
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 TDS rv.1999 manuál....Průser POMOC
Co já vím tak v roce 96 se to zrovna lámalo-konkrétně u E36.Ty máš zřejmě poslední typ čerpadla kterej se dával v E36 do posledních ročníků jenže model 96 může bejt novější i starší typ čerpadla-budeš muset přeluštit to trojčíslímex píše:Mám možnot mít čerpadlo z E36 325tds rv.96 a já mám E39 525tds rv99....PUDEMI TAM?????

Už si moc nepamatuju jak to přesně je ale to dlouhé je Bosch číslo a to označení čerpadla je vyražené extra-trojmístné zvětšené číslo,určo budeš mít 515.Jinak těch čísel je 11 a já to porovnával když jsem měl venku čerpadlo a to dlouhé číslo mi dle ETK vůbec nesedělo-těch čísel bude hafo moc...mex píše:Takže jestli tomu dobře rozumim tak poslední 3 čísla musí být stejná?A celkově jich tam je 10?
Čerpadla na tds jsou označeny čísly 300, 575, 515. To jsou čísla podle kterých je třeba se řídit. To dlouhý číslo vůbec neřešte, protože podle něj se stejný čerpadlo snad ani sehnat nedá. Já jich tady mám asi 10kusů a všechny maj to dlouhý číslo různý. Jinak jich tady mám dost rozkuchaných takže pokud někdo potřebuje díly do čerpadel stačí se ozvat.
od roku 94 nahoru jsou stejný.v roce 94 se dělal mezityp nový spodek a stará hlava a do roku 94 je to starý spodek a stará hlava.ty spodky se liší přírubou co jde do bloku motoru a hlavy se na první pohled liší vývodem zpatečky-starý typ nahoru nový typ dozadu,a mimo to i vnitřkem takže bez výměny řj nejsou zamenitelné.takže čerpadlo z 96 půjde do 99.jinak ti asi stačí přehodit hlavu nebo reostat pedálu.nic co nezvládneš sám akorát pozor na té hlavě aby jsi to opatrně nastavoval,při neopatrné manipulaci ti pěkné vylítnou otáčky
Cau, mam 525 TDS E39 1998 a delalo mi to samy...A zatim se vymenil palivovej filtr a od ty doby myslim ze je klid. Tak zkus prvni tohle.
Vzdycky pri prerazeni mi to ztratilo otacky a po vterine to chciplo, pokud jsem rychle neseslapl opetvone plyn... jinak me to na diagnostice ukazalo EGR a jeste neco, ale to si nevzpomenu.
Urcite dej vedet na co si prisel, protoze je to peknej vopruz!
Vzdycky pri prerazeni mi to ztratilo otacky a po vterine to chciplo, pokud jsem rychle neseslapl opetvone plyn... jinak me to na diagnostice ukazalo EGR a jeste neco, ale to si nevzpomenu.
Urcite dej vedet na co si prisel, protoze je to peknej vopruz!
hmmm.... Paliváč jsem měnil asi tak před 4000km....A dělá to furt,ale tedka mi to docela dlouho neudělalo až dnes.Jedu normál,přeřazuju z 5 na 4 a auto přestalo reagovat na plyn a rozsvítila se kontrolka žhavení,tak sem vyšlápl spojku znovu zařadil a chytlo se to a kontrolka zhasla.Ta kontrolka žhavení to je jako že se rozvítila nějaká chyba takže by to mělo bejt v historii na diagnostice....Potřebuju na diagnostiku máte někdo???..Někdo z Prahy?
mex píše:hmmm.... Paliváč jsem měnil asi tak před 4000km....A dělá to furt,ale tedka mi to docela dlouho neudělalo až dnes.Jedu normál,přeřazuju z 5 na 4 a auto přestalo reagovat na plyn a rozsvítila se kontrolka žhavení,tak sem vyšlápl spojku znovu zařadil a chytlo se to a kontrolka zhasla.Ta kontrolka žhavení to je jako že se rozvítila nějaká chyba takže by to mělo bejt v historii na diagnostice....Potřebuju na diagnostiku máte někdo???..Někdo z Prahy?
Presne ten samej problem mam taky, ale nastesti mi to ted dlouho nedelalo.
Tak koukam, ze nemam vyjmecny auto.
Ja sem byl na bohdalci u jednoho chlapika co ma diagnostiku a za tu si rekl 300,-.
Nahlasilo to chybu toho EGR ventilu a jeste neco s palivem, ale to si nevzpomenu.
To bysme se tam mohli sejit oba a sem zvedavej, co by na to rekl

hmmm tak to je hezké....Pls najde se někdo s diagnostikou v praze na TDS...?Nerad bych jezdil do servisu a dal jim 1000,- a oni mi řeknou že to je špatný paliváč či takovou píčovinu aby se tě zbavili.Prostě potřebuju na 100% vědět čim to je....Mám tušení na pár věcí...vstřik,el hlava čerpadla,možná egr,možná celé čerpadlo... 

myslím ti diagnost.moc nepomůže-občas mi dělalo tds to samo,přidal jsem plyn a nic-rozsvítila se diag.motoru nebo tuším kontrolka vstřiku je to..Pak jsem to ale vychytal,vždycky když to udělalo tak jsem pustil plyn a po opětovném přidání už to jelo normál-docela opruz
myslím to dělá el.hlava čerpadla-docela jsem si s touhle závadou užil
bejt tebou tak se zaměřim na el.hlavu čerpadla,el.motorovej svazek ale možná to může dělat i potenc.plyn.pedálu či řídící vstřik..Ten potenc.se dá změřit na diag.ale jestli ti to dělá jen občas tak ti to moc nepomůže..


Jestli chces muzu ti poslat cislo na toho chlapika co jsem u nej byl ja. Je videt, ze BMW dobre rozumi. Diagnostiku ma a celkovej dojem byl dobrej. Nechce hned vsechno menit za novy, ale snazi se treba i opravit a pouziva jenom kvalitni osvedceny dily. Po novym roce me ceka dalsi navsteva, napr. i tenhle problem. Taky me to pekne sere.
bibikuba píše:občas ti teda nereaguje plyn a propadají se ti otáčky až pod volnoběžné-tedy ti to zhasíná??
Přesně,někdy nereaguje na plyn a propadaj se otáčky,podřadim a plyn se chytne,ale potom se mi děje i to že to rovnou chcípne,třeba jedu za 3 a řadim na 4 pustim spojku chci přidat plyn a auto zdechne:(..je to docela nebezpečnéééé