Stránka 2 z 2
Napsal: ned 04.03.2012 21:41
od Andre2
Díky
Napsal: ned 04.03.2012 23:58
od fubutomas
Chtělo by to ten náčrt toho přípravku,sám bych ho chtěl... kdyžtak to hoďte sem....
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... sc&start=0
Napsal: úte 06.03.2012 18:20
od Andre2
Tak hotovo, čerpadlo už neteče...
Dá se to i bez přípravku, ale lepší je to určitě s ním. Nejde o to, že by to kolo s řetězem někam spadlo, ale sundat to kolo s kužele hřídele čerpadla bez toho přípravku je trochu vomrd.
Napsal: úte 06.03.2012 23:55
od bibikuba
a jak jsi to pořešil-výměnou za použité nebo kompletní přetěsnění původního čerpadla??Vypozoroval jsi nějakou změnu či jiné jízdí vlastnosti při tekoucím a netekoucím čerpadle

myslím třeba škubání,či dlouhé starty adt....
Napsal: stř 07.03.2012 11:27
od Andre2
Tak mě to vyloženě nějak extra neteklo, jen to lehce prolínalo a nejsem z těch co řeší věci až když to upadne... Takže nějakou změnu jsem nečekal a ani se nedostavila, auto chytá stejně dobře jako před tím

Pokud je netěsnost tak velká, že uniká nafta z vysokotlaké části, tak se samozřejmě start prodlouží.
Čerpadlo jsem si přetěsnil sám (nedělal jsem to poprvé).
Napsal: stř 07.03.2012 11:43
od Couloo
Na aukru je nové BOSCH za 11tis ale píše že je pro E46 a E60 tak nevím jestli by pasovalo.
http://aukro.cz/vysokotlake-cerpadlo-bm ... 01656.html
Napsal: stř 07.03.2012 12:47
od Andre2
Za 11 je to asi dobrý, ale to na foto není CP1...