Stránka 2 z 2

Napsal: ned 06.05.2012 18:03
od Filozof
mám origo ATE i desky a najel jsem na nich neuvěřitelných 109tis km.
než začli kopat - auto BMW 5 E34 525i
Defakto koukám co vše vydrželi a nevěřím svým očím ten nájezd.

Auto vždy zabrzdilo líp a dříve než jsem čekal. Takže za mě brzdy super.
Ze 190km/h na 100km/h jsem byl hned na 225/45 R17 když jsem dobrždoval za nějakou blondýnou ve fabii.

Takže jsem spokojenej a příště asi určitě zase ORIGO ATE.
:wink:

Napsal: ned 06.05.2012 18:08
od magyar
Ja po experimentovaní a občasných zlých skúsenostiach tiež dávam brzdy len origo. Na E39 530d Touring som kúpil nedávno komplet predok aj zadok, vpredu sú ak si dobre pamätám Textary a vzadu už ani neviem čo... Stálo to síce viac než tie jebky rôzne od Elitu a Kelly, ale brzdy sú brzdy... A zas tak nebezpečná cena to zas nebola :)

Napsal: pon 07.05.2012 10:48
od bmw750
Moc diky za Vase nazory.Poptam se v CarTecu,na kolik by vysly original a pak se asi rozhodne.Ty Zimmermanny se mi i libi-co si budem vykladat :-) ,takze to bude urcite "tezke"rozhodovani.

Napsal: pon 07.05.2012 11:09
od clay
a je něco originálního s větším podílem uhlíku, aby kotouče tolik nerezly a keramické destičky, aby nebyla kola furt černá? :)

Kotouče mám zatím originál, ale už půjdou dolů a destičky ATE.

Napsal: sob 14.07.2012 16:23
od sonyk02
Nezkoušel někdo kotouče ATE Power disc + ATE ceramic desky?