Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Váha vzduchu..."hodnota" u 530d,142kw

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
gunner
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: čtv 16.07.2009 00:00
Bydliště: Plzen

#21 Příspěvek od gunner »

for hadice:
No,když jsem to měl na diagnostice s tou špatnou váhou,tak mu to v chybách nevyskočilo...auto sice nejelo,ale ten zmíněnej efekt zpětnýho zátahu to zrovna neudělalo...ale ono by se to asi ani jako chyba neuložilo...bylo by to jen vidět na tom aktuálním grafu...že dává mín,než by měla.
Potom co jsem tu váhu vyměnil,tak jsem poznal hned rozdíl..i při rozjezdu a to co popisuješ,že ti přijde,že se mu tak nějak nechce,tak přesně takovej pocit jsem měl taky...ale protože jsem nevěděl,jak má ten motor šlapat,tak jsem to něřešil s tím,že je to asi normální..do té doby,než mi to začalo dělat to co jsem poslal..jako ten zpětnej tah.Ted to prostě tahne od začátku.
Odkud jsi?
gunner
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: čtv 16.07.2009 00:00
Bydliště: Plzen

#22 Příspěvek od gunner »

Andre2 píše:Nevím teď z hlavy kolik je požadavek nas. množství (váhy) na 3,0d, ale těch cca 900mg/h jak tu bylo zmíněno to bude.
Požadovaná a skutečná hodnota by měla + - souhlasit do cca 3000-3500ot, pak bude ta skutečná možná trochu klesat pod požadavek.

Pokud někomu nevadí přijet do Jablonce nad Nisou, můžu nabídnout diagnostiku Bosch KTS (ne jen výpis závad, ale měření skutečných hodnot za jízdy).
Nevěřím, že se problém nedá najít, tak složitý motor to není. Možná jen pokud jsou třeba slabší vstřiky, tak se to diagnostikou poznává obtížněji, ale to umíme taky řešit (máme stolici na kompletní test + protokol + eventuelně oprava), a turbo případně taky opravíme :wink:


Když to bylo napíchlý,tak tam měl jen tu okamžitou hodnotu..cca 900,ale ta požadovaná se mu nezobrazila,ale jak jsem psal...tak to "škubnutí" to zrovna neudělalo.
Dělalo to když jsem dal plnej plyn..když jsem se rozjížděl v klidu,tak se mi zdálo,že to jede v poho,ale ted jak jsem tam dal jinou váhu,tak je rozdíl i v tom rozjezdu a když dam plnej,tak to prostě tahne jak hovado a hlavně se mi od té doby ten zátah zpět už neobjevil.
Ted se jen ujistím...když ta váha byla nějak poškozená...nemusela být uplně ko,tak se to ani nenačetlo jako chyba...a poznat je to jen podle těch aktuálních hodnot při jízdě,je to tak? A když mi to zrovna neudělalo,tak on ani nemohl zjistit,že je ta váha špatná,když to dělalo jen občas,pravda?

Ještě by mi zajímalo,jaký máš názor na ten Pitákovo příspěvek...napsal,cituji:
Pak jsem mluvil s kamarádem co dělá u BMW a tem mi říkal, že jsou 2 serie váh vzduchu a ta první se sere. Koncový číslo má 002. Ta novější má 076. Tak jsem kouknul do auta a skutečně tam byla ta 002. Sehnal jsem tu novější a po výměně žádná změna. Musí se totiž ještě něco přeprogramovat v řj. Potom to začalo táhnou hezky zespoda...
Takže jestli tam máte tu starší váhu a je špatná, tak na vyzkoušení by se tam musela dávat zase ta starší, jinak bez přeprogramování se nic nezmění.
hadice
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: úte 25.12.2007 01:00

#23 Příspěvek od hadice »

Odkud jsi?

...žďár nad sázavou....
gunner
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: čtv 16.07.2009 00:00
Bydliště: Plzen

#24 Příspěvek od gunner »

Jsem z Plzně, cca tak 2x do roka jezdím s paní do Boskovic,takže by nebyl problém se srazit někde na D1
hadice
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: úte 25.12.2007 01:00

#25 Příspěvek od hadice »

gunner píše:Jsem z Plzně, cca tak 2x do roka jezdím s paní do Boskovic,takže by nebyl problém se srazit někde na D1

..to by šlo....kdyžtak se tu spojíme...a byl bych rád kdybychom aspoň skusili jak to komu jede... :wink: ..jinak díky...kdybych náhodou směřoval někam k tobě tak taky písnu...jinak teď co se oteplilo je teda záhadou..ale jede to jako prase..prostě znatelnej rozdíl proti chladnejm dnům...reaguje to hned na plyn...a teda fakt rozdíl jak sviňa....takhle nějak co si vzpomínám jela ta co jsem ji byl onehdá očumovat než jsem koupil tu svoji....no tož uvidíme...zatím díky.. :wink:
Maverick
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: pát 18.04.2003 00:00

#26 Příspěvek od Maverick »

hadice píše:
gunner píše:Jsem z Plzně, cca tak 2x do roka jezdím s paní do Boskovic,takže by nebyl problém se srazit někde na D1

..to by šlo....kdyžtak se tu spojíme...a byl bych rád kdybychom aspoň skusili jak to komu jede... :wink: ..jinak díky...kdybych náhodou směřoval někam k tobě tak taky písnu...jinak teď co se oteplilo je teda záhadou..ale jede to jako prase..prostě znatelnej rozdíl proti chladnejm dnům...reaguje to hned na plyn...a teda fakt rozdíl jak sviňa....takhle nějak co si vzpomínám jela ta co jsem ji byl onehdá očumovat než jsem koupil tu svoji....no tož uvidíme...zatím díky.. :wink:

Tak už to máš v pořádku? Mám podobný problém. Koupil jsem novou váhu a změna žádná.
Ověřil někdo z vás tu PITAKOVU teorii?
fornax
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: čtv 13.03.2003 01:00
Bydliště: Třinec

#27 Příspěvek od fornax »

Taky mě to zajímá s tou váhou, mám velkou spotřebu a odspoda netáhne. Turbo otevírá bypass od 1100ot/min
fornax
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: čtv 13.03.2003 01:00
Bydliště: Třinec

#28 Příspěvek od fornax »

Nikdo nic?? :ja_nic:
Majkl328
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: sob 08.08.2009 00:00
Bydliště: Jindřichův Hradec, Praha
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Majkl328 »

A od cca kolika otáček by měla tedy správně fungující 530d E39 začít znatelně tahat? A může mi někdo vysvětlit chování plynu, když auto prošlápnu jen na volnoběh? Měl jsem E46 330d 135Kw a za plynem to šlo hbytě nahoru, jen cvrnknout a otáčky se rychle zvětšovaly. Teď mám E39 530d 142Kw a ten plyn je línej.. pomalu nahoru a pomalu dolu. To samé jsem měl i u 525d 120Kw. Je možný že by 5Er měla nějaký jiný soft ohledně chování plynu?
Odpovědět