Stránka 2 z 2
Napsal: sob 04.02.2012 18:00
od beny-maser
musíš to dát někam kde není barva,šrouby blatníku máš určitě nastříkaný v barvě, nejlepší je nějakej šroub na motoru co je v pozinku, prostě holé železo.
Napsal: pon 06.02.2012 21:23
od Mountainbiker
No někdy se to stává. Neřekl bych že je špatná kostra. U mého auta, když jsem měl totálně vydudanou baterku, mě to nabíječka z motoru taky "neprotlačila". Přitom při "takovém tom klasickém domácím udržováníčku" nebyl problém... Ale příčítám to spíš shitózní nabíječce...
Napsal: pát 10.02.2012 22:31
od luke7
Z vlastní zkušenosti radím nezavírat kufr s odpojenou baterkou - u sedanu (e39) pak nejde otevřít. Musel jsem přes motor napojit jiný auto abych kufr otevřel...
Napsal: sob 11.02.2012 08:57
od berkelay
to je divný, že ti po odpojení baterky nejde otevřít kufr. Nemáš jen zatuhlý zámek? Já před měsícem baterku taky vyndal, kufr jsem zamknul klíčem (otočit doprava a ve vodorovné poloze klíč vytáhnout). Otevření pak jednoduše obráceně s tím, že klíč se musí otočit více doleva přes vertikální polohu.
Napsal: pon 13.02.2012 18:26
od MUF_IV
Jj,, u sedanu to jde, ztuha ale jde, kombik zamek na kufru nema...
Napsal: úte 14.02.2012 01:04
od Pavelkac
To + je u sacího potrubí u posledního válce,ta černá krabička a vede od něj silný kabel přímo na + ke starteru:
http://i40.tinypic.com/14ljxh0.jpg
Já přes něj nabíjím pravidelně,plus dám tam a mínus na to oko na demontáž motoru co je vedle olejového filtru. Tímto způsobem jde nabíjet i startovat při vybití baterky. Vyndavat baterku kvuli nabíjení je nesmysl.
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau
Napsal: úte 14.02.2012 11:40
od luke7
Tak jsem se asi málo snažil

, mě to otevřít nešlo, možná jsem ale tím klíčem otočil málo...