Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
teplota chladící kapaliny
Jak jako, zaseklé pístní kroužky ?
Tyhle teorie slyším poprvé , co to má co společného s hlavou?
Vůbec se nenech natáhnout.
Nakopni to , nech to zahřát , zjisti zda jsou teplé všechny hadice + chladič a hlavně jestli to topí!
Pokud to netopí, bude to těsnění pod palicí, pokud to topí , může být v prdeli jen vodí pumpa - otázka cca 5OOkč .Až se to zahřeje, všechno tohle vyzkoušej a taky jestli ti netlakuje do chladiče.VBypni pak motor a zkus pomalu odšroubovat víčko, pokud to tlakuje, může to být hlava ale taky pumpa, už se mi to u pár aut stalo.
Začni od těch levných věcí, tohle jsem si kdysi nechal taky poradit a jak to dopadlo, od té doby už si všechno dělám sám.
Pak ti týpek vymění vodní pumpu, naučtuje ti 3000tis za mont + demon hlavy , 1500 za srovnání a samozřejmě když to bude dole, je potřeba zabousit ventily + nové gufera no dle mě jsi na nějakých 6000tis , samozřejmě bez nějaké dlouhodobé záruky , tohle se na srovnané hlavě může opakovat.

Tyhle teorie slyším poprvé , co to má co společného s hlavou?
Vůbec se nenech natáhnout.
Nakopni to , nech to zahřát , zjisti zda jsou teplé všechny hadice + chladič a hlavně jestli to topí!
Pokud to netopí, bude to těsnění pod palicí, pokud to topí , může být v prdeli jen vodí pumpa - otázka cca 5OOkč .Až se to zahřeje, všechno tohle vyzkoušej a taky jestli ti netlakuje do chladiče.VBypni pak motor a zkus pomalu odšroubovat víčko, pokud to tlakuje, může to být hlava ale taky pumpa, už se mi to u pár aut stalo.
Začni od těch levných věcí, tohle jsem si kdysi nechal taky poradit a jak to dopadlo, od té doby už si všechno dělám sám.
Pak ti týpek vymění vodní pumpu, naučtuje ti 3000tis za mont + demon hlavy , 1500 za srovnání a samozřejmě když to bude dole, je potřeba zabousit ventily + nové gufera no dle mě jsi na nějakých 6000tis , samozřejmě bez nějaké dlouhodobé záruky , tohle se na srovnané hlavě může opakovat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
E30STORM píše:Jak jako, zaseklé pístní kroužky ?![]()
Tyhle teorie slyším poprvé , co to má co společného s hlavou?
Vůbec se nenech natáhnout.
Nakopni to , nech to zahřát , zjisti zda jsou teplé všechny hadice + chladič a hlavně jestli to topí!
Pokud to netopí, bude to těsnění pod palicí, pokud to topí , může být v prdeli jen vodí pumpa - otázka cca 5OOkč .Až se to zahřeje, všechno tohle vyzkoušej a taky jestli ti netlakuje do chladiče.VBypni pak motor a zkus pomalu odšroubovat víčko, pokud to tlakuje, může to být hlava ale taky pumpa, už se mi to u pár aut stalo.
Začni od těch levných věcí, tohle jsem si kdysi nechal taky poradit a jak to dopadlo, od té doby už si všechno dělám sám.
Pak ti týpek vymění vodní pumpu, naučtuje ti 3000tis za mont + demon hlavy , 1500 za srovnání a samozřejmě když to bude dole, je potřeba zabousit ventily + nové gufera no dle mě jsi na nějakých 6000tis , samozřejmě bez nějaké dlouhodobé záruky , tohle se na srovnané hlavě může opakovat.
písty se vysokou teplotou zkroutí a pístní kroužky se zaseknou v pístních drážkách, stane se to jen když to někdo fakt hodně uvaří tzn. blok bez vody,pokud tam nějaká je tak to kroužky přežijou v pohodě.
Jinak pokud se utrhne vrtule na vodní pumpě a auto nemá el.čerpadlo na vodu do topení tak to netopí,protže ta teplá voda se tam nemá jak dostat.
Jinak se taky přimlouvám dát to k někomu kdo tyhle auta dělá vyjde to levněji i kdyby chtěl o 200kč na hodinu víc.
Tak z Temposervisu to bylo pryč po dvou hodinách, co to tam borci měli...jedinej výsledek, že mi zřejmě vytáhli benzín z nádrže, protože tolik ho propálit nemohli...
Dal jsem auto k mechanikovi, u kterého jsem už kdysy byl s jiným autem než BMW a světe div se...termostat a nějaká hodička v hajzlu, toť vše...oprava za cca 15 stovek a jezdí se vesele dál
Dal jsem auto k mechanikovi, u kterého jsem už kdysy byl s jiným autem než BMW a světe div se...termostat a nějaká hodička v hajzlu, toť vše...oprava za cca 15 stovek a jezdí se vesele dál
