Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 04.08.2011 15:26
od Eddmaster
právě proto to taky budu tak řešit. Ty plasty (jakožto slabost na těchle BMW) prostě jsou popraskaný a některý chybí (stačí najet v zimě na jazyk a podhled je pryč). Takže prostě mi čučí myslím šedej nebo tmavěšedej dvojdrát pod nárazníkem a na něm nic.
Napsal: pát 05.08.2011 00:04
od Brátn
milo píše:Bratn píše:jen nestříhat moc daleko každá větší změna délky drátů znamená změnu odporu a tím to pak ukazuje blbě
tohle je samozrejme blbost, vzhledem k odporu toho termistoru a odporu medeneho dratu
ja chte taky koupit origo, ale original umisteni bylo uz od minuleho majitele zniceny.
jo teoretické výpočty říkají, že je to kravina, mě to bohužel v praxi blblo, když jsem dráty odebral a napájel přímo, tak bez problémů, teda měl jsem tam o metr delší dráty, táhl jsem to až na druhou stranu auta
Napsal: pát 05.08.2011 09:25
od MUF_IV
kup termistor, stoji kolem 7kaček, napájej na původní dráty které důkladně očisti, bývají zaoxidované i pod izolací směrem do motorového prostoru, napájej a já zvolil jako kapsu do které se zacvakává původní čidlo, rozmonotvanou prupisku, ten spodní díl, narval jsem tam termistor, zalil silikonem, nechal stuhnout. Poté tam kde je ten závit na rozdělané prupisce, směrem ke špičce jsem to krásně vcvaknul do původního místa. Nic nelíta, nic neplandá. Vem doma 4 ruzne firemní prupisky, rozdělej a jedna tam padne. A dráty po zapájení ještě doporučuju zatáhnout samosmrštovací bužírkou. Dešť, sůl a voda je svinstvo. Musí to jet na první šup do 10min máš aktuální teplotu....