Stránka 2 z 2
Napsal: pon 10.05.2010 11:46
od pepino5xx
libovka píše:Protoze ten mech neni pruzici jednotka, je to soucast hydr. systemu tlumicu, tzn. auto ma i pruzinu.
Ja teda mam jak tlumice tak i pruziny.
Pokud máš NIVO u E34 tak tam žádný měch není.Tak sem pořád nemotej měchy.

Ježiši, tak slovo měch měním na baňka

Napsal: pon 10.05.2010 13:59
od T613
shadou píše:podle mého je niva škoda,(je zvláštní že ti praskaj držáky serva),jinak pro nivotlumiče Dextron II není to pravé.
Mám pocit že tady několik lidí předělávalo nivo na klasiku pokus se pohledat info, které tady již je .
dextron ii je tam predepsany
nivo je dobre do doby kdyz funguje, nejcastejsi pruser je netesnici tlumic nebo ti praskne membrana v tlakove kouli ... muzes ho dat pryc, respektive nahradit obyc tlumici, ale s tim ze musis vymenit servo pumpu za ne-nivo (je slabsi) nebo tam nechas tuhle ale musis zachovat falesny okruh dozadu tak, ze udelas propojku u regulatoru tlaku u zadni napravy
jo BX melo tech kouli pet, na kazdem kole a jednu centralni, takove auto mit , tak mi z toho rupne v kouli

Napsal: pon 10.05.2010 16:47
od Holly
Pokud má nivo, patří do nádobky pentosin CH11S, pokud nemá nivo ATF dexron II (možno i III)...
Napsal: pon 10.05.2010 18:12
od libovka
Holly píše:Pokud má nivo, patří do nádobky pentosin CH11S, pokud nemá nivo ATF dexron II (možno i III)...
Přesně tak.Do NIVA dextron nepatří.A hlavně je to vždy napsané na víčku nádobky.

Napsal: pon 10.05.2010 20:39
od DirtyHarry
A hlavně je to vždy napsané na víčku nádobky.
Jasně,já vím,pentosin tam byl předtím,teď tam mám dextron. A netřeba silnější servočerpadlo,jen jednookruhové. No a bohužel to dvouokruhové + plechovou nádržku tam budu vracet zase zpátky

,dávat sedmičku lichvářům za klasik zadní tlumiče nebudu. Musím "jen" vymyslet jak to servo pořádně přidělat (přivařit

),protože jestli mi to počtvrté praskne tak už půjde celý Helmut z baráku...
Napsal: pon 10.05.2010 21:08
od Holly
A jak a kde ti to jako praská??? To si při té síle matriálu nedokážu ani představit, ulámat ty držáky, na to je potřeba pořádný kladivo...
Napsal: pon 10.05.2010 23:20
od T613
taky to nechapu ... co mas za motor? bud tam je napinak pres takovy pistek (m60) nebo pres zuby (m30 atd) na sroubu tak posli fotku co ti praska, protoze jsem z toho jelen

Napsal: úte 11.05.2010 15:55
od DirtyHarry
Praskaj mi držáky,přední z hliníku,je přidělanej na bloku pod altíkem a zezadu to drží profilovanej plech,ten taky. Rupne to vždy v otvoru pro šrouby serva,kde je nejmíň masa. Kladivo nee,tipuju vibrace z motoru nebo řemenice - nebo obojí ve stejný frekvenci. Jinak můj motor je OK,šlape jak má. Po třetí výměně už v tom vidím snad jen konstrukční vadu...
Napsal: úte 11.05.2010 15:56
od DirtyHarry
Jo,motor M 51, tds.
Napsal: čtv 13.05.2010 20:13
od pragdejf
hele ja bych z tebe nerad delal nedejboze hlupaka, ale kdyz si vyndal puvodni pumpu, tak si musel z pumpy vytahnout 4? hadice, je dvoukomorova. a kydz si tam vdechnul novou, tak ty dve hadice nebylo kam dat. nebylo ti to treba trochu divny? ze by tam byly zbytecny je asi trochu divna uvaha...
jinak chytryho muzu delat, hydraulicky nivo mam v E34 a funguje mi.