
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Řemen klimakompresoru 530d E61:-)
je to přesně jak píšeš,vše sedí tak jak má,akorát krom řemenu na kladce kompresoru,tam se mu prostě nechce
Leda tak jak psal Snejk,pouze pomocí přípravku,bavil jsem se o tom se známým v bmw servisu když jsem tam byl na diag. a ten na to nadával jako čert,že prý je to hrozná věc,říkal musíš ho nandat pomocí hrubé síly,ale tady to prostě nejde.

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
čus bus..
já měl stejnej problem a chvilku jsem nad tim přemýšlel. Pak sem vymyslel tohle a klaplo to:
Z trojky svářecího drátu jsem si ohnul U..hranatý..velký tak,aby si to moh zaháknout nahoře za řemen a pak do řemenice za ten jeden nálitek. Musí to být takový těsný,tak akorát.. nahodíš řemen na klimakompresor a nahoru na řemenici..zajistíš to tim "přípravkem" z drátu a zbytek řemenu necháš vyset za drátem... mno a pak jdeš zastartovat.. chytneš chcípneš a jdeš to zkontrolovat..mě to klaplo na poprvý
já měl stejnej problem a chvilku jsem nad tim přemýšlel. Pak sem vymyslel tohle a klaplo to:
Z trojky svářecího drátu jsem si ohnul U..hranatý..velký tak,aby si to moh zaháknout nahoře za řemen a pak do řemenice za ten jeden nálitek. Musí to být takový těsný,tak akorát.. nahodíš řemen na klimakompresor a nahoru na řemenici..zajistíš to tim "přípravkem" z drátu a zbytek řemenu necháš vyset za drátem... mno a pak jdeš zastartovat.. chytneš chcípneš a jdeš to zkontrolovat..mě to klaplo na poprvý
