Napsal: úte 13.04.2010 09:05
já teda zatím s ničím jiným zatáčky neprojížděl rychlejc než s 4,4i, na okresky je naprosto neuvěřitelná nejen kvůli předjíždění. 

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
No jo,když vidím tvoje ex 7-er,tak se nedivímTomBrno píše:já teda zatím s ničím jiným zatáčky neprojížděl rychlejc než s 4,4i, na okresky je naprosto neuvěřitelná nejen kvůli předjíždění.
auto sem projel ty závady cos řekl tam sou to bezpochyb,ale že by to netáhlo to se mně nezdá mohl bys to nejak vic zkonkretnit,,,??dikyDally píše:Auto jsem projel. Netáhne, i spojka dost sjetá. Na zadní nápravě je prý nějakej problém, jízda není hladká, auto se klepe v určitých rychlostech i při brždění (takže předek taky volnější) Bouraný na zadek, špatně lakovaný. Šíbr nefunguje. celkově je na něm dost investic. Škoda protože majitel byl v pohodě a auto má pěknou výbavu.aristoloser píše:tohle auto je taky na http://www.forume30,cz tam se o tom voze dozvíš víceHANI píše:uvazuju o koupi tohdle auta nevíte prosím vás o něm nějakou historii diky a nebo na co si dat pozor aby me to v budoucnu nestalo 2x tolik a z radosti nebyl smutek
http://auto.bazos.cz/inzerat/5733384/54 ... VIDUAL.php
Zkonkrétnit? Prostě byl takový línýHANI píše:auto sem projel ty závady cos řekl tam sou to bezpochyb,ale že by to netáhlo to se mně nezdá mohl bys to nejak vic zkonkretnit,,,??dikyDally píše:Auto jsem projel. Netáhne, i spojka dost sjetá. Na zadní nápravě je prý nějakej problém, jízda není hladká, auto se klepe v určitých rychlostech i při brždění (takže předek taky volnější) Bouraný na zadek, špatně lakovaný. Šíbr nefunguje. celkově je na něm dost investic. Škoda protože majitel byl v pohodě a auto má pěknou výbavu.aristoloser píše: tohle auto je taky na http://www.forume30,cz tam se o tom voze dozvíš více
ja sem totiž ve 4.0 V8 jel jen 2x tak sem to nedokazal nejak posoudit a co by podle tebe ten motor potřeboval aby aspon trochu jel jak má dikyDally píše:Zkonkrétnit? Prostě byl takový línýHANI píše:auto sem projel ty závady cos řekl tam sou to bezpochyb,ale že by to netáhlo to se mně nezdá mohl bys to nejak vic zkonkretnit,,,??dikyDally píše: Auto jsem projel. Netáhne, i spojka dost sjetá. Na zadní nápravě je prý nějakej problém, jízda není hladká, auto se klepe v určitých rychlostech i při brždění (takže předek taky volnější) Bouraný na zadek, špatně lakovaný. Šíbr nefunguje. celkově je na něm dost investic. Škoda protože majitel byl v pohodě a auto má pěknou výbavu.... Málo krouťáku ve středním pásmu, který pro tenhle motor typický (jel jsem snad ve víc než deseti 4 i 4.4ek, tak to už trochu poznám). Jestliže to auto nemělo roky pořádný servis, je to pochopitelný. Nicméně šel hladce, tiše, volnoběh držel, tak snad nic zásadního. 50tis. do výkonu + 30-40tis. do podvozku, 20tis. na lak a drobnosti a je to Tour podle mých představ.
klučina to se me docela dotklopetrbmw píše:zrar lidi když už tady pomlouváte mého toura 540i e34 tak k tomu musím taky něco říct,když někdo přijede v M5 e39(dally) je jasné že 4,0 BEZvanos mu přijde poněkud líné,nevím kam by ty prachy chtěl vrážet nic méně pravda je že je blbě nalakován LZ blatník to ano(ale taky to není vidět na první pohled až proti světlu a říkám to každému kdo projeví zájem o auto) a že nefunguje šíbr,auto je teď na dílně a dělají se zadní silentbloky to je to vibrování (cena 2000) tak nevim prostě to není Mko!!! dále tady někdo psal že v tom jel, to byl jeden klučina za Brnem naskákali mi do auta 3 klucí plus samo já a pak se má poznat něco z jízdy?? klucí sorry,ale než začnete psát kraviny tak přemejšlejte trochu...(nic ve zlím nikomu)
HANI píše:klučina to se me docela dotklopetrbmw píše:zrar lidi když už tady pomlouváte mého toura 540i e34 tak k tomu musím taky něco říct,když někdo přijede v M5 e39(dally) je jasné že 4,0 BEZvanos mu přijde poněkud líné,nevím kam by ty prachy chtěl vrážet nic méně pravda je že je blbě nalakován LZ blatník to ano(ale taky to není vidět na první pohled až proti světlu a říkám to každému kdo projeví zájem o auto) a že nefunguje šíbr,auto je teď na dílně a dělají se zadní silentbloky to je to vibrování (cena 2000) tak nevim prostě to není Mko!!! dále tady někdo psal že v tom jel, to byl jeden klučina za Brnem naskákali mi do auta 3 klucí plus samo já a pak se má poznat něco z jízdy?? klucí sorry,ale než začnete psát kraviny tak přemejšlejte trochu...(nic ve zlím nikomu)
dobry sranda ja to berupetrbmw píše:HANI píše:klučina to se me docela dotklopetrbmw píše:zrar lidi když už tady pomlouváte mého toura 540i e34 tak k tomu musím taky něco říct,když někdo přijede v M5 e39(dally) je jasné že 4,0 BEZvanos mu přijde poněkud líné,nevím kam by ty prachy chtěl vrážet nic méně pravda je že je blbě nalakován LZ blatník to ano(ale taky to není vidět na první pohled až proti světlu a říkám to každému kdo projeví zájem o auto) a že nefunguje šíbr,auto je teď na dílně a dělají se zadní silentbloky to je to vibrování (cena 2000) tak nevim prostě to není Mko!!! dále tady někdo psal že v tom jel, to byl jeden klučina za Brnem naskákali mi do auta 3 klucí plus samo já a pak se má poznat něco z jízdy?? klucí sorry,ale než začnete psát kraviny tak přemejšlejte trochu...(nic ve zlím nikomu)
tak pardon
děkuji tedy za uvedení na pravou míru...Dally píše:Já jsem fanda E34 a tohle auto za ty prachy rozhodně stojí. Toury v 6tikvaltu budou jednou ceněné. Pořád to ve mně hlodá, jestli ji nevzít. Takže PEACE.
Já nevim, ale řeči o sjetý spojce jsou dost vážný tvrzení a mělo by to mít nějakou váhu ( protože to může odradit potenciální zájemce o auto - spojka stojí cca 20k ) = mělo by se to uvést na pravou míru. Buď to dokázatc, více rozvést, nebo se omluvit.Dally píše:Auto jsem projel. Netáhne, i spojka dost sjetá. Na zadní nápravě je prý nějakej problém, jízda není hladká, auto se klepe v určitých rychlostech i při brždění (takže předek taky volnější) Bouraný na zadek, špatně lakovaný. Šíbr nefunguje. celkově je na něm dost investic. Škoda protože majitel byl v pohodě a auto má pěknou výbavu.