nadměrná spotřeba oleje E39 528i
-
rassty
- Registrovaný
- Příspěvky: 168
- Registrován: sob 03.12.2011 01:00
- Bydliště: Brno-Mokrá hora
- Klubové ID: 3459
-
weNTyll
- Registrovaný
- Příspěvky: 176
- Registrován: úte 08.07.2003 00:00
- Bydliště: kousek za Prahou
- Klubové ID: 4004
-
rassty
- Registrovaný
- Příspěvky: 168
- Registrován: sob 03.12.2011 01:00
- Bydliště: Brno-Mokrá hora
- Klubové ID: 3459
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
1. chyba Luňáček 
2. chyba, každou druhou středu je v Tescu regionál (viz. srazy), stačilo jen dojet a pokecat o tom, jsou tam vždy minimálně 3 lidi co M52 znají kompetně od shora dolů, popřípadě dopředu požádat ať někdo veme diagnostiku
má 528 vzala za 10 000 0,5l max, najeto 215000 motor z automatu nehoněný, teď v manuálu,
přes ventilové víko ti neproteče ani deci za 10 000km a výplachem neopravíš nic co by ti pomohlo k menší spotřebě oleje
2. chyba, každou druhou středu je v Tescu regionál (viz. srazy), stačilo jen dojet a pokecat o tom, jsou tam vždy minimálně 3 lidi co M52 znají kompetně od shora dolů, popřípadě dopředu požádat ať někdo veme diagnostiku
má 528 vzala za 10 000 0,5l max, najeto 215000 motor z automatu nehoněný, teď v manuálu,
přes ventilové víko ti neproteče ani deci za 10 000km a výplachem neopravíš nic co by ti pomohlo k menší spotřebě oleje
-
rassty
- Registrovaný
- Příspěvky: 168
- Registrován: sob 03.12.2011 01:00
- Bydliště: Brno-Mokrá hora
- Klubové ID: 3459
-
mario42
- Registrovaný
- Příspěvky: 228
- Registrován: čtv 17.04.2008 00:00
- Klubové ID: 1637
Dřív než začneš bezhlavě měnit všechno okolo (nepopírám že odlučovače tady odchází, sám jsem ho kdysi měnil), tak si nech jednoduše změřit kompresní tlaky- to je v tomto případě základ pátrání při vyšší spotřebě oleje. Ono totiž 528 a 528 je rozdíl, protože motor M52 má colohliníkový monoblok, který pokud si někdy čichl k benzínu s vyšším obsahem síry, už prostě nejde zachránit,protože povrchová úprava válců je v hajzlu a olej tudy jednoduše prolíná. Naopak M52TU má v hliníkovém bloku zalité ocelové vložky, která jsou za normálních okolností skoro věčné, a ten žere olej obvykle jen z důvodu toho vadného separátoru.rassty píše:vyměním víko ventilů a mechanik se mrkne i na ty svody co to tam prolíná jestli je to to víko ventilu nebo něco jinýho z auta mi taky olej nekape ale mám pocit že mi to nějak prdlo do sání...
-
rassty
- Registrovaný
- Příspěvky: 168
- Registrován: sob 03.12.2011 01:00
- Bydliště: Brno-Mokrá hora
- Klubové ID: 3459

