Stránka 2 z 2

Napsal: sob 15.01.2011 01:43
od DirtyHarry
To záleží jen na tobě a tvojí finanční situaci,s tím ti neporadíme.Obecně je samozřejmně lepší dát k nižším perům i odpovídající tlumiče...


...no ono protože dvakrát se jebat se stahovákem na pružiny a vyvěšovat kola jen proto,že jsem "v tu chvíli" ušetřil pár tisíc,že...
Každej znalej ti řekne,že s pružinama se mění i tlumiče :wink: .

Napsal: sob 15.01.2011 09:45
od Rendis
Já mám kombinaci tlumičů bilstein B8 a pružiny weitec -30/-30 na M-technik podvozku.

Napsal: úte 08.02.2011 21:28
od LookAssE34
Já jsem dal HR -35/-10 a origo tlumiče odešli do pár měsíců. To jsme tam měl 19" a tak tak jsem tam prostrčil prsty. A pak jsem přešel na tlumiče Bilstein B8, které jsou pro snížený podvozek a paráda. A teď tam mám 18" kola a jezdím bez problémů a vypadá to super.

Napsal: sob 16.04.2011 19:22
od sheep
LookAssE34 píše:Já jsem dal HR -35/-10 a origo tlumiče odešli do pár měsíců. To jsme tam měl 19" a tak tak jsem tam prostrčil prsty. A pak jsem přešel na tlumiče Bilstein B8, které jsou pro snížený podvozek a paráda. A teď tam mám 18" kola a jezdím bez problémů a vypadá to super.
taky planuju snizeni a nechci zakladat jinej topic tak se zeptam tu, byla by mozna fotka toho tvyho auta? planuju taky 17/18 (spis 18) pruziny mam -40 predek, zadek nic tak bych chtel videt jak to bude vypadat :)

Napsal: ned 15.05.2011 15:04
od HIDEN
Tak jsem koupil jinej pekáč zase 34ku v tds a předek sníženej mám a zadek taky je to ají celkem tvrdý teď vymýšlím nějakou podložku na zadek abych to měl trochu do klínu.Už jste to někdo dělal? Nemáte někdo nákres jak to má vypadat?

Napsal: pon 13.06.2011 17:22
od HIDEN
:?:

Napsal: stř 23.04.2014 08:46
od haCR
Někde tady na klubu nákres byl.

Ale teď otázka. Řeším snížení e34 na drifty a sem tam okruh a sportovní jízdu. A přemýšlím buďto o :

a) o TA -Technix setu což jsou názory půl napůl, kdo ho má chválí, kdo má bilstein nebo něco jinyho, ale z dražší sféry tak TA promluví.
b) lepší pružiny např eilbach nebo hr snížení vepředu chci tak -50 či -60 vzadu stačí -15-20. Jde o to ze mam nové sériové tlumiče meyle najeto na nich tak 5000. Vím že takový snížení si se sériovými tlumičemi moc nerozumí. Napadlo mě, co zkrátit pístnici např o 3-4 cm, a osoustruzit do stejného profilu jako tlumiče původní , aby padlo zpět do uložení a udělat závit na matici . Jak je to možný nebo nemožný z technologického hlediska to udělat , či jak by byla úprava efektivní a bezpečná při jízdě ?

Okolo 5-6k, co můžu momentálně našetřit toho asi moc jiného nevymyslím.

Napsal: pát 25.04.2014 06:17
od Perunwit
zkus se podívat tady v tom vlákně:

http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&t=108451


měl bych také dotaz, kdo ví, nechť prosím odpoví :-). Mám E39 Touring s plně funkčním nivem. Chci auto taky trochu do klínu a jít s předkem na sériovém podvozku dolů. Výrobci i eshopy mi nutí 4ks pružin, přičemž já potřebuju jen 2ks na přední nápravu, vzadu bych to chtěl snížit diagnostikou. Nemáte někdo tip, kde koupit vhodné H&R, nebo podobné pružiny pro E39 530i pouze na předek? Bavíme se o -20 (preferuji) / -35(max). Nechci z toho žádnej hot rod, mám rád pohodlí a vozím i děti... akorát vizuelně mi ten parníkovej vzhled standardního podvozku vadí.

Díky...

Napsal: pát 25.04.2014 09:34
od ARMAN
ono to tak ma spravně byt že dira mezi kolem a blatnikem vepředu je o cca cenťak-dva větši než vzadu