Stránka 2 z 2
Napsal: sob 26.03.2011 21:57
od kubik
Napsal: ned 27.03.2011 19:41
od jezour
Já odpojil hadici co je pod magnetem, pak vytočil magnet a vymontoval čidlo. To šlo dobře. Horší bylo dostat ruku pod sání a rozpojit konektor.
Napsal: ned 27.03.2011 20:25
od kubik
Jo, hadici jsem taky odpojil, ale s tim magnetem jsem ani nehnul. Je tam 6ti hran 32mm (na magnetu) byl jsem do toho zapřený celou svou vahou a že zrovna lehký nejsem a ani jsem stím nehl...
Napsal: ned 27.03.2011 20:39
od jezour
Je to už asi tři roky zpět co jsem to dělal, ale myslim že mě to šlo povolit celkem dobře.
Napsal: pon 28.03.2011 16:12
od xSAFA
Mě to šlo taktéž povolit v pohodě... Nezbývá než prostě víc zabrat, pomoct si tyčí nebo zkusit do klíče opatrně praštit palicí a třeba se uvolní, ale bacha na poškození hran. Visí to na kousku závitu...

Napsal: úte 29.03.2011 21:39
od kubik
VYŘEŠENO! Po výměně snímače polohy vačkového hřídele má auto tak o 50% výkonu navíc. Dokonce i starty jsou lepší než byly - i když startovalo dobře... Investice 1700kč, opraveno za 15 minut.
Napsal: stř 30.03.2011 00:06
od jezour
Jen pro zajímavost, cos tam měl za snímač a co jsi teď dával? Siemens?
Napsal: pát 01.04.2011 11:09
od kubik
Původní byl SIEMENS a teď jsem tam dal snímač HELLA, doufám že něco vydrží...
Napsal: pát 01.04.2011 22:23
od jezour
Jen mě to zajimalo. Já objednával taky Hellu a přišel mi Siemens v krabici s nápisem HELLA a ještě měl na sobě logo BMW přeškrtlý pájkou. Mam na něm najeto 16 tis. a zatim v pohodě.
Napsal: sob 02.04.2011 08:58
od kubik
Něco podobného jsem už taky viděl.... Jednalo se taky o nějaký snímač. Krabice byla SWAG a uvnitř byl snímač FEBI s vybroušeným číslem i značkou - ta byla ještě čitelná.
Napsal: pát 18.01.2013 16:53
od Mafa
Ahoj. Mám podobný problém na 2.8i double vanos, občas musim déle točit, než chytne a pak se mi zdá, že nejede uplně tak jak má (projevuje se tak 2x do týdne) Dvě diagnostiky nehlásili nic, a jedna hlásí pouze snímač otáček. Ale jde mi o to který, já mam podezření na čidlo na klice? Chci se zeptat, při startu si bere motor jako první hodnoty z čidla na klice? a když jsou špatné,tak si bere záložní z vaček? nebo je to obráceně?:-) Asi to budu muset vyměnit jako pokus/omyl. A ještě mě zajímá, double vanos má dvě čidla na vačku, to se mění vždy obě dvě?
Díky
Napsal: pát 18.01.2013 22:10
od jezour
Snímač otáček to vypadá na kliku. Na vačce diagnostika hlásila snímač ,,polohy" vačkoveho hřídele. Diagnostika by to měla najit, nebo ho odpojit a proměřit ohmetrem.
Napsal: ned 20.01.2013 23:54
od Mafa
Díky za info. Jako první tedy půjdu po čidle kliky
