Stránka 2 z 2
Napsal: pon 23.08.2010 16:21
od Kantry
filtry ok, starty ok, v dycomu nic nezjistili, takze zkusim taky, diky
Napsal: pon 23.08.2010 17:07
od hajdulak
Ok v pohode.. Nemas zac..
Napsal: pon 23.08.2010 19:43
od Tompo
Mám fungl novou váhu pierburg, nerozbalenou.. Nějak se domluvíme...
Napsal: stř 25.08.2010 11:03
od mirinek
měl jsem přesně ten samý problé. byla odpojena malá hadička, která vede od pal filtru do sání.
Napsal: sob 28.08.2010 23:05
od matej525
zjistil jsem že mám podobnej problém, auto od 160 pomalu zpomaluje a přes 190 se nedostanu. Jinak jezdí uplně krásně a akceleruje parádně.
ale z toho sání tady čouhá nějaká hadička, ze spoda, která nikam nevede - má vést teda někam k tomu palivovýmu filtru? a kam přesně?? nemůžu najít nic volnýho kam bych jí mohl zapojit.
Napsal: ned 29.08.2010 11:29
od mirinek
ta hadička vede od sání asi deset cm vlevo od měrky oleje, vede k palivovému filtru na kterém je takový bazmek do kterého vedou dráty. ta hadička vede ze spodu do toho snímače. lépe to podat neumím tak sry
Napsal: stř 01.09.2010 00:55
od matej525
he, zapojil sem hadicku a najednou to toci uplne do konce bez ztraty vykonu! takova picovina, to je neuveritelny

)) no dik!!!!!!!!!
Napsal: stř 22.09.2010 15:26
od geronimoh
mirinek píše:ta hadička vede od sání asi deset cm vlevo od měrky oleje, vede k palivovému filtru na kterém je takový bazmek do kterého vedou dráty. ta hadička vede ze spodu do toho snímače. lépe to podat neumím tak sry
Díky. Měsíc jsem nevěděl, čím to je, byl jsem i u automechanika a ani ten na nic nepřišel. Nakonec taková maličkost. Hadička už na konci pod sáním přestala pružit a sjela dolů, ale nebylo to vidět. Kousek jsem ji zkrátil, nasadil a opět to jede jak má. Díky.

Napsal: stř 22.09.2010 18:31
od matej525
jede to jak hovado

)
Napsal: stř 22.09.2010 22:36
od radokrno
Zdravim,ta hadička je pouze pro motory TDS E-39 nebo i pro nějaké E-34??
a význam té hadičky vedoucí od paliváku do sání?
Napsal: čtv 23.09.2010 22:12
od matej525
e 34 je to snad stejny co si pamatuju ne?
Napsal: čtv 23.09.2010 22:29
od beny-maser
jedná se o snímač tlaku v sání a ta hadička nemusí být úplně odpojená, stačí když bude na konci hodně zpuchřelá a už to může blbnout
a je u šech tds
Napsal: ned 26.09.2010 22:00
od radokrno
bylo by možný mi to najít někde podle nějakého výkresu,,dnes jsem to testoval a jede mi to normálně ,,do kopce jednička normálně ,a i nad 160 to po přišlápnutí leze vesele na horu sice do kopečka moc ne ale po rovině tahne do 200 normálně na 14-ti letý auto...
Napsal: pon 27.09.2010 14:20
od matej525
rek bych ze je to todlecto more
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15
a je to prisroubovany na jednom z tech sroubu co drzi tu vec do ktery je zasroubovanej palivovej filtr (konketne ten co je bliz k ridici)
Napsal: pon 27.09.2010 15:02
od radokrno
ok preventivně si to okouknu..díky
Napsal: pon 27.09.2010 15:42
od radokrno
tak jediný co jsem tam našel byl přívod paliva od podavácího čerpadla a vývod paliva od filtru k čerpadlu rozdělovacího a pak jakýsi čidlo a dva drátky od něj a to bych řek že půjde do ŘJ. tudíš nevím o čem je řeč.
jednou jsem tu řešil jakousi odpojenou hadičku která mi vede od spodu sání a je zavřená šroubkem a jen tak tam visí ...a le to bych řek že je to od EGR snímače....jsem zmaten
Napsal: pon 27.09.2010 16:36
od matej525
no to je vono to cidlo ne? na tech dvou dratkach... je tam pridelany na tom sroubu co drzi ten palivovej filtr ne...
Napsal: pon 27.09.2010 20:03
od radokrno
aha,, ok tak už jsem v obraze..tak je to v pořádku
