Stránka 2 z 2

Napsal: pát 13.05.2011 11:42
od pragdejf
hele taky sem mel roupy, ze tam nacpu 4.0 a kdyz sem se kouknul pod kapotu 540, tak se mi podlomily kolena. vsecko jinak.... brrr

na druhu stranu, nevidim duvod hledat zrovna krásnou E34 v nemecku. kup za par susni orezlou medůzu a za usetreny penize nakup slovínu a elektrody do svarecky.

jiank policajti poznaj hovno, akorat technicka je potreba oblozit a kdyby se stalo neco fatalniho, tak by asi mela pojistovna kecy. ale ve chvili, kdy je poznat co je v aute po bouracce za motor (je treba o 100 metru dal na poli) uz to muze bejt ridici jedno, protoze je pravdepodobne tuhej.

Napsal: pát 13.05.2011 16:56
od Kail
duckling8 píše:tak sorry že se ptám zeptát se jinde abych nedostal zjebáno !! ale jinak ostatním děkuji za pomoc a radu


Tak se nečerti.
Já jen že sem nejdřív přijdeš s tím že chceš měnit novější,silější,modernější,úspornější motor za starší,slabší,velmi zastaralej a o dost žíznivější.
Pak najednou přijdeš s tím že si necháš ten co máš a dáš tam turbo,nebo vlastně možná kompresor.No a potom se tu opakovaně ptáš jestli "to" vydrží nějaký "časování" (asi Vanos?Proč by neměl?),asi nikdo tady pořádně neví o čem mluvíš :) .

Nehledě na to že investovat tolik času,trápení a hlavně peněz do blbý 520i fakt nemá cenu.A ne,opravdu to není o tom že koupíš super-hyper-turbo-mega-sadu na Ebay za 30tis a za víkend máš hotovo :D .

Ale klidně se ptej dál tady,mně to baví jen číst...

Napsal: pát 13.05.2011 18:19
od beny-maser
pragdejf píše:hele taky sem mel roupy, ze tam nacpu 4.0 a kdyz sem se kouknul pod kapotu 540, tak se mi podlomily kolena. vsecko jinak.... brrr

na druhu stranu, nevidim duvod hledat zrovna krásnou E34 v nemecku. kup za par susni orezlou medůzu a za usetreny penize nakup slovínu a elektrody do svarecky.

jiank policajti poznaj hovno, akorat technicka je potreba oblozit a kdyby se stalo neco fatalniho, tak by asi mela pojistovna kecy. ale ve chvili, kdy je poznat co je v aute po bouracce za motor (je treba o 100 metru dal na poli) uz to muze bejt ridici jedno, protoze je pravdepodobne tuhej.

pokud leží motor na poli tak to pro posádku ještě nemusí nic vážného znamenat pokud jeli v BMW o to víc pokud to bylá zdravá e34. :D
Znám hodně lidí co se v tom vyflákali ať vlastní nebo cizí vynou a všichni si libují jak bezpečný auto měli. BMW vždy položí život za svého pána, narozdíl od Lady a podobnejch sraček co jim skoro nic není a posádka na kaši.
Jinak policajti toho poznaj čím dál víc, tak na to bacha. Ty mladý kluci co tam jsou, choděj furt na nějký školení a ještě ke všemu jsou aktivní :roll:

Napsal: pát 13.05.2011 21:09
od duckling8
já chci auto dát do kupy a né jak všechny ,,nenormální lidi" je domrdaj jen že je to 2,0l a že zachraňovat jen 4,0l atd tak je tohle není cit pro bmw starý a jen že člověk veme nějakou částku jde si koupit hotový auto. To promiň že chici auto dát do kupy a né jen domrdávat a jen kupovat a kupovat jiný než všechny nebudou v prdeli ... sory už se ptát nebudu díky

Napsal: ned 15.05.2011 19:44
od DestinyE34
:lol: pokud chceš dát jen auto do kupy".....tak ho do kupy dej. V tom ti tady nikdo nebránil :D

Napsal: pon 16.05.2011 13:08
od Kail
Kamaráde,je dost velkej rozdíl mezi tím dát auto do kupy a udržet ho v prvotřídním a pokud možno ORIGINÁLNÍM stavu a mezi tím cpát do 520i turba a kdesi-cosi :) .

Jestli ti jde o krásnou old-school leštěnku po který bude každej slintat když jí naleštíš tak ok,pak je uplně jedno jestli je to 520i nebo TDS,to auto má svoje kouzlo který vidí až překvapivě mnoho lidí (i BMW nenakažených) a vůbec tam nejde o nějaký výkony a jestli ti ujede ten či onen Golf.

Sám jsem se kolikrát divil kdo všechno ve všech věkových skupinách za mnou na parkovišti přišel,poptal se,pochválil a s úctou to auto obcházel.A mně i jim bylo uplně jedno že to je jen TDS a že tady mi pomalu každej chytrák řekl ať to hodím ze skály...


Jenže s tím vším co jsem napsal se nějak ani trochu neslučuje že chceš do toho auta nacpat jinej motor nebo turbo,to nemá se zachováním auta moc společnýho :lol:

Napsal: pon 16.05.2011 13:31
od pepino5xx
Kaile, krásně jsi to vystihl ;)

Napsal: pon 16.05.2011 20:19
od beny-maser
Kail to vystihnul naprosto přesně! Co napsal on tak bych řekl i já, je strašnej rozdíl udržovat auto v top stavu a dělat z něj bastl :!:
A tds je taky supr auto, když mu člověk věnuje občas trochu času.

Napsal: úte 17.05.2011 20:17
od duckling8
no já chci auto jakoby to auto aby vydrželo a taky jelo ale prostě jsem dotohohle už zamilovanej jestli chápeš a tak se ho neci zbavovat jen tak... ale na to turbo a komprák kašlu je to asi na hovno

Napsal: úte 17.05.2011 20:34
od pepino5xx
Je to určitě na hovno ;)

Napsal: úte 17.05.2011 20:34
od beny-maser
duckling8 píše:no já chci auto jakoby to auto aby vydrželo a taky jelo ale prostě jsem dotohohle už zamilovanej jestli chápeš a tak se ho neci zbavovat jen tak... ale na to turbo a komprák kašlu je to asi na hovno

vyměň mu všechny náplně a filtry a uvidíš že vám ta láska dlouho vydrží, máš BMW né žádnou sračku z Koreje

Napsal: úte 17.05.2011 20:39
od pepino5xx
Ještě aji podvozkové díly a hned to bude jiné svezení ;)

Napsal: úte 17.05.2011 22:04
od pragdejf
na druhou stranu se E34 dokáže bastlům bránit docela statečně. stačí dát do kupy přední osu, pár kravinek a peněz na bastlení moc nezbude.

Napsal: úte 17.05.2011 23:58
od duckling8
a chci se zeptat.. je dobrý nápad že to auto rozdělám aby byla holá kastle prostě interiér ven vyvařit to atd je to dobrý nápad? kde to nejvíc koroduje ? nápravy sundat obrosit stříknout... na co si dávat při rozebírání hlavně pozor ?

Napsal: stř 18.05.2011 09:16
od Kail
pepino5xx píše:Ještě aji podvozkové díly a hned to bude jiné svezení ;)

Taky pravda,když jsem dal komplet přední nápravu,tlumiče,pera a uložení tak mi to připadalo jako nový auto,byl jsem jsem z toho nadšenej hodně dlouho!I když to bylo o dost tvrdší než originál...

Napsal: čtv 19.05.2011 06:52
od beny-maser
duckling8 píše:a chci se zeptat.. je dobrý nápad že to auto rozdělám aby byla holá kastle prostě interiér ven vyvařit to atd je to dobrý nápad? kde to nejvíc koroduje ? nápravy sundat obrosit stříknout... na co si dávat při rozebírání hlavně pozor ?

jak moc to hnije? moc to rozebírat nemá cenu a hlavně to pak nedáš pořádně dohromady tak, aby to nevrzalo a nebude z toho ten top vůz. Na nápravu bych se vysral úplně,hliníkový ramena není potřeba stříkat a a ty co jsou z litiny či co tak taky ne. Pokud jsou ty ramena hodně hnusný tak vyměnit za nový. Pokud je to auto hodně schnilý tak doporučuji koupit jiný, protože v opravách zahučíš mnohem víc než v koupi jiného. Západ SRN většinou auta nehnijou a podvozek je taky ok, navíc se v autech nešťouraj a jezděj do značkovech servisů,takže je většina dílů originál a nerozebíralo to nějaké kopyto.

Napsal: čtv 19.05.2011 23:31
od duckling8
auto neni shnilý jen zadní blatník a to je vše ale htěl jsem aby to auto mě přežilo prostě aby vydřelo co nejdýl mám ho totiž rád

Napsal: pát 20.05.2011 06:50
od beny-maser
když to opravíš tak, aby to ve svárech nerezlo tak to vydrží, vystříkej dutiny a spodky dveří a podívej se jak jsou na tom dveře u spodní lišty
e34 má nějakou lázeň jako ochranu a nemá tendenci moc hnít, jen na místech co se drží slaná voda

Napsal: pát 20.05.2011 15:01
od pragdejf
cvičený očko by asi dokázalo odhalit víc koroze. a třeba vzít wapku a vymejt zadek předního blatníku taky neni od věci. je to to místo, kde blatník přechází na práh před předníma vratama. poprvý se vyvalilo tolik hnusu, že sem se nestačil divit. ale když de to propláchne co čtvrt roku, tak je to paráda.