Stránka 2 z 2

Napsal: stř 07.03.2012 19:13
od cmelak
Tak mě taky praskla hlava u benzínu, je to třeba tím když ho v -20C točíš jak blázen a rozdíly teplot se nedokážou vyrovnat tak rychle a nebo když máš v chladiči nedostatek vody, přehřeješ to a naliješ tam hned studenou vodu :D

Napsal: stř 07.03.2012 21:06
od wEnC
s chladič na 528i odchází to ano, co by jste chtěli na 15let starý káře, taky jsem ho měnil půl roku po koupi, ten boční plast s expanzkou zkřehne a v tom spoji praskne (nebo stihnou uhnít dřív příruby na hadice). Pak když se to zahřeje, tak tou prasklinou utíká kapalina při jízdě a časem se to přehřeje a zavdušní.

Ale jinak co se chlazení motoru tak není problém, visca je víceméně kničemu pokud má člověk funkční větrák na klimě, klidně ji může vyhodit.
Pokud není funkční ani visca ani větrák, tak i v létě se dá jezdit po městě celkem vpohodě, jen klimu je lepší moc nezapínat to už leze teplota nad 100°.
Při běžné jízdě se to musí uchladit náporem vzduchu vždy.

Jestli to vaří a tlakuje po 10minutách tak nebude někde něco vpořádku.

Napsal: stř 07.03.2012 22:48
od beny-maser
wEnC píše:s chladič na 528i odchází to ano, co by jste chtěli na 15let starý káře, taky jsem ho měnil půl roku po koupi, ten boční plast s expanzkou zkřehne a v tom spoji praskne (nebo stihnou uhnít dřív příruby na hadice). Pak když se to zahřeje, tak tou prasklinou utíká kapalina při jízdě a časem se to přehřeje a zavdušní.

Ale jinak co se chlazení motoru tak není problém, visca je víceméně kničemu pokud má člověk funkční větrák na klimě, klidně ji může vyhodit.
Pokud není funkční ani visca ani větrák, tak i v létě se dá jezdit po městě celkem vpohodě, jen klimu je lepší moc nezapínat to už leze teplota nad 100°.
Při běžné jízdě se to musí uchladit náporem vzduchu vždy.

Jestli to vaří a tlakuje po 10minutách tak nebude někde něco vpořádku.

s tím zcela souhlasím,vrtule v tomhle počasí nejsou potřeba,pokud nemáme na mysli vrtule ve znaku. :wink: