Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Setrvačník???

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#21 Příspěvek od beny-maser »

špatnou dvouhmotu poznáš tak,že když to chcípneš bez vyšlápnuté spojky tak se motor jako zaklepe a zarachotí v něm, s vyšláplou spojkou to neudělá nic a chová se to jako, že je setrvák ok,to co popisuješ,že to najednou nechce jet bude problém někde v řízení motoru, špatnej setrvák by po sešlápnutí plynu bouchnul jako do podlahy a auto by pak jelo normálně za plynem
ondrapohl21
Registrovaný
Příspěvky: 85
Registrován: ned 30.10.2011 00:00

#22 Příspěvek od ondrapohl21 »

Ono to hůř i chytá studený.Jakoby nastartoval jen půl motoru.Mám v tom stoletý svíčky.To s tím setrvákem to nedělá jak říkáš.Na volnoběh jde podle servisu krásně a po chcípnutí se nezaklepe nic.Prý by to ale udělal jen totálně dojebanej setrvák....Mám to dva týdny a teprve hledám mouchy.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#23 Příspěvek od beny-maser »

pokud ti chytne jen půlka motoru je to jasný,je to v řízení motoru svíčky,kabely,čidla atd. To zaklepání udělá i setrvák, který se začíná loučit. Kámoš to právě řeší na koncernu tak to mám celkem v živé paměti. Jinak BMW na setrvák moc netrpí. Koncerny jsou na tom o dost hůř.
ondrapohl21
Registrovaný
Příspěvky: 85
Registrován: ned 30.10.2011 00:00

#24 Příspěvek od ondrapohl21 »

Tak mě to nezaklepe při vypínání motoru nikdy.Ani kdybych to vytočil na 5.000 a pak to vypnul.Na volnoběh ten motor jde krásně.Starty však nic moc a při jízdě se zdá,že motoru něco chybí.
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Brátn Moderátor »

jedna diagnostika a problém je vyřešený, blbý čidlo vačky :lol:
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
hogi
Registrovaný
Příspěvky: 125
Registrován: stř 14.01.2009 01:00

#26 Příspěvek od hogi »

Čaooo :D

budu taktéž muset vyměnit setrvák, spojku už jsem bohužel měnil před cca 6000km, ale mechanik mi tvrdil, že setrvák je ještě ok. Bohužel ,ale není, auto poškubává a plynule přeřadit je téměř nemožné, připadám si jak v autoškole :-) , moje paní ještě víc....Myslíte, že budu muset vyměnit znovu i spojku?Nezkřivila se či nějak jinak nepok.rvila dle starého setrváku??
A ještě jeden dotaz k spojce samotné. Musí se nějak po instalaci nastavovat ? Nebo jde vyloženě jen o "výměnu". Někde jsem totiž četl, že je na výměnu potřeba spešl nářadí a spešl postup při nastavování ?? Je tomu tak?

díky moc za rady!!!
Zama
Registrovaný
Příspěvky: 196
Registrován: ned 27.03.2011 01:00
Bydliště: Zlínský kraj

#27 Příspěvek od Zama »

beny-maser píše:špatnou dvouhmotu poznáš tak,že když to chcípneš bez vyšlápnuté spojky tak se motor jako zaklepe a zarachotí v něm, s vyšláplou spojkou to neudělá nic a chová se to jako, že je setrvák ok,to co popisuješ,že to najednou nechce jet bude problém někde v řízení motoru, špatnej setrvák by po sešlápnutí plynu bouchnul jako do podlahy a auto by pak jelo normálně za plynem


Jak to teda je s tím setrvákem ví to někdo přesně?Když jsem to zkoušel chcípnout bez spojky tak v tom trošku zarachotí ale se spojkou nic.Ale jiný problém nemám vůbec žádný,zkoušel jsem vše co bylo tady i jinde popsané tj.pomalé zvyšování otáček,otevřené dveře jestli se netřepou a nic,auto jezdí bez jakýchkoliv problémů a cizích zvuků.Co to tedy značí?Že by začátek jeho konce?Ale zase tu někdo psal že musí už být uplně v prdeli aby po chcípnutí motoru zarachotil
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#28 Příspěvek od beny-maser »

Zama píše:
beny-maser píše:špatnou dvouhmotu poznáš tak,že když to chcípneš bez vyšlápnuté spojky tak se motor jako zaklepe a zarachotí v něm, s vyšláplou spojkou to neudělá nic a chová se to jako, že je setrvák ok,to co popisuješ,že to najednou nechce jet bude problém někde v řízení motoru, špatnej setrvák by po sešlápnutí plynu bouchnul jako do podlahy a auto by pak jelo normálně za plynem


Jak to teda je s tím setrvákem ví to někdo přesně?Když jsem to zkoušel chcípnout bez spojky tak v tom trošku zarachotí ale se spojkou nic.Ale jiný problém nemám vůbec žádný,zkoušel jsem vše co bylo tady i jinde popsané tj.pomalé zvyšování otáček,otevřené dveře jestli se netřepou a nic,auto jezdí bez jakýchkoliv problémů a cizích zvuků.Co to tedy značí?Že by začátek jeho konce?Ale zase tu někdo psal že musí už být uplně v prdeli aby po chcípnutí motoru zarachotil

a proč to řešíš pokud autu nic není?to zarachotění může být třeba vypínací páka spojkového ložiska nebo něco v převodovce, po internetu se zvuk popisuje dost těžko a když to nahraješ tak si taky moc nepomůžeš.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#29 Příspěvek od beny-maser »

Zama píše:
beny-maser píše:špatnou dvouhmotu poznáš tak,že když to chcípneš bez vyšlápnuté spojky tak se motor jako zaklepe a zarachotí v něm, s vyšláplou spojkou to neudělá nic a chová se to jako, že je setrvák ok,to co popisuješ,že to najednou nechce jet bude problém někde v řízení motoru, špatnej setrvák by po sešlápnutí plynu bouchnul jako do podlahy a auto by pak jelo normálně za plynem


Jak to teda je s tím setrvákem ví to někdo přesně?Když jsem to zkoušel chcípnout bez spojky tak v tom trošku zarachotí ale se spojkou nic.Ale jiný problém nemám vůbec žádný,zkoušel jsem vše co bylo tady i jinde popsané tj.pomalé zvyšování otáček,otevřené dveře jestli se netřepou a nic,auto jezdí bez jakýchkoliv problémů a cizích zvuků.Co to tedy značí?Že by začátek jeho konce?Ale zase tu někdo psal že musí už být uplně v prdeli aby po chcípnutí motoru zarachotil

a proč to řešíš pokud autu nic není?to zarachotění může být třeba vypínací páka spojkového ložiska nebo něco v převodovce, po internetu se zvuk popisuje dost těžko a když to nahraješ tak si taky moc nepomůžeš.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#30 Příspěvek od beny-maser »

omluva za trojí poslání, selhala technika :oops:
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#31 Příspěvek od beny-maser »

hogi píše:Čaooo :D

budu taktéž muset vyměnit setrvák, spojku už jsem bohužel měnil před cca 6000km, ale mechanik mi tvrdil, že setrvák je ještě ok. Bohužel ,ale není, auto poškubává a plynule přeřadit je téměř nemožné, připadám si jak v autoškole :-) , moje paní ještě víc....Myslíte, že budu muset vyměnit znovu i spojku?Nezkřivila se či nějak jinak nepok.rvila dle starého setrváku??
A ještě jeden dotaz k spojce samotné. Musí se nějak po instalaci nastavovat ? Nebo jde vyloženě jen o "výměnu". Někde jsem totiž četl, že je na výměnu potřeba spešl nářadí a spešl postup při nastavování ?? Je tomu tak?

díky moc za rady!!!

pokud nemáš 540 tak se spojka nenastavuje,je to jen u hodně výkonej benzínů na youtube je video jak to chlapec z USA nastavuje-potřebuje na to stahovák
Zama
Registrovaný
Příspěvky: 196
Registrován: ned 27.03.2011 01:00
Bydliště: Zlínský kraj

#32 Příspěvek od Zama »

beny-maser píše:
Zama píše:
beny-maser píše:špatnou dvouhmotu poznáš tak,že když to chcípneš bez vyšlápnuté spojky tak se motor jako zaklepe a zarachotí v něm, s vyšláplou spojkou to neudělá nic a chová se to jako, že je setrvák ok,to co popisuješ,že to najednou nechce jet bude problém někde v řízení motoru, špatnej setrvák by po sešlápnutí plynu bouchnul jako do podlahy a auto by pak jelo normálně za plynem


Jak to teda je s tím setrvákem ví to někdo přesně?Když jsem to zkoušel chcípnout bez spojky tak v tom trošku zarachotí ale se spojkou nic.Ale jiný problém nemám vůbec žádný,zkoušel jsem vše co bylo tady i jinde popsané tj.pomalé zvyšování otáček,otevřené dveře jestli se netřepou a nic,auto jezdí bez jakýchkoliv problémů a cizích zvuků.Co to tedy značí?Že by začátek jeho konce?Ale zase tu někdo psal že musí už být uplně v prdeli aby po chcípnutí motoru zarachotil

a proč to řešíš pokud autu nic není?to zarachotění může být třeba vypínací páka spojkového ložiska nebo něco v převodovce, po internetu se zvuk popisuje dost těžko a když to nahraješ tak si taky moc nepomůžeš.


Proč to řeším?Tak ono jde o to že tu někdo napsal jak ti to zarachotí po chcípnutí motoru setrvák je KO.A jelikož to není levná záležitost a za pár měsícu zase určitě pojedu s autem někam dál na dovolenou tak mě to zajímá jestli mám čekat nějaké problémy nebo to může dělat i něco jiného víš?? :wink:
magorcondoria
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 19.05.2009 00:00
Bydliště: Aussig(Ústí/L)

#33 Příspěvek od magorcondoria »

http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=n ... rA&cad=rja

Nebo zadat do Google: Návod na montáž spojky sac
Spec
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: ned 08.07.2007 00:00

#34 Příspěvek od Spec »

Tak možem pridat aj ja nejake postrehy kedze som pre casom menil komplet spojka zotrvak .

Tiež som myslel že sa prejavuje tak že ked vypnes motor bez spojky zahrká,ale ono hrká aj uplne nový zotrvacník a mam to potvrdene este od jedneho cloveka co ma tiez novy zotrvacnik.

Presne pocit šišatých kolies pri kludnejsej jazde a hlavne to cítit pri rozbiehani sa na 1 auto sebou cukalo jak nakopnute.

Každopadne ja som mal zotrvak KO a vymena tomu rozhodne pomohla.
Zama
Registrovaný
Příspěvky: 196
Registrován: ned 27.03.2011 01:00
Bydliště: Zlínský kraj

#35 Příspěvek od Zama »

Spec píše:Tak možem pridat aj ja nejake postrehy kedze som pre casom menil komplet spojka zotrvak .

Tiež som myslel že sa prejavuje tak že ked vypnes motor bez spojky zahrká,ale ono hrká aj uplne nový zotrvacník a mam to potvrdene este od jedneho cloveka co ma tiez novy zotrvacnik.

Presne pocit šišatých kolies pri kludnejsej jazde a hlavne to cítit pri rozbiehani sa na 1 auto sebou cukalo jak nakopnute.

Každopadne ja som mal zotrvak KO a vymena tomu rozhodne pomohla.


To jsem potřeboval slyšet.Názor někoho kdo to má opravdu ověřené a né jen nepotvrzené domněnky.Člověka tady vystrašíte že už jsem pomalu sháněl nový setrvačník :lol: a nakonec nic.Díky Spec :wink:
Odpovědět