Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Setrvačník???
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
špatnou dvouhmotu poznáš tak,že když to chcípneš bez vyšlápnuté spojky tak se motor jako zaklepe a zarachotí v něm, s vyšláplou spojkou to neudělá nic a chová se to jako, že je setrvák ok,to co popisuješ,že to najednou nechce jet bude problém někde v řízení motoru, špatnej setrvák by po sešlápnutí plynu bouchnul jako do podlahy a auto by pak jelo normálně za plynem
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 85
- Registrován: ned 30.10.2011 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 85
- Registrován: ned 30.10.2011 00:00
Čaooo
budu taktéž muset vyměnit setrvák, spojku už jsem bohužel měnil před cca 6000km, ale mechanik mi tvrdil, že setrvák je ještě ok. Bohužel ,ale není, auto poškubává a plynule přeřadit je téměř nemožné, připadám si jak v autoškole
, moje paní ještě víc....Myslíte, že budu muset vyměnit znovu i spojku?Nezkřivila se či nějak jinak nepok.rvila dle starého setrváku??
A ještě jeden dotaz k spojce samotné. Musí se nějak po instalaci nastavovat ? Nebo jde vyloženě jen o "výměnu". Někde jsem totiž četl, že je na výměnu potřeba spešl nářadí a spešl postup při nastavování ?? Je tomu tak?
díky moc za rady!!!

budu taktéž muset vyměnit setrvák, spojku už jsem bohužel měnil před cca 6000km, ale mechanik mi tvrdil, že setrvák je ještě ok. Bohužel ,ale není, auto poškubává a plynule přeřadit je téměř nemožné, připadám si jak v autoškole

A ještě jeden dotaz k spojce samotné. Musí se nějak po instalaci nastavovat ? Nebo jde vyloženě jen o "výměnu". Někde jsem totiž četl, že je na výměnu potřeba spešl nářadí a spešl postup při nastavování ?? Je tomu tak?
díky moc za rady!!!
beny-maser píše:špatnou dvouhmotu poznáš tak,že když to chcípneš bez vyšlápnuté spojky tak se motor jako zaklepe a zarachotí v něm, s vyšláplou spojkou to neudělá nic a chová se to jako, že je setrvák ok,to co popisuješ,že to najednou nechce jet bude problém někde v řízení motoru, špatnej setrvák by po sešlápnutí plynu bouchnul jako do podlahy a auto by pak jelo normálně za plynem
Jak to teda je s tím setrvákem ví to někdo přesně?Když jsem to zkoušel chcípnout bez spojky tak v tom trošku zarachotí ale se spojkou nic.Ale jiný problém nemám vůbec žádný,zkoušel jsem vše co bylo tady i jinde popsané tj.pomalé zvyšování otáček,otevřené dveře jestli se netřepou a nic,auto jezdí bez jakýchkoliv problémů a cizích zvuků.Co to tedy značí?Že by začátek jeho konce?Ale zase tu někdo psal že musí už být uplně v prdeli aby po chcípnutí motoru zarachotil
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Zama píše:beny-maser píše:špatnou dvouhmotu poznáš tak,že když to chcípneš bez vyšlápnuté spojky tak se motor jako zaklepe a zarachotí v něm, s vyšláplou spojkou to neudělá nic a chová se to jako, že je setrvák ok,to co popisuješ,že to najednou nechce jet bude problém někde v řízení motoru, špatnej setrvák by po sešlápnutí plynu bouchnul jako do podlahy a auto by pak jelo normálně za plynem
Jak to teda je s tím setrvákem ví to někdo přesně?Když jsem to zkoušel chcípnout bez spojky tak v tom trošku zarachotí ale se spojkou nic.Ale jiný problém nemám vůbec žádný,zkoušel jsem vše co bylo tady i jinde popsané tj.pomalé zvyšování otáček,otevřené dveře jestli se netřepou a nic,auto jezdí bez jakýchkoliv problémů a cizích zvuků.Co to tedy značí?Že by začátek jeho konce?Ale zase tu někdo psal že musí už být uplně v prdeli aby po chcípnutí motoru zarachotil
a proč to řešíš pokud autu nic není?to zarachotění může být třeba vypínací páka spojkového ložiska nebo něco v převodovce, po internetu se zvuk popisuje dost těžko a když to nahraješ tak si taky moc nepomůžeš.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Zama píše:beny-maser píše:špatnou dvouhmotu poznáš tak,že když to chcípneš bez vyšlápnuté spojky tak se motor jako zaklepe a zarachotí v něm, s vyšláplou spojkou to neudělá nic a chová se to jako, že je setrvák ok,to co popisuješ,že to najednou nechce jet bude problém někde v řízení motoru, špatnej setrvák by po sešlápnutí plynu bouchnul jako do podlahy a auto by pak jelo normálně za plynem
Jak to teda je s tím setrvákem ví to někdo přesně?Když jsem to zkoušel chcípnout bez spojky tak v tom trošku zarachotí ale se spojkou nic.Ale jiný problém nemám vůbec žádný,zkoušel jsem vše co bylo tady i jinde popsané tj.pomalé zvyšování otáček,otevřené dveře jestli se netřepou a nic,auto jezdí bez jakýchkoliv problémů a cizích zvuků.Co to tedy značí?Že by začátek jeho konce?Ale zase tu někdo psal že musí už být uplně v prdeli aby po chcípnutí motoru zarachotil
a proč to řešíš pokud autu nic není?to zarachotění může být třeba vypínací páka spojkového ložiska nebo něco v převodovce, po internetu se zvuk popisuje dost těžko a když to nahraješ tak si taky moc nepomůžeš.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
hogi píše:Čaooo![]()
budu taktéž muset vyměnit setrvák, spojku už jsem bohužel měnil před cca 6000km, ale mechanik mi tvrdil, že setrvák je ještě ok. Bohužel ,ale není, auto poškubává a plynule přeřadit je téměř nemožné, připadám si jak v autoškole, moje paní ještě víc....Myslíte, že budu muset vyměnit znovu i spojku?Nezkřivila se či nějak jinak nepok.rvila dle starého setrváku??
A ještě jeden dotaz k spojce samotné. Musí se nějak po instalaci nastavovat ? Nebo jde vyloženě jen o "výměnu". Někde jsem totiž četl, že je na výměnu potřeba spešl nářadí a spešl postup při nastavování ?? Je tomu tak?
díky moc za rady!!!
pokud nemáš 540 tak se spojka nenastavuje,je to jen u hodně výkonej benzínů na youtube je video jak to chlapec z USA nastavuje-potřebuje na to stahovák
beny-maser píše:Zama píše:beny-maser píše:špatnou dvouhmotu poznáš tak,že když to chcípneš bez vyšlápnuté spojky tak se motor jako zaklepe a zarachotí v něm, s vyšláplou spojkou to neudělá nic a chová se to jako, že je setrvák ok,to co popisuješ,že to najednou nechce jet bude problém někde v řízení motoru, špatnej setrvák by po sešlápnutí plynu bouchnul jako do podlahy a auto by pak jelo normálně za plynem
Jak to teda je s tím setrvákem ví to někdo přesně?Když jsem to zkoušel chcípnout bez spojky tak v tom trošku zarachotí ale se spojkou nic.Ale jiný problém nemám vůbec žádný,zkoušel jsem vše co bylo tady i jinde popsané tj.pomalé zvyšování otáček,otevřené dveře jestli se netřepou a nic,auto jezdí bez jakýchkoliv problémů a cizích zvuků.Co to tedy značí?Že by začátek jeho konce?Ale zase tu někdo psal že musí už být uplně v prdeli aby po chcípnutí motoru zarachotil
a proč to řešíš pokud autu nic není?to zarachotění může být třeba vypínací páka spojkového ložiska nebo něco v převodovce, po internetu se zvuk popisuje dost těžko a když to nahraješ tak si taky moc nepomůžeš.
Proč to řeším?Tak ono jde o to že tu někdo napsal jak ti to zarachotí po chcípnutí motoru setrvák je KO.A jelikož to není levná záležitost a za pár měsícu zase určitě pojedu s autem někam dál na dovolenou tak mě to zajímá jestli mám čekat nějaké problémy nebo to může dělat i něco jiného víš??

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 226
- Registrován: úte 19.05.2009 00:00
- Bydliště: Aussig(Ústí/L)
http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=n ... rA&cad=rja
Nebo zadat do Google: Návod na montáž spojky sac
Nebo zadat do Google: Návod na montáž spojky sac
Tak možem pridat aj ja nejake postrehy kedze som pre casom menil komplet spojka zotrvak .
Tiež som myslel že sa prejavuje tak že ked vypnes motor bez spojky zahrká,ale ono hrká aj uplne nový zotrvacník a mam to potvrdene este od jedneho cloveka co ma tiez novy zotrvacnik.
Presne pocit šišatých kolies pri kludnejsej jazde a hlavne to cítit pri rozbiehani sa na 1 auto sebou cukalo jak nakopnute.
Každopadne ja som mal zotrvak KO a vymena tomu rozhodne pomohla.
Tiež som myslel že sa prejavuje tak že ked vypnes motor bez spojky zahrká,ale ono hrká aj uplne nový zotrvacník a mam to potvrdene este od jedneho cloveka co ma tiez novy zotrvacnik.
Presne pocit šišatých kolies pri kludnejsej jazde a hlavne to cítit pri rozbiehani sa na 1 auto sebou cukalo jak nakopnute.
Každopadne ja som mal zotrvak KO a vymena tomu rozhodne pomohla.
Spec píše:Tak možem pridat aj ja nejake postrehy kedze som pre casom menil komplet spojka zotrvak .
Tiež som myslel že sa prejavuje tak že ked vypnes motor bez spojky zahrká,ale ono hrká aj uplne nový zotrvacník a mam to potvrdene este od jedneho cloveka co ma tiez novy zotrvacnik.
Presne pocit šišatých kolies pri kludnejsej jazde a hlavne to cítit pri rozbiehani sa na 1 auto sebou cukalo jak nakopnute.
Každopadne ja som mal zotrvak KO a vymena tomu rozhodne pomohla.
To jsem potřeboval slyšet.Názor někoho kdo to má opravdu ověřené a né jen nepotvrzené domněnky.Člověka tady vystrašíte že už jsem pomalu sháněl nový setrvačník

