Stránka 2 z 4
Napsal: sob 23.07.2011 19:48
od tomasmedek
Mam stejny problem. E60, rv 2005. Diagnostika nic neobjevila. Ale: objednal jsem fungl novy klic a parada - auto slo odemknout na 20metru. Radoval jsem se. Jenze po par dnech se to zhorsilo a novy klicek se dostal na uroven stareho. Moje teorie tedy je, ze na vine je startovaci skrinka, ktera spatne dobiji. Klicek neni plne dobity a tim se snizi dosah. Jine vysvetleni nemam.
Napsal: sob 23.07.2011 20:01
od vanco
tomasmedek píše:Mam stejny problem. E60, rv 2005. Diagnostika nic neobjevila. Ale: objednal jsem fungl novy klic a parada - auto slo odemknout na 20metru. Radoval jsem se. Jenze po par dnech se to zhorsilo a novy klicek se dostal na uroven stareho. Moje teorie tedy je, ze na vine je startovaci skrinka, ktera spatne dobiji. Klicek neni plne dobity a tim se snizi dosah. Jine vysvetleni nemam.
Ahoj,ja toto riesim uz rok a neviem si vobec rady.Keby si na nieco dosiel,daj vediet.
Napsal: sob 23.07.2011 20:18
od Jirrik1
No, tak asi nezbyde nic jiného, než měnit postupně vše, co to může způsobit, jak se do toho pustím, tak dám vědět, v čem to bylo...

Napsal: sob 23.07.2011 22:19
od Jendix
Jirrik1 píše:No, tak asi nezbyde nic jiného, než měnit postupně vše, co to může způsobit, jak se do toho pustím, tak dám vědět, v čem to bylo...

jak jsem psal, fakt to řešili na tom německým foru.. a bylo to jednotkou v autě která přijmá signál.. celou jí měnili.. myslim že to bylo na bmw syndikat
Napsal: sob 23.07.2011 22:22
od Jirrik1
Jendix píše:Jirrik1 píše:No, tak asi nezbyde nic jiného, než měnit postupně vše, co to může způsobit, jak se do toho pustím, tak dám vědět, v čem to bylo...

jak jsem psal, fakt to řešili na tom německým foru.. a bylo to jednotkou v autě která přijmá signál.. celou jí měnili.. myslim že to bylo na bmw syndicate
A nevíš, co ta jednotka stojí??
Napsal: sob 23.07.2011 22:55
od Jendix
co stojí to nevím.. nevím jestli umíš německy.. každopádně tady posílám pár linků:
v jednom to řešili a bylo anténou(příjmací jednotkou) někde pod střechou:
http://www.e60-forum.de/thread.php?postid=65246
pak tam něco i píšou o špatným kabelovým svazku co jde do pátých dveří.. pravděpodobně je teda ta jednotka v pátých dveřích.. nevím.. moc jsem to nepročítal.. píšou tam něco o místě u pravého kování..
http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showth ... p?t=234709
http://www.e60-forum.de/thread.php?sid= ... #post65224
http://www.motor-talk.de/forum/funkfern ... 84229.html
a tady je to pro e61 na ebay
http://cgi.ebay.de/Antennenverstarker-D ... 3f0bf600fe
takhle to vypadá u e61
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... =1&lang=cs
novej zesilovač stojí 160euro
http://eshop.original-teile.de/index.ph ... 5209183564
tady je ještě jedno forum kde se to probírá
http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... __E61.html
Napsal: sob 23.07.2011 22:56
od Jendix
u e60 by se dalo očekávat že to bude vyřešený podobně..
Napsal: ned 24.07.2011 09:18
od Jirrik1
jj, díky, no, snad to bude podobně řešeno u e60...

Napsal: ned 24.07.2011 09:25
od Achilles_Warrior
Ahoj. Ja mel prakticky stejnej problem u e39 z 2001 (tedy uz s diamnetem ktery ma i e60), rozloupnul jsem klicek a vymenil baterii, ta co je napsana tady na tom vlaknu tam jde, ale zbytecne se musi pajet ty packy, takze ja pouzil LIR2016, ta je bez pacek a jen se zasune do tech starych.
Navod na rozdelani, na vymenu i na sparovani je tady:
http://www.youtube.com/watch?v=lGrxuUrnYSI
Bohuzel u me bude asi taky problem v te prijmaci jednotce, pac sem tam mi klic zazlobi, zjistil jsem ze z urciteho mista auto odemknu i zamknu v 99% pripadu (to je 1% je ze proste nekdy trucuje a neodemyka/nezamyka at stojim kde chci...), ale nekdy se mi stane, ze kdyz prichazim k autu z jine strany, respektive odchazim na jinou stranu, tak mi proste nejde na dalku odemknout/zamknout... Ale jak rikam, nekdy...
Napsal: ned 24.07.2011 10:05
od Jirrik1
Ten klíč po té výměně vypadá hrozně... , tak do toho bych se nepouštěl.. Ale díky za typ... Stejně je divné, že ta výměna baterie není nějak jednodušší, to na to nemysleli?? Asi ve většině případů je ten problém právě v tom přijímači...
Napsal: ned 24.07.2011 10:27
od Achilles_Warrior
Jirrik1 píše:Ten klíč po té výměně vypadá hrozně... , tak do toho bych se nepouštěl.. Ale díky za typ... Stejně je divné, že ta výměna baterie není nějak jednodušší, to na to nemysleli?? Asi ve většině případů je ten problém právě v tom přijímači...
Ano, pokud bys to vratil do stejneho klice, ktery byl slepeny, tak to vypada hrozne, ja si koupil nove pouzdro klice za nejake 300,- a nechal jsem vybrousit planzetu za 400,- a klicek je jako novy (stary uz byl osoupany apod.)...
Sice me to i s baterii stalo cca 900,- ale za novy bych dal 4500,- (a navic pokud na aute byla menena jednotka imobilizeru, tak by stejne nefungoval...)
A nemysleli na to pac ta baterie se dobiji pres zapalovani indukci, takze by nemelo byt treba ji menit vubec, kazdopadne je to jen baterie, takze tohle muze nastat...
Napsal: ned 24.07.2011 11:04
od Rupitch
Vyměn jednotku co přijímá sígnál od klíče a měl by jsi mít klid. Na e60 odchazí hlavně přijímač když je problém na centrálu. Ta jednotka je pod stropem v zadní části vedle třetího brzdového světla. Na levé straně kdž zevnitř koukáš na to světlo. Nemusí se kodovat ani programovat, takže výměnu zvládneš sám.
Napsal: ned 24.07.2011 11:10
od Achilles_Warrior
Rupitch píše:Vyměn jednotku co přijímá sígnál od klíče a měl by jsi mít klid. Na e60 odchazí hlavně přijímač když je problém na centrálu. Ta jednotka je pod stropem v zadní části vedle třetího brzdového světla. Na levé straně kdž zevnitř koukáš na to světlo. Nemusí se kodovat ani programovat, takže výměnu zvládneš sám.
Mohlo by to teoreticky pomoci i me? A nevis cenu jednotky na e39?
Napsal: ned 24.07.2011 11:13
od Rupitch
Je možný, že máš taky problém v příjmu signálu. Večer mrknu do schématu a dám ti vědět. Taky jsem jednou řešil zákazníka co parkoval pod nějakou anténou co tam měla nějaká firma a ta rušila signál z toho klíče

. Ale to asi nebude tvůj případ.
Napsal: ned 24.07.2011 11:30
od Achilles_Warrior
Rupitch píše:Je možný, že máš taky problém v příjmu signálu. Večer mrknu do schématu a dám ti vědět. Taky jsem jednou řešil zákazníka co parkoval pod nějakou anténou co tam měla nějaká firma a ta rušila signál z toho klíče

. Ale to asi nebude tvůj případ.
To urcite ne, protoze na mistech kde mi to normalne funguje se proste nekdy stane, ze to neodemknu a nebo treba az na popaty...
Napsal: ned 24.07.2011 20:38
od Rupitch
Co máš za rok ? Mrknu na ten centrál.
Napsal: ned 24.07.2011 22:11
od Achilles_Warrior
Rupitch píše:Co máš za rok ? Mrknu na ten centrál.
04/2001 diky
Napsal: ned 24.07.2011 22:39
od Rupitch
A máš infra nebo radiovej klíč ?
Napsal: pon 25.07.2011 08:39
od Achilles_Warrior
Rupitch píše:A máš infra nebo radiovej klíč ?
No Ty mi davas... Mam uz ten diamat, predpokladam, ze to bude infra, ale vazne nevim... Jak respektive kde to muzu zjistit?
Napsal: pon 25.07.2011 09:09
od Fx
Snad žádný BMW klíč kromě dvoutlačítkového gumáka, který se dával od E32 po E36, nebyl infra. Poznal bys to podle diody, která je na klíči vidět, ale viditelně nikdy nesvítí (viz dálkové ovládání k televizi).