Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW 525tds ´93 E34 vúbec netáhne.
ať zbytečne nezakládám nové tema, zjistil jsem že nefunguje podávací pumpa, když ji připojím na tvrdo tak čerpá, v poistkovce u motoru pozice 23 kraftstoff pumpe, dobrá.. otázka zní, zda to ma vrčet už při otočeném klíčku do polohy 2, nebo až při samotném startu? taky v té skřince chybějí 2 relátka, vyměnil jsem je mezi sebou no čerpadlo nic.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
jo je to tak, máte pravdu. schválně jsem nechal spadat naftu při výměne za prúhledné hadičky, pak jsem to čerpadlo zapl na tvrdo dratkem, a nic, neprotlači skrze VE pumpu když nerotuje, jakmile se 2x protocil motor uz byla nafta na místě. Jo tu skřínku kde je jednotka jsem chtěl otevřít, 4x křížový šrobek, byli tak zatuhlé že jsem málem otočil autem
-nepovolili.
A další všetečná otázka, za jízdy se ozývá ze zadu hluk, čím rychleji, tím huře, začína to kolem 50tky, silně to připomíná ložiska, no když strhnu volantem tak to nemení intenzitu, otazka zní: je možné na tak dobře sedícím aute diagnostikovat strhávaním nebo nikoliv (na felicii která se naklání, a přenáší težistě to funguje bezvadně, ale tohle nelze srovnávat), nebo tam múže hučet taky neco jiného?

A další všetečná otázka, za jízdy se ozývá ze zadu hluk, čím rychleji, tím huře, začína to kolem 50tky, silně to připomíná ložiska, no když strhnu volantem tak to nemení intenzitu, otazka zní: je možné na tak dobře sedícím aute diagnostikovat strhávaním nebo nikoliv (na felicii která se naklání, a přenáší težistě to funguje bezvadně, ale tohle nelze srovnávat), nebo tam múže hučet taky neco jiného?
jasný, dík, snad to usliším.
A na dnes poslední, je poškozený pletenec výfuku, zadní tlumič je taky v stádiu rozkladu, ma upadlou jednu fajku a dymí do nárazníku. Když vyhodím KAT ,a ten tlumič, nebude v trubce prakticky žádný přetlak, nebude se to tlačit ven prasklým pletencem, a nebudu mít černý nárazník. Otázka zní: jsou nějaké legislativní potíže když nemam koncový tlumič? Dal bych jenom trubku zahlou do země, KAT bych kuchnul, a nechal tam, ať zbytečne nedráždím, prejde to pak s kuchlým KATem emisemi? (zvýšený hluk mi nevadí, zvuk toho motoru miluju)
A na dnes poslední, je poškozený pletenec výfuku, zadní tlumič je taky v stádiu rozkladu, ma upadlou jednu fajku a dymí do nárazníku. Když vyhodím KAT ,a ten tlumič, nebude v trubce prakticky žádný přetlak, nebude se to tlačit ven prasklým pletencem, a nebudu mít černý nárazník. Otázka zní: jsou nějaké legislativní potíže když nemam koncový tlumič? Dal bych jenom trubku zahlou do země, KAT bych kuchnul, a nechal tam, ať zbytečne nedráždím, prejde to pak s kuchlým KATem emisemi? (zvýšený hluk mi nevadí, zvuk toho motoru miluju)
snad máš pravdu, co jsem skoušel tak se akorát strhávali hrany
kdyžtak budu svidlichat plátkem do pilky
Dnes jsem akorát dopasovával centrál do vodičových dveří (promáčklé, vyměné) , no tedy, kto by to byl řekl, jaký velký rozdil je ve dveřích bez centrálu a snima, musel jsem vrtat, a použít násilí.


central maká.. KAT jsem kuchnul, byl jsem černý jako baník, a ten kat byl téměř ucpaný, dobře že je pryč. Zadní tlumič se mi pak rozpadl pri demontáži takže teď mám jenom trubku která vedla do nej.. No teda, takový zvukový projev jsem nečekal
no musím se zeptat kde jste scháneli ty nerezový trubky, bylo by vhodné to potáhnou na puvodní místo 

