Stránka 2 z 2

Napsal: ned 29.01.2012 13:13
od Killingman
Mno ja jsem v e39 tak kilopade :-) Od opravy automatu pres pruziny, tlumice, ledvinkama pod Mpacketem a dalsima kravinama, takze asi vim co myslis :-)

Do cestiny se nahrava mechanika, jukni se co mas nad cd changerem - jestli je tam napis dvd a nebo ne - pokud ne, jako ze asi ne tak zkus sehnat nekde MK4 navi, je o dost rychlejsi a kdyz das do cestiny Mk3 tak je ta cestina hrozna (za sedmsta metru napr :-)) )

Napsal: ned 29.01.2012 13:46
od filini28
Je tam jen gps navigation system

Napsal: ned 29.01.2012 14:53
od Killingman
Thx to kamil:


Poznáš na monitoru to podle údajů, které jednotka poskytne.

Vlez do hlavního MENU navigace a zvol položku Nastavení/Einstellung/Setting. V horním pravém rohu uvidíš informaci v tomhle formátu:

SW 2-1/81

Kde první číslo znamená verzi navigačního počítače Mk.
Hranatý tvar: 1=Mk1, 2=Mk2,
S úsměvem: 3=Mk3 CD, 4=Mk4 DVD

Druhé číslo kódování jednotky:
1=Top navigation (s color monitorem)
2=Monochrome navigation (MIR - nefunguje obraz a není to na monitoru vidět)

Třetí je verze firmawaru: 81 = v8.1 pro Mk2

Mk1 a Mk2 mají jiné ovládání a výstup. Mk1 komunikuje s Videomudulem po ARCNETu, Mk2 už dává svůj videosignál a Videomodul ho jenom přeposílá dopředu do monitoru. BMW má redukci pro připojení Mk2 do Mk1 rozvodů v autě.

Ne minuta, ale 90 vteřin je povinnost pro Mk3. Pro ostatní je to dobré doporučení. Vždycky bych odpojoval minimálně až po usnutí jednotky, nikdy za chodu. Je to jako s obyčejným počítačem, taky se někdy může posr#$$%#t.