Stránka 2 z 2
Napsal: stř 07.07.2010 11:13
od Snejk
hm ale po dobu toho startovani (pokusu o start) to na diagu v live datech otačky ukazovalo pořád a spravně.. bez vypadku... čidlo bude nejspíš OK...
ale divny je že i po vymene čerpadla tlači i to nove čerpadlo hovno...
Napsal: stř 07.07.2010 11:43
od capri
vim že tohle je dost blbej dotaz ale co třeba přicpanej nejakej přepad nadrže ? jelikož tam bude taky mít nejaky předělení a ty "dvě pulky" budou spojeny hadičkou tak aby nezustavala nafta jen v jedny pulce a v pulce ze ktery to saje bude prd teda pokud nemáš natankovanou plnou nádrž pak je to asi fuk
Napsal: stř 07.07.2010 13:50
od Zdenal
Ještě může být ucpanej filtr za tou středotlakou pumpou, ale to jsi asi vyloučil jako první.
Další pumpa je v nádrži, když nejde vůbec, tak to ta středotlaká neutáhne, ale spíš odchází ta středotlaká. Jedině že by ti třeba párkrát došla nafta.
Jestli to tlačí málo nafty, tak čidlo nebo snímač to asi nebude.
Chtělo by to změřit všechny tlaky od nádrže k motoru a musí se ukázat kde je chyba.
Napsal: stř 07.07.2010 14:16
od ardo
dnes objednano nove cerpadlo(to pod autem)zda se ze i toto je spatne

po zapnuti klicku tece nafta,ale zadnej tlak a pri startovani skoro nic netece
Napsal: stř 07.07.2010 14:28
od capri
hele a máš dobře dobitou baterku ? ja jen jestli to nemůže dělat snížený palubní napětí při startu
ale to je jen domněnka
Napsal: stř 07.07.2010 22:54
od ardo
dnes dobita baterie,je to o neco lepsi,ale stale si myslim ze to dava malo nafty...jaky tam ma byt tlak?
Napsal: čtv 08.07.2010 12:16
od Zdenal
Napsal: čtv 08.07.2010 18:17
od marcocz78
...měl jsem to samé,auto mě kolikrát nechalo na holičkách - pěšky, to podávací čerpadlo,středotlaké pod řidičem i když bzučí a třeba i něco dává,tak je to špatně!!! nedá to ten správný tlak.Měl jsem možnost bud originál od PIERBURGu za 4t,nebo druhovýroba (němec SKV) za 2t. - výměna a je po problému.A PAK JEŠTĚ POZOR NA JEDNU VĚC !!! MĚL JSEM ROZSYPANÉ ČERPADLO V NÁDRŽI - ZKONTROLUJ HO. vytahni ho je v pravé půlce nádrže,drží v takové plastové kleci,celé to vytáhneš, drží jen na dvou jazýčkách,shora ho krásně odepneš,bylo KAPUT

,měl jsem baterku v garáži připojil ho na krátko na ni, a nic - netočilo.-výměna. A MÁM KLID.,....ALE BYLO TO NERVŮ!MÁ 530D má najeto 250tis. jen pro orientaci

Napsal: čtv 08.07.2010 18:20
od marcocz78
...

ted mě pro jistotu prdl zadní levý měch!!!
Napsal: pát 09.07.2010 20:01
od ardo
tak dnes jine cidlo vacky a stale nic,zitra bubu mit uplne nove cerpadlo(to pod autem)a pak uz asi jen servis

Napsal: sob 10.07.2010 08:32
od marcocz78
zkontroluj si celý pal. systém, to pro jistotu,mně to taky krásně točilo naprázdno,a pak tohle.V levé půlce nádrže je plovák a vtom deklu zespod je nacvaklý potrubí,tak tu gumičku na něm jsem měnil taky aby to nepřisávalo fal.
Napsal: sob 10.07.2010 12:37
od ardo
nove cerpadlo a stale uplne stejne
Napsal: sob 10.07.2010 13:50
od marcocz78
blbý dotaz,nafty máš dost!, jak jsem psal CELÝ PALIVOVÝ SYSTÉM ZKONTROLUJ.
Napsal: sob 10.07.2010 13:59
od ardo
jojo,nafty asi 30l,cerpadlo v nadrzi a pod autem ok,naftu to dava,v te pruhledne hadicce je videt krasne bez vzduchu...
to uz bude nejaka elektrika,imobilizer atd

Napsal: sob 10.07.2010 18:07
od ardo
tak asi dalsi posun nekam....dnes jsem vyndal plne nabitou baterii z te 530d a dal do 725tds ktera startuje na otoceni a auto nejde nastartovat

uz to vidim na baterii nebo starter
Napsal: pon 12.07.2010 22:25
od ardo
starter jiny(je to neskutecny rozdil

)ale auto stale nejede
kam do servisu

Praha a okoli
Napsal: pát 23.07.2010 12:04
od ardo
auto jede

regulator tlaku na cerpadle