Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
nadměrná spotřeba oleje E39 528i
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:
1. chyba Luňáček 
2. chyba, každou druhou středu je v Tescu regionál (viz. srazy), stačilo jen dojet a pokecat o tom, jsou tam vždy minimálně 3 lidi co M52 znají kompetně od shora dolů, popřípadě dopředu požádat ať někdo veme diagnostiku
má 528 vzala za 10 000 0,5l max, najeto 215000 motor z automatu nehoněný, teď v manuálu,
přes ventilové víko ti neproteče ani deci za 10 000km a výplachem neopravíš nic co by ti pomohlo k menší spotřebě oleje

2. chyba, každou druhou středu je v Tescu regionál (viz. srazy), stačilo jen dojet a pokecat o tom, jsou tam vždy minimálně 3 lidi co M52 znají kompetně od shora dolů, popřípadě dopředu požádat ať někdo veme diagnostiku
má 528 vzala za 10 000 0,5l max, najeto 215000 motor z automatu nehoněný, teď v manuálu,
přes ventilové víko ti neproteče ani deci za 10 000km a výplachem neopravíš nic co by ti pomohlo k menší spotřebě oleje
Dřív než začneš bezhlavě měnit všechno okolo (nepopírám že odlučovače tady odchází, sám jsem ho kdysi měnil), tak si nech jednoduše změřit kompresní tlaky- to je v tomto případě základ pátrání při vyšší spotřebě oleje. Ono totiž 528 a 528 je rozdíl, protože motor M52 má colohliníkový monoblok, který pokud si někdy čichl k benzínu s vyšším obsahem síry, už prostě nejde zachránit,protože povrchová úprava válců je v hajzlu a olej tudy jednoduše prolíná. Naopak M52TU má v hliníkovém bloku zalité ocelové vložky, která jsou za normálních okolností skoro věčné, a ten žere olej obvykle jen z důvodu toho vadného separátoru.rassty píše:vyměním víko ventilů a mechanik se mrkne i na ty svody co to tam prolíná jestli je to to víko ventilu nebo něco jinýho z auta mi taky olej nekape ale mám pocit že mi to nějak prdlo do sání...