GM a benzíny ZF.
Jinak co se týče srovnání, tak pro mě E60 víťezí zvenku, E39 zevnitř. V E39 je to příjemný obývák, u E60 mám tak nějak pocit, jako když jdu s manželkou do IKEY... A jak se tady psalo, pokud máš omezený rozpočet tak prostě E39. E60 mi nebyla u prvních ročníků doporučena právě kvůli nevychytané elektronice, lepší je to od 05 výš, ale zase ty ceny jsou někde jinde.

Napsal: pon 08.10.2012 20:12
od Vlasta
ada540i píše:A není u benzínu ZF a u dieselu GM?

Ne

Napsal: pon 08.10.2012 20:41
od ada540i
No ale i do e39 se přece dávala ZF (společně s GM)

Napsal: pon 08.10.2012 21:06
od Vlasta
Mrkni do ETK

Napsal: pon 08.10.2012 21:22
od efrankie
Našel jsem toto: http://www.autohit.cz/bazar/auto/bmw-s-americkym-automatem-gm

Vypadá to, že se do 530i dávaly obě GM i ZF, akorát se to lišilo jak pro určitý trh. Podle toho článku je tam opravdu problém s GM, že se odebíraly kusy, které jsou poddimenzované a rychleji odcházely...

Napsal: pon 08.10.2012 21:43
od Vlasta
Almary od ZF jsou značený 4HPxx, 5HPxx, 6HPxx, autor článku v tom má zřejmě hokej

Napsal: pon 08.10.2012 21:50
od efrankie
Asi blbej dotaz, ale kde konkrétně to označení najdu? Až budu mít před sebou konkrétní vozy, tak abych věděl kde kouknout a případně dát raději ruce pryč od GM převodovek.. Díky

Napsal: pon 08.10.2012 23:32
od Filozof
Slabiny převodovek:

Převodovka: GM 5L – 40E (5 st.)
Příklady osazení: BMW E39 525/530d E46 330d, Opel Omega B 2.5 DTI
Převodovka známá hlavně z prvních naftových třílitrů v BMW je z dnešního pohledu zajímavá instalací lopatkového olejového čerpadla (běžně se používá zubové). To podléhá rychlejšímu opotřebení a lamely se záhy nedostatečným přítlakem spálí na uhel. Celý řetězec událostí obvykle začíná sedřením poddimenzovaného obložení spojky mechanického přemostění měniče. Také zdejší gumokovové tlakové pístky v hydraulickém okruhu se dají (proti jiným) označit za choulostivější.

Převodovka: ZF 5HP-19 (5 st.)
Kromě mnoha vozů koncernu VW ji najdeme i u spousty benzinových BMW z přelomu tisíciletí. Zadírání kluzného pouzdra olejového čerpadla může vyústit až v netěsnost takového kalibru, že automobil za jízdy ztratí velkou část oleje a prostě zůstane stát. Typické pro tuto skříň je i „zasekání“ lamel do oboustranného hliníkového spojkového bubnu – z poškozeného může také odstřelit zajištění lamel (segerovka), nebo se celý lem bubnu klidně odlomí a z převodovky udělá šrot.[b]

Výrobce automatu se dá určit podle VIN kódu (jednoduchý test lze běžně udělat i na internetu). Jestliže se objeví typ převodovky jako A5S 360 (390)R, pak jde o pětistupňovou automatiku od GM, jakékoliv jiné trojčíslí za znakem „A5S“ značí převodovku ZF, která je spolehlivější a odolnější (pochopitelně za předpokladu, že se „celoživotní“ náplň čas od času vymění...).