Stránka 2 z 2

Napsal: stř 04.08.2010 21:34
od DDT
peshi píše:
1.) Dálkové ovládání - DO oválné s ledkou (normálně bliká), 433Mhz

Mám problém s dálkou. Klíček jsem zkoušel spárovat přes postup - poloha I v zapalování, podržet tlačítko se šipkou a držet a 3x zmáčknout tlačítko kulaté a po 15s tl. se šipkou pustit a nic. Měnil jsem baterii v klíčku. Chci se zeptat, zdali někdo nemáte funkční klíček k e39, chtěl bych zkusit do toho svého přendat funkční tišťák z nějakého jiného klíčku, abych zjistil jestli je ten můj KO. Myslel jsem ještě, že by to mohlo být přijímačem, myslím že je to krabička s označením FZV a měla by být v C sloupku na řidičově straně, ale bylo mi řečeno, že většinou odcházejí klíčky. Mám jen jeden, zkusil bych prohodit a pak případně, dá se nějak proměřit, zda-li je FZV přijímač ok? Na pojistky jsem koukal jako první a ty jsou (asi ještě původní sice) ale vypadají ok.
Mám stejný problém, řešil a vyřešil to někdo? Prostě za boha nemůžu spárovat klíč. A když se to jednou z 60.ti pokusů povede tak se to do rána rozpáruje. Nepomohla ani diagnostika.
Před tím fungovalo DO velmi svátečně, myslel jsem že je to baterii tak jsem ji vyměnil a je to jen horší (baterie jsem měnil celkem 3 pro případ že jsem koupil už vybitou).
Pak mně jako poslední možnost napadá koupě nového klíče.

Napsal: sob 07.08.2010 20:28
od DDT
Tak chlapi dneškem jsem vyzkoušel všechny možnosti a stále bez výsledku.
DO mi blblo občas fungovalo občas ne, tak jsem vyměnil baterku (3x) a zkoušel metody spárování. Na začátku se mi občas povedlo spárovat, avšak poté druhý den bylo auto zas rozpárováno. Dnes už vím že to bylo tím že jsem po spárování svého jediného klíče nezasunul opět do vozu klíč a nedal do pozice 2 jako potvrzení uložení spárování.
Nicméně od té doby se mi spárovat prostě nedaří. Zkusil jsem vše, diagnostiku (Jarax) kde krom nějakého kontaktu ve dveřích řidiče a nějakého kontaktu v pátých dveřích nebylo nic. Zkusil jsem zkontrolovat všechny pojistky, otestoval jsem u tu možnost se zámkem nádrže, prostě vše. Dnes jsem rozebral celý tapec stropu abych se dostal ke kabeláži co je v kloubech pátých dveří, byla popraskaná a nešlo se k ní dostat, dnes jsem vše nadstavil, opravil atp. Bez výsledku. Nic se nezměnilo. Klíč prostě nejde spárovat, buď začne při procesu blikat rychle nebo několikrát pomalu ale nic se nestane.
Už nevím co s tím dál. Kupovat nový klič se mi nechce protože to nemusí být ten problém. Samozřejmě si to nechávám jako poslední možnost.
Neřešil to někdo? Nemůže to být nějaký trabl ve dveřích řidiče? Otvírám auto jen manuálně klíčem a zámek mám jen ve dveřích řidiče, ale vše se zamyká a funguje.

Napsal: pon 09.08.2010 12:34
od peshi
tak destovy senzor je nejak spatne nalepeny asi. kdyz ho pritlacim rukou ke sklu, tak vypada ze funguje jak ma.

dvere se mi porad nepodarilo vyresit, zkusim vymenit ten zamek se servomotorkem u ridice a uvidim, co to udela. dam vedet

klima zase zlobi, respektive asi uz uplne odesla el. sahara, zkousel jsem ji napojit natvrdo a ani tuk, takze vymena:(

Máte někdo zkušenost s těmito díly? - je to ňáka polská značka SRL

http://auto.bazos.cz/inzerat/6599955/Sa ... ramena.php

Napsal: čtv 16.09.2010 11:53
od peshi
Nikdo nic, začínám mít vymlácený podvozek, jaké máte zkušenosti s jakými značkami? Vyplatí se koupit nějakou polskou druhovýrobu - viz http://auto.bazos.cz/inzerat/7185160/Ve ... ky-E39.php nebo jsou to vyhozené peníze?

Napsal: pon 27.09.2010 13:19
od Lucas87
Ahoj... nevyplatí se. Ja koupil neoriginal na svou 523i a po najetí 20tis km můžu dělat podvozek znova. Tenkrát sem ušetřil ale ted me to bude stat oto víc + práce. Je to Total KO. Pro ted uz vim ze na tomhle se setrit nevyplácí.

Napsal: pon 27.09.2010 14:24
od jimmyhendrix
No mohu rict ze urcite nevyplati.

Takhle sem se jel kdysi divat na E39 530i a pan mi tvrdil ze delal pred rokem celou novou predni napravu ( ramena )

Kdyz jsem jel testovaci jizdu smerem do servisu tak me brzdovy pedal pekne kopal.

V servisu na zvedaku se odbornik jen koukal copak to tam pan dal.

Kdyz se pan divil ze jsou tam ani ne rok a ze musi byt dobre tak mu pan odbornik jasne rekl ze kdyz neoriginal dobre stoji 12 000 tak ze za 5500 asi nebudou vyborne.

Samozrejme pan byl nastvany ze to muze delat cele znova...

Tak asi tak

Napsal: pon 17.01.2011 01:55
od peshi
Tak abych to nějak shrnul..

Dálku se stále nepodařilo rozchodit, došlo to do té fáze, že jsem si půjčil grundmodul na prohození a vyzkoušení, ale než jsem se k tomu dostal, tak jsem prodal auto známému, takže teď už je to na něm, klíček byl ok, ten frekvenční dělič nebo jak se to jmenuje, co je v C sloupku taky ok, dostal jsem se k tomu, že buď je tam něco špatně s napájením - na jednom kontaktu by mělo být stále 12V, ale bylo tam jen při klíčku v poloze 1 a 2, tak to by mohla být chyba, nebo dále někde po cestě do GM nebo v samotném GM, což se prý stává. Tímto bych chtěl ještě jednou VELMI PODĚKOVAT členovi StarML, který je opravdovým technickým guru, co se bmw týče! Díky, smekám.

Roletku jsem rozpohyboval, chvíli pak ještě zlobila a od nějaké doby chodí dobře. Možná pomůže prostříknout WD a občas ji stáhnout a vytáhnout

Dešťový senzor se vyřešil výměnou čelního skla, na původním už byl nějak asi zoxidovaný kontakt,a možná ani ten snímač, co je nalepený na skle nebyl na 100%funkční

Hučení, tedy ten větráček co nahání vzduch na teplotní senzor jsem nestačil vyčistit, ale údajně to není nic složitého, pár minut práce

Zadní kola do A jsem vyřešil novými rameny a silentbloky zadní nápravy a následnou geometrií, dával jsem komplet podvozek, nějakou druhovýrobu, komplet sadu ramen, stabil., tyček řízení a silentbloků, po ujetí asi 5000tis km ok, uvidíme, jak dluho to vydrží, geometrie poté vpředu úplně přesně, vzadu byl problém s odklony, musí se buď sundavat a nadavat kola nebo mít nějaký dlouhý stranový klíč, myslím 15 nebo 17, tak jsme se dohodli, že doděláme o víkendu a mezitím se pak auto prodalo. Ale ta Acka byla nejspis způsobena vymačkanými silentbloky na zadních čepech nápravnice jakoby souběžných se směrem jízdy.

Telefon jsem nezprovoznil, prostě ten starší typ telefonu už si s dnešními simkami prostě nepovídá, moc velký generation gap asi

U velkého BC lze jazyk změnit na diagnostice, pixely opravuje tuším uživatel Airbone

Klima byla složitější, vývoj je popsán ve vklákně

Jinak jsem byl s TDS-em dost spokojený, byli jsme spolu ve Francii i v Chorvatsku, skvělé pohodlné cestování, super spotřeba. Hodně mě překvapil motor, který je všemi zatracován. Dle mého názoru je to skvělý motor. Rád se točí, má kultivovaný chod, rychle se ohřeje, spotřeba je více než skvělá, ale hlavně na provoz je to držák, když se k němu člověk chová jak má, já jen 2x měnil olej a v zimě 3 žhavičky, zajímalo by mně, jak jsou na tom commonraily v těchto kilometrech. Mezi výměnami, jsem nedolil ani kapku oleje. Motor stále běží jak hodinky. Snad bude toto téma ještě někomu k prospěchu. Pro mě začíná nová kapitola, 540iA :twisted: