Stránka 2 z 2

Napsal: pát 08.04.2011 21:07
od cabatomas
Jako ložiska v diferáku nebo na kolech?

Napsal: pát 08.04.2011 21:49
od jaradaf
Chlapi nechapu co furt resite :roll: kdyz nevis co srotuje jestli lozisko v kole nebo dif.tak vysroubuj par srubu z a odpoj jednu poloosu zatoc unasecem pripadne odpoj kardan.Delate z diferincialu kosmickou lod :).Jo a jestli je to v difu tak radsi sezen nejaky druhy opravovat na kolene to nema cenu 8)

Napsal: sob 09.04.2011 11:31
od Paulie
kosmickou loď z toho neděláme, jen se ptáme znalejších co se na těch diferákách kazí a případně jak to opravit. ale koukám že to tady za chvíli bude fungovat jako v autorizovaným servisu BMW.....vyměníme uvidíme, nemá cenu opravovat, vyměníme uvidíme.
to je potom fórum, kde by si lidi měli navzájem poradit, k ničemu.

to: cabatomas : ne myslel jsem ložiska v diferáku.

Napsal: sob 09.04.2011 11:35
od Paulie
neboť jiný difer víde asi hodně draho, nebo se mýlím?
jinak měl jsem to oddělaný a jde to z diferáku ten zvuk.
To se nedájí ty vnitřnosti někde sehnat?
to nikdo neřešil opravou?
koupím starší a může to bejt za chvíli to samý, to bych teda rozhodně nechtěl.

Díky za odpovědi

Napsal: sob 09.04.2011 21:44
od cabatomas
Psal sem pár lidem a novej diferák tak 4000kč,to neni zase tak moc,ale jak řikáš,zachvilku to muže být to samý...Já teda ještě nevim,jestli mi to dělá přímo diferák,ale nepoznamenal sem žádný změny hučení v zatáčkách,ted sem navíc obul letní 18ctky a hučí to ještě víc....

Napsal: ned 10.04.2011 22:31
od Brátn
měnil jsi olej v difecu? pokud ano, tak cos tam nalil? a kolik má ten difec najeto?

Napsal: pon 11.04.2011 09:29
od Paulie
neměnil, zkusím. je tam 75W-140

Napsal: pon 11.04.2011 10:37
od cabatomas
já ho měnil,dával sem ta přímo bmw,ten co sem vypustil,ale vypadal dobře.Má najeto tak 250tisíc.

Napsal: pon 11.04.2011 14:00
od jaradaf
cabatomas píše:já ho měnil,dával sem ta přímo bmw,ten co sem vypustil,ale vypadal dobře.Má najeto tak 250tisíc.
Olej z difu nebude nikdy cerny :D jak z motoru max nejaka emulze pokud se ti tam dostala voda.Casem ten olej ztraci viskozitu to urcite na barve oleje nepoznas.

Napsal: pon 11.04.2011 15:48
od Paulie
koupím olej a ty gufera. ty sou špatný a vyměním. Pak dám vědět jak jsem dopadl.
zatím všem díky za rady

Napsal: pon 11.04.2011 16:20
od Brátn
olej ideálně Castrol SAF XJ 75W-140

Napsal: pon 11.04.2011 16:37
od Paulie
Bratn píše:olej ideálně Castrol SAF XJ 75W-140
To je přesně on...
cca 450Kč/1L

Napsal: pon 11.04.2011 18:57
od HonzaK
SAF-XJ je pro samosvory. Ten tam nemáš pokud si ho tam někdo dodatečně nenamontoval z nějakého Mka
Pro všechny ostatní je v Castrolu SAF-XO 75W-90
nebo jakýkoliv jiný GL-5 olej s touhle viskozitou.
Ale tím SAF-XJ asi nic nepokazíš, opačně by to byl problém, kdyby si dal obyč olej bez přísad pro lamelové samosvory do samosvoru.
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Napsal: pon 11.04.2011 20:17
od Paulie
samozřejmě že ne.
Syntetický převodový olej SAE 75W-140, API GL-5 vyvinutý speciálně pro zadní nápravy vozů s diferenciály s nebo bez omezené svornosti.
je pro oba...jak samosvor tak normál.... viz:

http://www.nejlevnejsioleje.eu/olejeama ... 75W-140-1L

Napsal: pon 11.04.2011 20:22
od Brátn
někde se mi v pc dokonce válí prohlášení BMW, že z nesvorného do svorného nikdy ne, ale ze svorného do nesvorného kdykoliv a bez obav, takže já kupuju pořád ten svorný a liju to všude i do mýho nesvorného, tak bráchovi do svorného atd