Stránka 2 z 3

Napsal: stř 08.02.2012 06:57
od ajfel
SEMRY píše:Tohle jsem naposled praktikoval u š120, nacpat to 5er BMW mi přijde absurdní.


i tam to bylo naprosto zbytecne, pokud bylo auto v poradku ...

kdyz se to neohreje, je treba to opravit - jinak zbytecne trapite motor nizkou teplotou provozu, mate vyssi spotrebu, vyssi opotrebeni ...

Napsal: stř 08.02.2012 14:56
od fubutomas
TDS se mi ohřeje krásně.... ale 320d E46 100Kw po výměně hlavního termostatu a termostatu na EGR ani hovno,je to lepší než to bylo,ale trvá to tomu dost dlouho!!! v -20 je to docela problém u hodně dieselu.... a můžeš mít v pořádku co chceš... :wink:

Napsal: stř 08.02.2012 15:13
od clay
fubutomas píše:TDS se mi ohřeje krásně.... ale 320d E46 100Kw po výměně hlavního termostatu a termostatu na EGR ani hovno,je to lepší než to bylo,ale trvá to tomu dost dlouho!!! v -20 je to docela problém u hodně dieselu.... a můžeš mít v pořádku co chceš... :wink:


díky za podporu :) taky mi přijde, že všechno klape jak ma... jinak by asi byl problem i pri -10°C, proste jen pod -15°C se hreje vazne hodne dlouho, že na to nestaci 20km... krome jednoho kratkeho kopecku, rovina, polovina mirne dolu... neni duvod na to dupat, kdyz je studene, tim padem se z kopce dolu blbe zahreje, kdyz ani moc nafty nespali.

Napsal: stř 08.02.2012 16:39
od K0BLICH
Kartony a jakákoliv jiná udělátka nechte autům, které to potřebují. TDSo má žaluzky a Třílitrovej diesel příhřev (dvoulitr nevím protože ho neznám). Jinak provozní teplota by měla vystoupat a už zpátky neklesnout, pokud ano je něco v nepořádku. To samé pokud motor "neohřeju" i třeba v -20°C do 15km je něco špatně. PS: Jakákoliv malá neřešená závada vede časem k závadě větší.

Napsal: stř 08.02.2012 17:56
od Vlasta
U E6x už německý soudruzi šetřili a příhřev nemá

Napsal: stř 08.02.2012 22:18
od mara
zdravim,dnes jsem zkousel tep.motoru podle navodu z youtube.venku -16,a po 20km tep.pouze 58 stupnu? takze asi mi odesel termostat podle toho co pisete.ted ale jaky?jestli na agr nebo ten druhy ktery nevim kde je.....jaky je k nemu pristup? diky za odpovedi :wink:

Napsal: čtv 09.02.2012 13:40
od Vlasta
Při 58 stupních zřejmě oba: Ohřívalo se mně to na 69 stupňů, vyměnil jsem termostat na EGRu, pak se to ohřívalo maximálně na 79 stupňů. Vyměnil jsem i ten na vodní pumpě a ohřívá se to přes 90

Napsal: čtv 09.02.2012 21:45
od SEMRY
ajfel píše:
SEMRY píše:Tohle jsem naposled praktikoval u š120, nacpat to 5er BMW mi přijde absurdní.


i tam to bylo naprosto zbytecne, pokud bylo auto v poradku ...

kdyz se to neohreje, je treba to opravit - jinak zbytecne trapite motor nizkou teplotou provozu, mate vyssi spotrebu, vyssi opotrebeni ...

No nevim u 120 v zimě pokud nechci jezdit v kulichu a rukavicích se zamrzlym sklem celkem nutnost, ale to už je dávno pryč. E300D (W124) s tim rozhodně problém nemá a topí velice rychle. Jen jsem znechucen kvalitou nafty v ČR. Každopádně můj poslední diesel. Cenově už dávno není o co stát.

Napsal: čtv 09.02.2012 23:24
od mara
Hmmm,tak je tedy vymenim hned oba at nemusim porad do toho servisu :(
jak dlouho ta vymena toho hlavniho ter. zabere?ten na agr je rychle alespon podle videa....
jinak diky za radu :wink:

Napsal: čtv 09.02.2012 23:41
od Vlasta
Tak 3 hodiny

Napsal: čtv 09.02.2012 23:51
od mara
to je celkem dost oproti tomu druhemu.takze na pockani mi to asi v servise neudelaji :(

Napsal: pát 10.02.2012 09:08
od ajfel
SEMRY píše:No nevim u 120 v zimě pokud nechci jezdit v kulichu a rukavicích se zamrzlym sklem celkem nutnost, ale to už je dávno pryč. E300D (W124) s tim rozhodně problém nemá a topí velice rychle. Jen jsem znechucen kvalitou nafty v ČR. Každopádně můj poslední diesel. Cenově už dávno není o co stát.


ne ... chtelo to jen mit ve 100% stavu :)
procistit chl. soustavu, vse pretesnit, spravne dlouhodobe fungoval asi az 6ty termostat, .. ale ohrivalo hned, fungovalo :) (spis byl problem s chlazenim bez rucniho spinani vetraku)

.... povedlo se mi dosahnout vysledku, ze jsem chl. kapalinu behem celeho roku nemusel nedolivat ;-)


v kulichu jezdim pri -15 a niz v kazdem aute ... par minut :)
... a zamrzle sklo vevnitr je znamkou vlhkosti interieru .. a ne topeni ... :)

Napsal: ned 12.02.2012 20:19
od Traviss
Zapomeňte na nějaký kartóny, zateplování už dávno vládne polystyrén.. :twisted:

Obrázek

Napsal: ned 12.02.2012 21:45
od Pavelkac
Je to vůbec nutné? Moje auto se ohřeje na provozní teplotu i teď v -18 po cca 8 km (v létě dřív) a pak se už teploměr ani nehne,nemá na to vliv ani kolik topím,ručka teploměru je těsně za prostředkem a ani se nehne ať jedu do kopce ,z kopce ,nemá to žádný vliv.
Nemám žádné dečky,celý chladič je odkrytý. I ve velkém mrazu auto topí krásně.
V této pozici je teploměr léto,zima:
http://i41.tinypic.com/200ckn4.jpg
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau

Napsal: ned 12.02.2012 22:21
od clay
Pavelkac píše:Je to vůbec nutné? Moje auto se ohřeje na provozní teplotu i teď v -18 po cca 8 km (v létě dřív) a pak se už teploměr ani nehne,nemá na to vliv ani kolik topím,ručka teploměru je těsně za prostředkem a ani se nehne ať jedu do kopce ,z kopce ,nemá to žádný vliv.
Nemám žádné dečky,celý chladič je odkrytý. I ve velkém mrazu auto topí krásně.
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau

chlapci mate pravdu, bude to termostaty.. o vikendu jsem to prubnul na dalnici a nevylezlo to pres 73°C a po ubrani rychlosti nebo jizde z kopce to klidne kleslo na 59°C... takze zitra se jdu objednat na vymenu EGR termostatu do BMW a pokud to bude ten druhy, tak ten uz necham udelat nekde jinde za jine penize nez u BMW :-D

V nejakem foru jsem vycetl ze EGR termostat nemuze prezit 150k km... sice to nebylo u E61 ale u E39... nekomu se dokonce rozlamal, takze i prevenzivni vymena vylozene spatne nebude :)

Napsal: pon 13.02.2012 12:36
od ajfel
dej vedet, jak to dopadlo .... :wink:
akorat uz mozna nestihnes ten test v -18st ... 8)

Napsal: pon 13.02.2012 13:13
od Don
Pavelkac píše:Je to vůbec nutné? Moje auto se ohřeje na provozní teplotu i teď v -18 po cca 8 km (v létě dřív) a pak se už teploměr ani nehne,nemá na to vliv ani kolik topím,ručka teploměru je těsně za prostředkem a ani se nehne ať jedu do kopce ,z kopce ,nemá to žádný vliv.
Nemám žádné dečky,celý chladič je odkrytý. I ve velkém mrazu auto topí krásně.
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau

nemuzes tak uplne srovnavat benzina s naftakem ;)

Napsal: pon 13.02.2012 13:49
od SEMRY
ajfel píše:
SEMRY píše:No nevim u 120 v zimě pokud nechci jezdit v kulichu a rukavicích se zamrzlym sklem celkem nutnost, ale to už je dávno pryč. E300D (W124) s tim rozhodně problém nemá a topí velice rychle. Jen jsem znechucen kvalitou nafty v ČR. Každopádně můj poslední diesel. Cenově už dávno není o co stát.


ne ... chtelo to jen mit ve 100% stavu :)
procistit chl. soustavu, vse pretesnit, spravne dlouhodobe fungoval asi az 6ty termostat, .. ale ohrivalo hned, fungovalo :) (spis byl problem s chlazenim bez rucniho spinani vetraku)

.... povedlo se mi dosahnout vysledku, ze jsem chl. kapalinu behem celeho roku nemusel nedolivat ;-)


v kulichu jezdim pri -15 a niz v kazdem aute ... par minut :)
... a zamrzle sklo vevnitr je znamkou vlhkosti interieru .. a ne topeni ... :)

120ca bylo strašný auto, ale vzpomínám na něj vcelku rád. Jinak ruční spínání větráku jsem měl :lol:

Napsal: pon 13.02.2012 19:50
od clay
ajfel píše:dej vedet, jak to dopadlo .... :wink:
akorat uz mozna nestihnes ten test v -18st ... 8)


puvodni termostat sel pri pokojovce snadno profouknout. voda jim volne protekala, teplota se red drzi o 10C vys na 70-75C, snad to neni tim ze je -5 a ne -10, kdy jsem to zkousel. na rade je teda i druhy termostat, na jake teplote se to ma drzet?

byl jsem bmw auto base na prubezne a vyslo to na 2400,-, dil 900 a zbytek prace... zrejme nejsou sikovny jako jinde a trva jim to dele.

Napsal: pon 13.02.2012 19:56
od Vlasta
Teď v tý zimě mně to po výměně obou termostatů chodí 90 - 94 stupňů