Stránka 2 z 2
Napsal: sob 23.06.2012 20:48
od starynovy
zlobi aj aj, takže myslím že spíš rozhozený predvstřik +vačka. čerpadlo z hlavy neteče, tak snad to nebude ono..
Napsal: ned 24.06.2012 14:05
od Tompo
To je těžký, setjně tak to může být za studena - svíce, za tepla - čerpadlo. Mě teď naposled odešlo čerpadlo, že to nechytalo studený, ale teplý na drc...
Napsal: ned 24.06.2012 16:31
od starynovy
ať zbytečne nezakládám nové tema, zjistil jsem že nefunguje podávací pumpa, když ji připojím na tvrdo tak čerpá, v poistkovce u motoru pozice 23 kraftstoff pumpe, dobrá.. otázka zní, zda to ma vrčet už při otočeném klíčku do polohy 2, nebo až při samotném startu? taky v té skřince chybějí 2 relátka, vyměnil jsem je mezi sebou no čerpadlo nic.
Napsal: ned 24.06.2012 18:33
od beny-maser
až po startu, a musí se točit altík,to relátko co to ovládá je na druhé straně u ŘJ myslím že je žluté
Napsal: ned 24.06.2012 18:59
od Tompo
Koukám změna oproti E36, tam čerpá už v poloze 1.
Napsal: ned 24.06.2012 19:51
od Misanek
jj, u e34 běží až při (po) nastartování. To že musí běžet dobíjení je pro mě ovšem novinka, to jsem nevěděl
Napsal: ned 24.06.2012 20:14
od beny-maser
pro pořádné vyzkoušení doporučuji na pojistku připojit kablík a napumpovat do vstřikovacího čerpadla naftu a potom nastartovat a změřit,při víc jak 15 litrech nafty to el. čerpadlo není potřeba
Napsal: ned 24.06.2012 22:48
od starynovy
jo je to tak, máte pravdu. schválně jsem nechal spadat naftu při výměne za prúhledné hadičky, pak jsem to čerpadlo zapl na tvrdo dratkem, a nic, neprotlači skrze VE pumpu když nerotuje, jakmile se 2x protocil motor uz byla nafta na místě. Jo tu skřínku kde je jednotka jsem chtěl otevřít, 4x křížový šrobek, byli tak zatuhlé že jsem málem otočil autem

-nepovolili.
A další všetečná otázka, za jízdy se ozývá ze zadu hluk, čím rychleji, tím huře, začína to kolem 50tky, silně to připomíná ložiska, no když strhnu volantem tak to nemení intenzitu, otazka zní: je možné na tak dobře sedícím aute diagnostikovat strhávaním nebo nikoliv (na felicii která se naklání, a přenáší težistě to funguje bezvadně, ale tohle nelze srovnávat), nebo tam múže hučet taky neco jiného?
Napsal: ned 24.06.2012 23:00
od Tompo
K těm ložiskům - zvedni kola a každým protoč zvlášť a budeš chytřejší.
Napsal: ned 24.06.2012 23:15
od starynovy
jasný, dík, snad to usliším.
A na dnes poslední, je poškozený pletenec výfuku, zadní tlumič je taky v stádiu rozkladu, ma upadlou jednu fajku a dymí do nárazníku. Když vyhodím KAT ,a ten tlumič, nebude v trubce prakticky žádný přetlak, nebude se to tlačit ven prasklým pletencem, a nebudu mít černý nárazník. Otázka zní: jsou nějaké legislativní potíže když nemam koncový tlumič? Dal bych jenom trubku zahlou do země, KAT bych kuchnul, a nechal tam, ať zbytečne nedráždím, prejde to pak s kuchlým KATem emisemi? (zvýšený hluk mi nevadí, zvuk toho motoru miluju)
Napsal: pon 25.06.2012 09:27
od radokrno
já mám jen nerezovou trubku 60mm od katu...a na emisích i technický v pohodě,ani jednou stim nebyl problem.
Napsal: pon 25.06.2012 17:56
od Tompo
Mohu potvrdit, mám to taky vykuchané, sice to trochu duní, když jedu kládu, ale zvenčí je ten zvuk parádní

Napsal: pon 25.06.2012 19:47
od Misanek
jj, stará m21 a i TDSo má moc krásný zvuk. Ty komůrkáče se v tomto povedly moc

Napsal: pon 25.06.2012 21:08
od starynovy
tak supr, jestli se ten zvuk ještě více zesílí tak to už ten motor ani nebudu vypínat

ted ješte nejak povolit ty šrouby na KATu (nemám flexu

).
Napsal: pon 25.06.2012 21:59
od Tompo
Toho se vůbec neboj, buď povolí, nebo se urvou

. Někdy bysme mohli udělat ropoTDSsrazík

Napsal: pon 25.06.2012 22:14
od starynovy
snad máš pravdu, co jsem skoušel tak se akorát strhávali hrany

kdyžtak budu svidlichat plátkem do pilky

Dnes jsem akorát dopasovával centrál do vodičových dveří (promáčklé, vyměné) , no tedy, kto by to byl řekl, jaký velký rozdil je ve dveřích bez centrálu a snima, musel jsem vrtat, a použít násilí.
Napsal: pon 25.06.2012 22:46
od Misanek
jsem nevěděl, že E34 se dělal aj bez centrálu ¨- to musela byt extra sociálka

Jinak co se výfuku týče, tak já jsem neměl nic, jenom trubku
Napsal: čtv 28.06.2012 22:58
od starynovy
central maká.. KAT jsem kuchnul, byl jsem černý jako baník, a ten kat byl téměř ucpaný, dobře že je pryč. Zadní tlumič se mi pak rozpadl pri demontáži takže teď mám jenom trubku která vedla do nej.. No teda, takový zvukový projev jsem nečekal

no musím se zeptat kde jste scháneli ty nerezový trubky, bylo by vhodné to potáhnou na puvodní místo

Napsal: pát 29.06.2012 19:21
od Tompo
A co teprv až někoho posadíš za volant a budeš zvenku poslouchat, co se děje rozjezdu na plno:-)