Stránka 2 z 3
Napsal: stř 08.02.2012 06:57
od ajfel
SEMRY píše:Tohle jsem naposled praktikoval u š120, nacpat to 5er BMW mi přijde absurdní.
i tam to bylo naprosto zbytecne, pokud bylo auto v poradku ...
kdyz se to neohreje, je treba to opravit - jinak zbytecne trapite motor nizkou teplotou provozu, mate vyssi spotrebu, vyssi opotrebeni ...
Napsal: stř 08.02.2012 14:56
od fubutomas
TDS se mi ohřeje krásně.... ale 320d E46 100Kw po výměně hlavního termostatu a termostatu na EGR ani hovno,je to lepší než to bylo,ale trvá to tomu dost dlouho!!! v -20 je to docela problém u hodně dieselu.... a můžeš mít v pořádku co chceš...

Napsal: stř 08.02.2012 15:13
od clay
fubutomas píše:TDS se mi ohřeje krásně.... ale 320d E46 100Kw po výměně hlavního termostatu a termostatu na EGR ani hovno,je to lepší než to bylo,ale trvá to tomu dost dlouho!!! v -20 je to docela problém u hodně dieselu.... a můžeš mít v pořádku co chceš...

díky za podporu

taky mi přijde, že všechno klape jak ma... jinak by asi byl problem i pri -10°C, proste jen pod -15°C se hreje vazne hodne dlouho, že na to nestaci 20km... krome jednoho kratkeho kopecku, rovina, polovina mirne dolu... neni duvod na to dupat, kdyz je studene, tim padem se z kopce dolu blbe zahreje, kdyz ani moc nafty nespali.
Napsal: stř 08.02.2012 16:39
od K0BLICH
Kartony a jakákoliv jiná udělátka nechte autům, které to potřebují. TDSo má žaluzky a Třílitrovej diesel příhřev (dvoulitr nevím protože ho neznám). Jinak provozní teplota by měla vystoupat a už zpátky neklesnout, pokud ano je něco v nepořádku. To samé pokud motor "neohřeju" i třeba v -20°C do 15km je něco špatně. PS: Jakákoliv malá neřešená závada vede časem k závadě větší.
Napsal: stř 08.02.2012 17:56
od Vlasta
U E6x už německý soudruzi šetřili a příhřev nemá
Napsal: stř 08.02.2012 22:18
od mara
zdravim,dnes jsem zkousel tep.motoru podle navodu z youtube.venku -16,a po 20km tep.pouze 58 stupnu? takze asi mi odesel termostat podle toho co pisete.ted ale jaky?jestli na agr nebo ten druhy ktery nevim kde je.....jaky je k nemu pristup? diky za odpovedi

Napsal: čtv 09.02.2012 13:40
od Vlasta
Při 58 stupních zřejmě oba: Ohřívalo se mně to na 69 stupňů, vyměnil jsem termostat na EGRu, pak se to ohřívalo maximálně na 79 stupňů. Vyměnil jsem i ten na vodní pumpě a ohřívá se to přes 90
Napsal: čtv 09.02.2012 21:45
od SEMRY
ajfel píše:SEMRY píše:Tohle jsem naposled praktikoval u š120, nacpat to 5er BMW mi přijde absurdní.
i tam to bylo naprosto zbytecne, pokud bylo auto v poradku ...
kdyz se to neohreje, je treba to opravit - jinak zbytecne trapite motor nizkou teplotou provozu, mate vyssi spotrebu, vyssi opotrebeni ...
No nevim u 120 v zimě pokud nechci jezdit v kulichu a rukavicích se zamrzlym sklem celkem nutnost, ale to už je dávno pryč. E300D (W124) s tim rozhodně problém nemá a topí velice rychle. Jen jsem znechucen kvalitou nafty v ČR. Každopádně můj poslední diesel. Cenově už dávno není o co stát.
Napsal: čtv 09.02.2012 23:24
od mara
Hmmm,tak je tedy vymenim hned oba at nemusim porad do toho servisu
jak dlouho ta vymena toho hlavniho ter. zabere?ten na agr je rychle alespon podle videa....
jinak diky za radu

Napsal: čtv 09.02.2012 23:41
od Vlasta
Tak 3 hodiny
Napsal: čtv 09.02.2012 23:51
od mara
to je celkem dost oproti tomu druhemu.takze na pockani mi to asi v servise neudelaji

Napsal: pát 10.02.2012 09:08
od ajfel
SEMRY píše:No nevim u 120 v zimě pokud nechci jezdit v kulichu a rukavicích se zamrzlym sklem celkem nutnost, ale to už je dávno pryč. E300D (W124) s tim rozhodně problém nemá a topí velice rychle. Jen jsem znechucen kvalitou nafty v ČR. Každopádně můj poslední diesel. Cenově už dávno není o co stát.
ne ... chtelo to jen mit ve 100% stavu
procistit chl. soustavu, vse pretesnit, spravne dlouhodobe fungoval asi az 6ty termostat, .. ale ohrivalo hned, fungovalo

(spis byl problem s chlazenim bez rucniho spinani vetraku)
.... povedlo se mi dosahnout vysledku, ze jsem chl. kapalinu behem celeho roku nemusel nedolivat
v kulichu jezdim pri -15 a niz v kazdem aute ... par minut
... a zamrzle sklo vevnitr je znamkou vlhkosti interieru .. a ne topeni ...

Napsal: ned 12.02.2012 20:19
od Traviss
Zapomeňte na nějaký kartóny, zateplování už dávno vládne polystyrén..

Napsal: ned 12.02.2012 21:45
od Pavelkac
Je to vůbec nutné? Moje auto se ohřeje na provozní teplotu i teď v -18 po cca 8 km (v létě dřív) a pak se už teploměr ani nehne,nemá na to vliv ani kolik topím,ručka teploměru je těsně za prostředkem a ani se nehne ať jedu do kopce ,z kopce ,nemá to žádný vliv.
Nemám žádné dečky,celý chladič je odkrytý. I ve velkém mrazu auto topí krásně.
V této pozici je teploměr léto,zima:
http://i41.tinypic.com/200ckn4.jpg
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau
Napsal: ned 12.02.2012 22:21
od clay
Pavelkac píše:Je to vůbec nutné? Moje auto se ohřeje na provozní teplotu i teď v -18 po cca 8 km (v létě dřív) a pak se už teploměr ani nehne,nemá na to vliv ani kolik topím,ručka teploměru je těsně za prostředkem a ani se nehne ať jedu do kopce ,z kopce ,nemá to žádný vliv.
Nemám žádné dečky,celý chladič je odkrytý. I ve velkém mrazu auto topí krásně.
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau
chlapci mate pravdu, bude to termostaty.. o vikendu jsem to prubnul na dalnici a nevylezlo to pres 73°C a po ubrani rychlosti nebo jizde z kopce to klidne kleslo na 59°C... takze zitra se jdu objednat na vymenu EGR termostatu do BMW a pokud to bude ten druhy, tak ten uz necham udelat nekde jinde za jine penize nez u BMW
V nejakem foru jsem vycetl ze EGR termostat nemuze prezit 150k km... sice to nebylo u E61 ale u E39... nekomu se dokonce rozlamal, takze i prevenzivni vymena vylozene spatne nebude

Napsal: pon 13.02.2012 12:36
od ajfel
dej vedet, jak to dopadlo ....
akorat uz mozna nestihnes ten test v -18st ...

Napsal: pon 13.02.2012 13:13
od Don
Pavelkac píše:Je to vůbec nutné? Moje auto se ohřeje na provozní teplotu i teď v -18 po cca 8 km (v létě dřív) a pak se už teploměr ani nehne,nemá na to vliv ani kolik topím,ručka teploměru je těsně za prostředkem a ani se nehne ať jedu do kopce ,z kopce ,nemá to žádný vliv.
Nemám žádné dečky,celý chladič je odkrytý. I ve velkém mrazu auto topí krásně.
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau
nemuzes tak uplne srovnavat benzina s naftakem

Napsal: pon 13.02.2012 13:49
od SEMRY
ajfel píše:SEMRY píše:No nevim u 120 v zimě pokud nechci jezdit v kulichu a rukavicích se zamrzlym sklem celkem nutnost, ale to už je dávno pryč. E300D (W124) s tim rozhodně problém nemá a topí velice rychle. Jen jsem znechucen kvalitou nafty v ČR. Každopádně můj poslední diesel. Cenově už dávno není o co stát.
ne ... chtelo to jen mit ve 100% stavu

procistit chl. soustavu, vse pretesnit, spravne dlouhodobe fungoval asi az 6ty termostat, .. ale ohrivalo hned, fungovalo

(spis byl problem s chlazenim bez rucniho spinani vetraku)
.... povedlo se mi dosahnout vysledku, ze jsem chl. kapalinu behem celeho roku nemusel nedolivat

v kulichu jezdim pri -15 a niz v kazdem aute ... par minut
... a zamrzle sklo vevnitr je znamkou vlhkosti interieru .. a ne topeni ...

120ca bylo strašný auto, ale vzpomínám na něj vcelku rád. Jinak ruční spínání větráku jsem měl

Napsal: pon 13.02.2012 19:50
od clay
ajfel píše:dej vedet, jak to dopadlo ....
akorat uz mozna nestihnes ten test v -18st ...

puvodni termostat sel pri pokojovce snadno profouknout. voda jim volne protekala, teplota se red drzi o 10C vys na 70-75C, snad to neni tim ze je -5 a ne -10, kdy jsem to zkousel. na rade je teda i druhy termostat, na jake teplote se to ma drzet?
byl jsem bmw auto base na prubezne a vyslo to na 2400,-, dil 900 a zbytek prace... zrejme nejsou sikovny jako jinde a trva jim to dele.
Napsal: pon 13.02.2012 19:56
od Vlasta
Teď v tý zimě mně to po výměně obou termostatů chodí 90 - 94 stupňů