Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
přestavba E34
hele taky sem mel roupy, ze tam nacpu 4.0 a kdyz sem se kouknul pod kapotu 540, tak se mi podlomily kolena. vsecko jinak.... brrr
na druhu stranu, nevidim duvod hledat zrovna krásnou E34 v nemecku. kup za par susni orezlou medůzu a za usetreny penize nakup slovínu a elektrody do svarecky.
jiank policajti poznaj hovno, akorat technicka je potreba oblozit a kdyby se stalo neco fatalniho, tak by asi mela pojistovna kecy. ale ve chvili, kdy je poznat co je v aute po bouracce za motor (je treba o 100 metru dal na poli) uz to muze bejt ridici jedno, protoze je pravdepodobne tuhej.
na druhu stranu, nevidim duvod hledat zrovna krásnou E34 v nemecku. kup za par susni orezlou medůzu a za usetreny penize nakup slovínu a elektrody do svarecky.
jiank policajti poznaj hovno, akorat technicka je potreba oblozit a kdyby se stalo neco fatalniho, tak by asi mela pojistovna kecy. ale ve chvili, kdy je poznat co je v aute po bouracce za motor (je treba o 100 metru dal na poli) uz to muze bejt ridici jedno, protoze je pravdepodobne tuhej.
duckling8 píše:tak sorry že se ptám zeptát se jinde abych nedostal zjebáno !! ale jinak ostatním děkuji za pomoc a radu
Tak se nečerti.
Já jen že sem nejdřív přijdeš s tím že chceš měnit novější,silější,modernější,úspornější motor za starší,slabší,velmi zastaralej a o dost žíznivější.
Pak najednou přijdeš s tím že si necháš ten co máš a dáš tam turbo,nebo vlastně možná kompresor.No a potom se tu opakovaně ptáš jestli "to" vydrží nějaký "časování" (asi Vanos?Proč by neměl?),asi nikdo tady pořádně neví o čem mluvíš

Nehledě na to že investovat tolik času,trápení a hlavně peněz do blbý 520i fakt nemá cenu.A ne,opravdu to není o tom že koupíš super-hyper-turbo-mega-sadu na Ebay za 30tis a za víkend máš hotovo

Ale klidně se ptej dál tady,mně to baví jen číst...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
pragdejf píše:hele taky sem mel roupy, ze tam nacpu 4.0 a kdyz sem se kouknul pod kapotu 540, tak se mi podlomily kolena. vsecko jinak.... brrr
na druhu stranu, nevidim duvod hledat zrovna krásnou E34 v nemecku. kup za par susni orezlou medůzu a za usetreny penize nakup slovínu a elektrody do svarecky.
jiank policajti poznaj hovno, akorat technicka je potreba oblozit a kdyby se stalo neco fatalniho, tak by asi mela pojistovna kecy. ale ve chvili, kdy je poznat co je v aute po bouracce za motor (je treba o 100 metru dal na poli) uz to muze bejt ridici jedno, protoze je pravdepodobne tuhej.
pokud leží motor na poli tak to pro posádku ještě nemusí nic vážného znamenat pokud jeli v BMW o to víc pokud to bylá zdravá e34.

Znám hodně lidí co se v tom vyflákali ať vlastní nebo cizí vynou a všichni si libují jak bezpečný auto měli. BMW vždy položí život za svého pána, narozdíl od Lady a podobnejch sraček co jim skoro nic není a posádka na kaši.
Jinak policajti toho poznaj čím dál víc, tak na to bacha. Ty mladý kluci co tam jsou, choděj furt na nějký školení a ještě ke všemu jsou aktivní

já chci auto dát do kupy a né jak všechny ,,nenormální lidi" je domrdaj jen že je to 2,0l a že zachraňovat jen 4,0l atd tak je tohle není cit pro bmw starý a jen že člověk veme nějakou částku jde si koupit hotový auto. To promiň že chici auto dát do kupy a né jen domrdávat a jen kupovat a kupovat jiný než všechny nebudou v prdeli ... sory už se ptát nebudu díky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 278
- Registrován: úte 06.10.2009 00:00
Kamaráde,je dost velkej rozdíl mezi tím dát auto do kupy a udržet ho v prvotřídním a pokud možno ORIGINÁLNÍM stavu a mezi tím cpát do 520i turba a kdesi-cosi
.
Jestli ti jde o krásnou old-school leštěnku po který bude každej slintat když jí naleštíš tak ok,pak je uplně jedno jestli je to 520i nebo TDS,to auto má svoje kouzlo který vidí až překvapivě mnoho lidí (i BMW nenakažených) a vůbec tam nejde o nějaký výkony a jestli ti ujede ten či onen Golf.
Sám jsem se kolikrát divil kdo všechno ve všech věkových skupinách za mnou na parkovišti přišel,poptal se,pochválil a s úctou to auto obcházel.A mně i jim bylo uplně jedno že to je jen TDS a že tady mi pomalu každej chytrák řekl ať to hodím ze skály...
Jenže s tím vším co jsem napsal se nějak ani trochu neslučuje že chceš do toho auta nacpat jinej motor nebo turbo,to nemá se zachováním auta moc společnýho

Jestli ti jde o krásnou old-school leštěnku po který bude každej slintat když jí naleštíš tak ok,pak je uplně jedno jestli je to 520i nebo TDS,to auto má svoje kouzlo který vidí až překvapivě mnoho lidí (i BMW nenakažených) a vůbec tam nejde o nějaký výkony a jestli ti ujede ten či onen Golf.
Sám jsem se kolikrát divil kdo všechno ve všech věkových skupinách za mnou na parkovišti přišel,poptal se,pochválil a s úctou to auto obcházel.A mně i jim bylo uplně jedno že to je jen TDS a že tady mi pomalu každej chytrák řekl ať to hodím ze skály...
Jenže s tím vším co jsem napsal se nějak ani trochu neslučuje že chceš do toho auta nacpat jinej motor nebo turbo,to nemá se zachováním auta moc společnýho

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
duckling8 píše:no já chci auto jakoby to auto aby vydrželo a taky jelo ale prostě jsem dotohohle už zamilovanej jestli chápeš a tak se ho neci zbavovat jen tak... ale na to turbo a komprák kašlu je to asi na hovno
vyměň mu všechny náplně a filtry a uvidíš že vám ta láska dlouho vydrží, máš BMW né žádnou sračku z Koreje
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
duckling8 píše:a chci se zeptat.. je dobrý nápad že to auto rozdělám aby byla holá kastle prostě interiér ven vyvařit to atd je to dobrý nápad? kde to nejvíc koroduje ? nápravy sundat obrosit stříknout... na co si dávat při rozebírání hlavně pozor ?
jak moc to hnije? moc to rozebírat nemá cenu a hlavně to pak nedáš pořádně dohromady tak, aby to nevrzalo a nebude z toho ten top vůz. Na nápravu bych se vysral úplně,hliníkový ramena není potřeba stříkat a a ty co jsou z litiny či co tak taky ne. Pokud jsou ty ramena hodně hnusný tak vyměnit za nový. Pokud je to auto hodně schnilý tak doporučuji koupit jiný, protože v opravách zahučíš mnohem víc než v koupi jiného. Západ SRN většinou auta nehnijou a podvozek je taky ok, navíc se v autech nešťouraj a jezděj do značkovech servisů,takže je většina dílů originál a nerozebíralo to nějaké kopyto.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
cvičený očko by asi dokázalo odhalit víc koroze. a třeba vzít wapku a vymejt zadek předního blatníku taky neni od věci. je to to místo, kde blatník přechází na práh před předníma vratama. poprvý se vyvalilo tolik hnusu, že sem se nestačil divit. ale když de to propláchne co čtvrt roku, tak je to paráda.