Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
samovolné vybíjení baterie
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
a seděl jsi v tom autě dvě hodiny bez hnutí? protože mě se třeba ten ventilátorek roztočí poté co otevřu dveře a rozsvítí se mi osvětlení interiéru, jinak když mi taky ještě vrčel tak po zhasnutí motoru, když jsem počkal 15 minut uvnitř, tak se vypnul, při otevření dvěří znovu naskočil a mám za to že po zamknutí po 15 minutách se zase vypnul, ale to už jsem neověřoval, zkus vyměnit za jiný panel a uvidíš, jestli se bude chovat stejně
Zdar, chtěl bych oživit téma o problému samovolného vybíjení baterie. Mám e39 525i 9/2000 tour automat a stává se mi, že když auto stojí v klidu déle než 3 dny je baterie totálně vybitá. Baterie je nová Varta, dobíjení funguje bez problému, ježka jsem nechával odpojeného, dále zkoumání auta ve spánku jestli někde neběží ventilátor či cokoliv jiného, vše bez výsledku. Fakt už nevím co dělat, začalo to dělat nedávno a předtím vše bez problému(auto mohlo stát i 14 dní bez hnutí a nastartovalo na první). Dokáže někdo poradit? Předem díky za rady.
Já řešil podobný problém - jezdím denně a jedou za dva týdny šlus, budíky sice naskočily, ale baterka startérem neotočila a pak už ani budíky, najednou KO. Baterka byla nová.
Bylo to konktaktama (svorkama) na baterce - změř si rozdíl napětí:
plusový pól baterie vs. plusová svorka baterie
Já tam měl rozdíl celých 7V a po obroušení šmirglem a lehounkým namazání vazelínou to bylo zcela OK.
"Chcípnutí baterky" už se neobjevilo.
Bylo to konktaktama (svorkama) na baterce - změř si rozdíl napětí:
plusový pól baterie vs. plusová svorka baterie
Já tam měl rozdíl celých 7V a po obroušení šmirglem a lehounkým namazání vazelínou to bylo zcela OK.
"Chcípnutí baterky" už se neobjevilo.
Kontakty jsou jako nové,žádná oxidace, toto jsem už také zkoušel.
Když jsem byl na dovolené a auto stálo v klidu, tak se po týdnu totálně vybilo, že po otočení klíčku to vypadalo jako odpojená baterka. Po 4 dnech jen tak tak otevřu centrál. Na diagnostice také nic nezjistili, ale byla jen taková základní.
Když jsem byl na dovolené a auto stálo v klidu, tak se po týdnu totálně vybilo, že po otočení klíčku to vypadalo jako odpojená baterka. Po 4 dnech jen tak tak otevřu centrál. Na diagnostice také nic nezjistili, ale byla jen taková základní.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
a jsi si jistý že ti padá napětí z baterky není to třeba startér, před dvouma rokama na dovolené jsem měl něco pobného,projev stejný co popisuješ, myslel jsem že baterka KO a nakonec bylo špatné vynutí na statoru startéru, to jen aby sji hledal i jinde pokud ti po vypnutém zapalování padá napětí tak ber tento příspěvek zcela mimo mísu.
Ja jsem se nedavno setkal u E39 s pekne rozzvykanou kabelazi k el. sedadlu ridice. Bralo si to 16A, takze pojistka nevyletela, ale baterku to dokazalo zhuntovat rychle. Bylo to nastesti za Sleep modulem, baterka by se jinak nikdy nedozila druheho rana a hrozilo vyhoreni! Ve finale pri hledani konkretniho mista mi to na chvili opravdu baflo. Tyto rychle vybijeci zavady fakt nepodcenovat a sup s tim za nekym kdo to bezpecne vcas najde.