Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

samovolné vybíjení baterie

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Brátn Moderátor »

to je normálni viz tady můj příspěvek http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 7&start=15
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Victor
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: pon 04.02.2008 01:00

#22 Příspěvek od Victor »

zdravim Bratn

rozobral som to a po dvoch hodinach co auto stoji auto vypnute
sa ten ventilator v klima paneli stale toci bez toho abz bol klucik v zapalovani
ma sa ten ventilator tocit stale nonstop ?

diki za odpoved
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Brátn Moderátor »

a seděl jsi v tom autě dvě hodiny bez hnutí? protože mě se třeba ten ventilátorek roztočí poté co otevřu dveře a rozsvítí se mi osvětlení interiéru, jinak když mi taky ještě vrčel tak po zhasnutí motoru, když jsem počkal 15 minut uvnitř, tak se vypnul, při otevření dvěří znovu naskočil a mám za to že po zamknutí po 15 minutách se zase vypnul, ale to už jsem neověřoval, zkus vyměnit za jiný panel a uvidíš, jestli se bude chovat stejně
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
spencer
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: ned 27.01.2008 01:00

#24 Příspěvek od spencer »

Zdar, chtěl bych oživit téma o problému samovolného vybíjení baterie. Mám e39 525i 9/2000 tour automat a stává se mi, že když auto stojí v klidu déle než 3 dny je baterie totálně vybitá. Baterie je nová Varta, dobíjení funguje bez problému, ježka jsem nechával odpojeného, dále zkoumání auta ve spánku jestli někde neběží ventilátor či cokoliv jiného, vše bez výsledku. Fakt už nevím co dělat, začalo to dělat nedávno a předtím vše bez problému(auto mohlo stát i 14 dní bez hnutí a nastartovalo na první). Dokáže někdo poradit? Předem díky za rady.
Starosta
Registrovaný
Příspěvky: 767
Registrován: stř 08.08.2007 00:00

#25 Příspěvek od Starosta »

Já řešil podobný problém - jezdím denně a jedou za dva týdny šlus, budíky sice naskočily, ale baterka startérem neotočila a pak už ani budíky, najednou KO. Baterka byla nová.

Bylo to konktaktama (svorkama) na baterce - změř si rozdíl napětí:
plusový pól baterie vs. plusová svorka baterie
Já tam měl rozdíl celých 7V a po obroušení šmirglem a lehounkým namazání vazelínou to bylo zcela OK.

"Chcípnutí baterky" už se neobjevilo.
spencer
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: ned 27.01.2008 01:00

#26 Příspěvek od spencer »

Kontakty jsou jako nové,žádná oxidace, toto jsem už také zkoušel.
Když jsem byl na dovolené a auto stálo v klidu, tak se po týdnu totálně vybilo, že po otočení klíčku to vypadalo jako odpojená baterka. Po 4 dnech jen tak tak otevřu centrál. Na diagnostice také nic nezjistili, ale byla jen taková základní.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#27 Příspěvek od beny-maser »

a jsi si jistý že ti padá napětí z baterky není to třeba startér, před dvouma rokama na dovolené jsem měl něco pobného,projev stejný co popisuješ, myslel jsem že baterka KO a nakonec bylo špatné vynutí na statoru startéru, to jen aby sji hledal i jinde pokud ti po vypnutém zapalování padá napětí tak ber tento příspěvek zcela mimo mísu.
spencer
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: ned 27.01.2008 01:00

#28 Příspěvek od spencer »

Startér je v pohodě, protože když je bat. vybitá, tak po připojení přez kabely startuje bez problému.
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od milo »

odpojujes urcite jezka? tech kabelu je v tom miste vice, at neodpojujes nejaky servomotorek napriklad :)

nemas tam neorigo alarm, antenu nebo radio?
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od milo »

jeste me napadlo, jestli je to sedan, nahodou nesviti kufr? nebo nejake dalsi svetlo v interieru?
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Pokud to není ježkem, nemá to náhodou elektrický šíbr? Už jsem se setkal s divokým odběrem a byl to nedojetý šíbr, respektive neseřízené koncáky dojezdu a servomotorek byl stále pod proudem. Stačilo dotlačit rukou a odběr zmizel.
spencer
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: ned 27.01.2008 01:00

#32 Příspěvek od spencer »

Ježka jsem určitě odpojil, měl jsem ho i venku.
Šíbr to má a připadá mi lechce nedojetý cca 2-3mm, dobrý nápad večer se na to mrknu. Díky za radu.
A jak jste to vyřešily, stačilo jen dokodovat šíbr přez spínačku a ovládání?
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od starML Člen Klubu »

....... dotlačit (šíbr) rukou a odběr zmizel. Pokud nežádoucí odběr nezmizí ani po usnutí auta (15-17min) a vytažení všech pojistek, jsou ještě další spotřebiče (kromě ježka), které nejdou přes klasické pojistky. Např. vnitřní zkrat ve starteru a proražená dioda v alternátoru.
spencer
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: ned 27.01.2008 01:00

#34 Příspěvek od spencer »

Takže šíbrem to není, po dotlačení i jiného zkoušení napětí zůstávalo pořád stejné...
Zkusím dát baterku na zátězák, možná to mohl být špatný kus. Teď jsem dal do auta jinou dobrou, tak se uvidí co dál.
Začnu od toho nejjednodušího, nikdo neví jak jim na skladě stála dlouho.
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Prosím Tě - měříš napětí nebo proud, který jde z baterky?
weNTyll
Registrovaný
Příspěvky: 176
Registrován: úte 08.07.2003 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

#36 Příspěvek od weNTyll »

Ja jsem se nedavno setkal u E39 s pekne rozzvykanou kabelazi k el. sedadlu ridice. Bralo si to 16A, takze pojistka nevyletela, ale baterku to dokazalo zhuntovat rychle. Bylo to nastesti za Sleep modulem, baterka by se jinak nikdy nedozila druheho rana a hrozilo vyhoreni! Ve finale pri hledani konkretniho mista mi to na chvili opravdu baflo. Tyto rychle vybijeci zavady fakt nepodcenovat a sup s tim za nekym kdo to bezpecne vcas najde.
spencer
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: ned 27.01.2008 01:00

#37 Příspěvek od spencer »

To StarML. A mohl bych se za tebou někdy stavit? Bydlím kousek od Mariánek, určite by sis veděl s elektrikou více než já, docela se v tom ztrácím.
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Máš SZ ..
jajo
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pát 12.09.2008 00:00

#39 Příspěvek od jajo »

tak co? kde byl problém?
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od starML Člen Klubu »

.... domluvte se s "spencerem" a přijeďte třeba oba, v sobotu odpoledne, více hlav víc ví..... dalších 14 dní budu na Slovensku ..
Odpovědět