Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Prehrivani a tlakovani 528i 1996

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
cmelak
Registrovaný
Příspěvky: 1539
Registrován: úte 29.07.2008 00:00
Bydliště: Praha - Čeština do BMW

#21 Příspěvek od cmelak »

Tak mě taky praskla hlava u benzínu, je to třeba tím když ho v -20C točíš jak blázen a rozdíly teplot se nedokážou vyrovnat tak rychle a nebo když máš v chladiči nedostatek vody, přehřeješ to a naliješ tam hned studenou vodu :D
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
wEnC
Registrovaný
Příspěvky: 273
Registrován: ned 26.10.2003 00:00
Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od wEnC »

s chladič na 528i odchází to ano, co by jste chtěli na 15let starý káře, taky jsem ho měnil půl roku po koupi, ten boční plast s expanzkou zkřehne a v tom spoji praskne (nebo stihnou uhnít dřív příruby na hadice). Pak když se to zahřeje, tak tou prasklinou utíká kapalina při jízdě a časem se to přehřeje a zavdušní.

Ale jinak co se chlazení motoru tak není problém, visca je víceméně kničemu pokud má člověk funkční větrák na klimě, klidně ji může vyhodit.
Pokud není funkční ani visca ani větrák, tak i v létě se dá jezdit po městě celkem vpohodě, jen klimu je lepší moc nezapínat to už leze teplota nad 100°.
Při běžné jízdě se to musí uchladit náporem vzduchu vždy.

Jestli to vaří a tlakuje po 10minutách tak nebude někde něco vpořádku.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#23 Příspěvek od beny-maser »

wEnC píše:s chladič na 528i odchází to ano, co by jste chtěli na 15let starý káře, taky jsem ho měnil půl roku po koupi, ten boční plast s expanzkou zkřehne a v tom spoji praskne (nebo stihnou uhnít dřív příruby na hadice). Pak když se to zahřeje, tak tou prasklinou utíká kapalina při jízdě a časem se to přehřeje a zavdušní.

Ale jinak co se chlazení motoru tak není problém, visca je víceméně kničemu pokud má člověk funkční větrák na klimě, klidně ji může vyhodit.
Pokud není funkční ani visca ani větrák, tak i v létě se dá jezdit po městě celkem vpohodě, jen klimu je lepší moc nezapínat to už leze teplota nad 100°.
Při běžné jízdě se to musí uchladit náporem vzduchu vždy.

Jestli to vaří a tlakuje po 10minutách tak nebude někde něco vpořádku.

s tím zcela souhlasím,vrtule v tomhle počasí nejsou potřeba,pokud nemáme na mysli vrtule ve znaku. :wink:
Odpovědět