Misanek píše:Do 5HP18 se má lít Dexron 3. Aspoň u mě to tak bylo, takže jsem koupil tento typ od Castrolu
se ma lit, v pripade ze mas cerny stitek
Jasně, to máš nejspíš pravdu. Já jsem to zas tak nezkoumal, jenom jsem si prostě zjistil, co patří do té mé
Btw nevíš náhodou, proč jsou pro jeden a ten samý typ převodovky určené dva různé druhy náplně? Je to kvůli užití nějakého jinačího materiálu na lamelách nebo kvůli čemu?
nikde nic nevidím... mám docela bojara to tam nalejt když nevým kterej OIL je ten pravej.. a nebo nevíte kdyby bylo nejhůř jestli by tam pásla převodovka z E34 TDS taky 96ka
No řeknu ti to takto - typ 5hp18 mám já právě na tdsu, takže pokud se to bude brat podle typu aut. převodovky, tak by tam pasovat mhola, nicméně otázka je, jestli neni uchycení k motoru rozdílné co se týče m50/m51 a na této automatické převodovce se možná dají jenom přešroubovat ty příruby, jak to u některých převodovek jde. Nejsem si jistý, jestli to u automatu lze, nevšiml jsem si toho.. Kecal bych, takže nechci tvrdit nic Každopádně jedno vím jistě - 5hp18 mám i já na tdsu. Závěr si z toho vem jaký chceš
oil ist kaput... vytáhl z toho kousek oleje a je černej jak bota tak ho tam nechám rovnou viměnit s snad to bude dobrý, jinak diafnostika prej ukázala nejakou chybu mezi motorem a převodovkou a a na budíkách
tak olej je vyměněnej ale pořád to skáče do nouzáku, ale o dost se to zlepšilo, jinak řadí hezky, neškube nebouchá pěkně plynule řadí, ješte mě napadlo jestli by nemohlo bejt neco v elektronice, když sem měl povolenej plusáka na baterce a vypadl mi za jízdy tak to z toho nouzáku normálně vypadlo a řadila zase perfektně... jinak už nevím nechce se mi měnit špajzku