Stránka 2 z 4
Napsal: čtv 16.02.2012 13:03
od PITAK
No mě přijde automat dobrej do tý doby, než člověk zapadne. Jak je potřeba auto rozhoupat, tak na to ten automat je uplně naho...
Napsal: čtv 16.02.2012 13:10
od Misanek
fakt? Je pravda že neni ta odezva taková rychlá jako u manuálu (než to ten hydroměnič přenesa dozadu, tak to trošku trvá) ale jak si člověk na tuto prodlevu zvykne a začne s ní počítat, tak i rozhoupání neni zase takový problém. Aspoň mně to tak nepřišlo... Ale co člověk, to názor

Napsal: čtv 16.02.2012 13:52
od Couloo
Tak jsem konečně vyjel poprvé s E60 automatem na sněhu a musím říct že až se auto rozjede tak je to pohoda a po dálnici jsem jako jediný jel v levém pruhu. Ale pravdou je, že jak tady už někdo psal, že v hlubokém sněhu to už byl problém.Váhou to pod gumou sníh upláclo a pak už jen klouzalo a klouzalo a auto stálo na místě.
Kamarád který z 90% svých aut měl pouze zadokoly E30,E34,E39,Opel Omega,Mercedes E atd mi řekl, že se zadní náhon naučím pořádně ovládat a zvyknu si, tak už nikdy nebudu chtít jiné než zadokolu.
Je pravdou, že kdysi jak jsem měl E36 tour s pneu 205,55/15 tak jsem s tím neměl absolutně žádný problém kdežto s E60 už to problém je ale nestěžuju si.
Ale jinak v poho a nemůžu na to říct nic špatného.
Napsal: čtv 16.02.2012 14:29
od Vlasta
RuDoSh píše:V Automatu je to jednodušší.
No, nevím, automat až tak pěkně nerozhoupáš
Napsal: čtv 16.02.2012 15:55
od RuDoSh
Vlasta píše:RuDoSh píše:V Automatu je to jednodušší.
No, nevím, automat až tak pěkně nerozhoupáš
Ale jo, dopředu - brzda - dozadu - brzda.... trvá to dýl, ale jde to..... většinou

Napsal: čtv 16.02.2012 16:19
od kubassszx
A automat jde kukat

Napsal: čtv 16.02.2012 16:20
od jezdec
Mám e61 a na hory jezdím téměř každý víkend. Bohužel musím říct, že auto je na sněhu úplně stejný jako všechny starší BMW tzn. hrůza.
Napsal: čtv 16.02.2012 17:30
od Pavel525
Já jsem měl vždy předokolky(když nepočítám Škodu 120) a letos zima prvně s 525. Mám tam 225/50 17 a zatím žádný velký problém jen mě trošku štve, že když je nasněženo tak se to do každé zatáčky sune rovně to mně vždy trošku rozhodí, ale je to opravdu jen o zvyku. Prostě zadokolka se opravdu chová jinak než předokolka.

Napsal: čtv 16.02.2012 21:01
od Dettektorr
Já mám sice E39, ale přidám mou zkušenost. Loni zima byla na Kladensku srovnatelná s tou letošní. Loni jsem jezdil zimáky 235 předek a 255 zadek a totální katastrofa, k baráku mírně prudkej kopeček a nešel vyjet zaboha. Letos jsem nasadil na zimu předek i zadek 225 a pohodička klídek a rozjedu se všude. Jen jednou jsem letos musel kousek couvnout pod kopec protože sem se v něm nerozjel a to bylo proto, že na parkovišti v kopci ležel celou zimu neodhrabaný sníh a na něm cca 5 čísel mokrého sněhu nového. Tak jsem holt kousek couvnul a pak už to jelo jako traktor.
Za mě co nejužší gumy na zimu.
Napsal: čtv 16.02.2012 21:19
od Ditr
taky e39 vzadu 205 předek 195 a pohodička vyjedu aji tam kde se škrábe švagrův passat základ je dobrej vzorek
Napsal: pát 17.02.2012 08:12
od bbeavis
Pro me je ta zima taky peklo

ale uz sem si proste zvik ze se nemam pokouset o nemozne.

bouzel sem na zadokolku s otevrenym diferencialem presel z volva ktery bylo predohrab s mechanicky uzavreym predkem a to se vubec neda porovnat. Vtipny bylo kdyz sem s bmw zapad na jestedu a vedle me profrcela 206ka a me musela tahala ctyrkolka s uzaverkou vseho.
Zkousel jste nekdo namontovat uzaviratelnej differencial?
Napsal: pát 17.02.2012 08:44
od mari
Pokaždý když se píše o tématu BMW a sníh tak nekodážu pochopit příspěvky typu, vyjedu s mou E39 (E60 atd.) víc jak předokolka, ani v extrémních podmínkách nemám problém atd. A rada pro rozhoupání automatu je taky dobrá, "dopředu, brzda, dozadu, brzda", úplná houpačka.

Napsal: pát 17.02.2012 10:29
od Marda
mari píše:Pokaždý když se píše o tématu BMW a sníh tak nekodážu pochopit příspěvky typu, vyjedu s mou E39 (E60 atd.) víc jak předokolka, ani v extrémních podmínkách nemám problém atd. A rada pro rozhoupání automatu je taky dobrá, "dopředu, brzda, dozadu, brzda", úplná houpačka.

Tak když to nedokážeš pochopit, tak to prostě vyzkoušej. Nikdo tady nemá zapotřebí psát nesmysly. Já měl za svůj život cca 6 předokolek, teď mám na ježdění do práce Passata 3c kvůli lidem a teď na sněhu je to katastrofa. Odpoledne sednu do 6er a všechny auta předjíždím a to mám obuto 18" 245.
Možná by nebylo od věci si uvědomit, že zadokolka má lepší trakci než předokolka, to je snad jasné, proto mám obrovské problémy s couváním na sněhu třeba i po rovině (se zadokolkou s lehkým zadkem).
Napsal: pát 17.02.2012 11:30
od RuDoSh
mari píše:Pokaždý když se píše o tématu BMW a sníh tak nekodážu pochopit příspěvky typu, vyjedu s mou E39 (E60 atd.) víc jak předokolka, ani v extrémních podmínkách nemám problém atd. A rada pro rozhoupání automatu je taky dobrá, "dopředu, brzda, dozadu, brzda", úplná houpačka.

To, že to nechápeš neznamená, že to nefunguje (naštěstí

)...
kubassszx píše:A automat jde kukat

A proč? Mezi přeřazením je normální pauza, jako když parkuješ.
Popojedeš centimetr dopředu, zastavíš, přeřadíš a na zpátečku popojedeš o trochu víc než o cenťák, zastavíš, přeřadíš a dopředu zas popojedeš trochu víc. Úplně stejný princip, jako když to rozhoupeš přes spojku, jen s tím, že v těch vrchních pozicích zastavíš a přeřadíš.
Napsal: pát 17.02.2012 11:54
od kubassszx
no nevím takhle toho moc nerozhoupeš ... na rozhoupání je lepší manuál

Napsal: pát 17.02.2012 12:44
od mari
Lidi buďme trochu soudní a nedělejme z těch aut víc než jsou.
Napsal: pát 17.02.2012 13:03
od RuDoSh
kubassszx píše:no nevím takhle toho moc nerozhoupeš ... na rozhoupání je lepší manuál

já netvrdím, že ne. Jen, že to jde i s automatem a psal jsem hned, že je to na dýl. Každopádně princip je u obou případů stejný.
Mari: předokolka je jen víc blbuvzdorná. 4x4 je 4x4, ale určitě neplatí zadokolka (BMW) = v zimě na nic.
Napsal: pát 17.02.2012 13:29
od JaraX
no ja nevím, ale když porovnam auta který jsem měl možnost porovnat co s týče výjezdu v zimě a pod
od toho co vyjede nejvíc po to který vyjede nejmin
- E60 530xd
- E36 Samosvor
- E38
- E32 s ASC
- transit předohrab
- E65
- E60
- E36 s ASC
- Escort Di
- oktavka I
- E36 bez ASC
- MB Vito 115 CDI nenaloženej zadohrab (to nevyjede opravdu nic)
Napsal: pát 17.02.2012 13:50
od PPetr
Tak já teda rozhodně dobře vzpomínám na Octavii I tdi s ASR a ta vyjela fakt dost až neuvěřitelně na předohrab, Celkem velkej rozdíl byl pak passat B5 tdi taky s ASR ale ten jak byl delší a těžší s motorem podél, ten něměl tak přetíženou přední nápravu a už to bylo na sněhu horší, ale na normal jízdu jasně lepší. A zatím neuvěřitelný co vyjel passat kterýho má ted ještě Otec, klasika quatro. Kopec, dobré pneu a sníh šel přes světla a haupnu... Na osobák a stáří auta bomba...
Napsal: pát 17.02.2012 13:58
od mari
JaraX píše:no ja nevím, ale když porovnam auta který jsem měl možnost porovnat co s týče výjezdu v zimě a pod
od toho co vyjede nejvíc po to který vyjede nejmin
- E60 530xd
- E36 Samosvor
- E38
- E32 s ASC
- transit předohrab
- E65
- E60
- E36 s ASC
- Escort Di
- oktavka I
- E36 bez ASC
- MB Vito 115 CDI nenaloženej zadohrab (to nevyjede opravdu nic)
To přece neni žádný porovnání. Mimo xd ty auta rozcupuje Trabant. Nesmysl téma pro auta který odjakživa nejsou ve svym živlu na sněhu a BMW se tim nikdy netajilo. Pro srdcaře je BMW samozřejmě to nej do všech podmínek. Je to přece chyba řidiče, když nevyjede, jinak to neni možný, BMW vyjede i na Sněžku.