Stránka 2 z 2

Napsal: úte 13.04.2010 09:05
od TomBrno
já teda zatím s ničím jiným zatáčky neprojížděl rychlejc než s 4,4i, na okresky je naprosto neuvěřitelná nejen kvůli předjíždění. :twisted:

Napsal: úte 13.04.2010 10:08
od eric
TomBrno píše:já teda zatím s ničím jiným zatáčky neprojížděl rychlejc než s 4,4i, na okresky je naprosto neuvěřitelná nejen kvůli předjíždění. :twisted:


No jo,když vidím tvoje ex 7-er,tak se nedivím :lol: Ale není třeba si nic nalhávat,3-er navíc třeba v kupínu je prostě na průjezdy zatáčkama lepší,o tom žádná.Jedná se jen o tu váhu a délku,jasně,že 4.4 je silnější,ale to není všechno! :wink:

Napsal: úte 13.04.2010 16:27
od 100RM
V8 chvilinku trva kym sa dostane do "raze" a na sportovu jazdu v zatackach a podobne by som urcite bral 3er a nie 5

Napsal: úte 13.04.2010 16:56
od HANI
Dally píše:
aristoloser píše:
HANI píše:uvazuju o koupi tohdle auta nevíte prosím vás o něm nějakou historii diky a nebo na co si dat pozor aby me to v budoucnu nestalo 2x tolik a z radosti nebyl smutek
http://auto.bazos.cz/inzerat/5733384/54 ... VIDUAL.php

tohle auto je taky na http://www.forume30,cz tam se o tom voze dozvíš více


Auto jsem projel. Netáhne, i spojka dost sjetá. Na zadní nápravě je prý nějakej problém, jízda není hladká, auto se klepe v určitých rychlostech i při brždění (takže předek taky volnější) Bouraný na zadek, špatně lakovaný. Šíbr nefunguje. celkově je na něm dost investic. Škoda protože majitel byl v pohodě a auto má pěknou výbavu.
auto sem projel ty závady cos řekl tam sou to bezpochyb,ale že by to netáhlo to se mně nezdá mohl bys to nejak vic zkonkretnit,,,??diky

Napsal: úte 13.04.2010 22:56
od Dally
HANI píše:
Dally píše:
aristoloser píše:[quote="HANI"]uvazuju o koupi tohdle auta nevíte prosím vás o něm nějakou historii diky a nebo na co si dat pozor aby me to v budoucnu nestalo 2x tolik a z radosti nebyl smutek
http://auto.bazos.cz/inzerat/5733384/54 ... VIDUAL.php

tohle auto je taky na http://www.forume30,cz tam se o tom voze dozvíš více


Auto jsem projel. Netáhne, i spojka dost sjetá. Na zadní nápravě je prý nějakej problém, jízda není hladká, auto se klepe v určitých rychlostech i při brždění (takže předek taky volnější) Bouraný na zadek, špatně lakovaný. Šíbr nefunguje. celkově je na něm dost investic. Škoda protože majitel byl v pohodě a auto má pěknou výbavu.
auto sem projel ty závady cos řekl tam sou to bezpochyb,ale že by to netáhlo to se mně nezdá mohl bys to nejak vic zkonkretnit,,,??diky[/quote]

Zkonkrétnit? Prostě byl takový líný :wink: ... Málo krouťáku ve středním pásmu, který pro tenhle motor typický (jel jsem snad ve víc než deseti 4 i 4.4ek, tak to už trochu poznám). Jestliže to auto nemělo roky pořádný servis, je to pochopitelný. Nicméně šel hladce, tiše, volnoběh držel, tak snad nic zásadního. 50tis. do výkonu + 30-40tis. do podvozku, 20tis. na lak a drobnosti a je to Tour podle mých představ. 8)

Napsal: stř 14.04.2010 19:42
od HANI
Dally píše:
HANI píše:
Dally píše:[quote="aristoloser"][quote="HANI"]uvazuju o koupi tohdle auta nevíte prosím vás o něm nějakou historii diky a nebo na co si dat pozor aby me to v budoucnu nestalo 2x tolik a z radosti nebyl smutek
http://auto.bazos.cz/inzerat/5733384/54 ... VIDUAL.php

tohle auto je taky na http://www.forume30,cz tam se o tom voze dozvíš více


Auto jsem projel. Netáhne, i spojka dost sjetá. Na zadní nápravě je prý nějakej problém, jízda není hladká, auto se klepe v určitých rychlostech i při brždění (takže předek taky volnější) Bouraný na zadek, špatně lakovaný. Šíbr nefunguje. celkově je na něm dost investic. Škoda protože majitel byl v pohodě a auto má pěknou výbavu.
auto sem projel ty závady cos řekl tam sou to bezpochyb,ale že by to netáhlo to se mně nezdá mohl bys to nejak vic zkonkretnit,,,??diky[/quote]

Zkonkrétnit? Prostě byl takový líný :wink: ... Málo krouťáku ve středním pásmu, který pro tenhle motor typický (jel jsem snad ve víc než deseti 4 i 4.4ek, tak to už trochu poznám). Jestliže to auto nemělo roky pořádný servis, je to pochopitelný. Nicméně šel hladce, tiše, volnoběh držel, tak snad nic zásadního. 50tis. do výkonu + 30-40tis. do podvozku, 20tis. na lak a drobnosti a je to Tour podle mých představ. 8)[/quote]ja sem totiž ve 4.0 V8 jel jen 2x tak sem to nedokazal nejak posoudit a co by podle tebe ten motor potřeboval aby aspon trochu jel jak má diky

Napsal: pát 16.04.2010 16:21
od Srandik32
Tohle auto je potřeba trošku déle vybírat,neskočit hned do první,jen kvůli tomu že tě to na všechny kvalty tlačí do sedačky :) (tak nějak jsem to měl já).Dneska se jich nabízí celkem dost ale říkám chce to důkladně rozmýšlet a hlavně mít taky trochu finanční rezervičku na případné díly.Tak to jen takovej postřeh. 8)

Napsal: ned 18.04.2010 15:20
od petrbmw
zrar lidi když už tady pomlouváte mého toura 540i e34 tak k tomu musím taky něco říct,když někdo přijede v M5 e39(dally) je jasné že 4,0 BEZvanos mu přijde poněkud líné,nevím kam by ty prachy chtěl vrážet nic méně pravda je že je blbě nalakován LZ blatník to ano(ale taky to není vidět na první pohled až proti světlu a říkám to každému kdo projeví zájem o auto) a že nefunguje šíbr,auto je teď na dílně a dělají se zadní silentbloky to je to vibrování (cena 2000) tak nevim prostě to není Mko!!! dále tady někdo psal že v tom jel, to byl jeden klučina za Brnem naskákali mi do auta 3 klucí plus samo já a pak se má poznat něco z jízdy?? klucí sorry,ale než začnete psát kraviny tak přemejšlejte trochu...(nic ve zlím nikomu) :)

Napsal: ned 18.04.2010 20:51
od HANI
petrbmw píše:zrar lidi když už tady pomlouváte mého toura 540i e34 tak k tomu musím taky něco říct,když někdo přijede v M5 e39(dally) je jasné že 4,0 BEZvanos mu přijde poněkud líné,nevím kam by ty prachy chtěl vrážet nic méně pravda je že je blbě nalakován LZ blatník to ano(ale taky to není vidět na první pohled až proti světlu a říkám to každému kdo projeví zájem o auto) a že nefunguje šíbr,auto je teď na dílně a dělají se zadní silentbloky to je to vibrování (cena 2000) tak nevim prostě to není Mko!!! dále tady někdo psal že v tom jel, to byl jeden klučina za Brnem naskákali mi do auta 3 klucí plus samo já a pak se má poznat něco z jízdy?? klucí sorry,ale než začnete psát kraviny tak přemejšlejte trochu...(nic ve zlím nikomu) :)
klučina to se me docela dotklo :D

Napsal: pon 19.04.2010 12:19
od petrbmw
HANI píše:
petrbmw píše:zrar lidi když už tady pomlouváte mého toura 540i e34 tak k tomu musím taky něco říct,když někdo přijede v M5 e39(dally) je jasné že 4,0 BEZvanos mu přijde poněkud líné,nevím kam by ty prachy chtěl vrážet nic méně pravda je že je blbě nalakován LZ blatník to ano(ale taky to není vidět na první pohled až proti světlu a říkám to každému kdo projeví zájem o auto) a že nefunguje šíbr,auto je teď na dílně a dělají se zadní silentbloky to je to vibrování (cena 2000) tak nevim prostě to není Mko!!! dále tady někdo psal že v tom jel, to byl jeden klučina za Brnem naskákali mi do auta 3 klucí plus samo já a pak se má poznat něco z jízdy?? klucí sorry,ale než začnete psát kraviny tak přemejšlejte trochu...(nic ve zlím nikomu) :)
klučina to se me docela dotklo :D



tak pardon :D

Napsal: pon 19.04.2010 17:16
od HANI
petrbmw píše:
HANI píše:
petrbmw píše:zrar lidi když už tady pomlouváte mého toura 540i e34 tak k tomu musím taky něco říct,když někdo přijede v M5 e39(dally) je jasné že 4,0 BEZvanos mu přijde poněkud líné,nevím kam by ty prachy chtěl vrážet nic méně pravda je že je blbě nalakován LZ blatník to ano(ale taky to není vidět na první pohled až proti světlu a říkám to každému kdo projeví zájem o auto) a že nefunguje šíbr,auto je teď na dílně a dělají se zadní silentbloky to je to vibrování (cena 2000) tak nevim prostě to není Mko!!! dále tady někdo psal že v tom jel, to byl jeden klučina za Brnem naskákali mi do auta 3 klucí plus samo já a pak se má poznat něco z jízdy?? klucí sorry,ale než začnete psát kraviny tak přemejšlejte trochu...(nic ve zlím nikomu) :)
klučina to se me docela dotklo :D



tak pardon :D
dobry sranda ja to beru

Napsal: stř 21.04.2010 23:58
od Dally
Já jsem fanda E34 a tohle auto za ty prachy rozhodně stojí. Toury v 6tikvaltu budou jednou ceněné. Pořád to ve mně hlodá, jestli ji nevzít. Takže PEACE 8) .

Napsal: čtv 22.04.2010 19:31
od petrbmw
Dally píše:Já jsem fanda E34 a tohle auto za ty prachy rozhodně stojí. Toury v 6tikvaltu budou jednou ceněné. Pořád to ve mně hlodá, jestli ji nevzít. Takže PEACE 8) .


děkuji tedy za uvedení na pravou míru... 8) ještě jsi nec nekoupil???

Napsal: čtv 22.04.2010 20:37
od Martinéz
Jak pozoruju forum, tak dally asi chtel koupit protoze proste videl a dostal chut.. kdo by nedostal kdyz vidi bi-color sportsitze a ty veci kolem. A kdo vi, ze jich je v manualu 499 a ze se proste podobny auto hleda dlouho a 8000 ecek neni nic nenormalniho, zacne prepocitavat prasatko :)

..540 e34ka v manualu subjektivne proste leti (kdyz se zvedne z tech nizkejch) a verim tomu, ze zrovna dally vi jak by to melo vypadat.

..kdo koupi a bude mit tech zminenejch 100 klacku k plusu a vkus, bude mit muj palec nahoru a mozna i trosku zdravy zavisti :) at se proda do dobrych rukou! A kdo chce proste jen v8 a manual, at radsi za ty penize sezene e39 a ma klid..

Napsal: úte 27.04.2010 06:50
od Strosek
Dally píše:Auto jsem projel. Netáhne, i spojka dost sjetá. Na zadní nápravě je prý nějakej problém, jízda není hladká, auto se klepe v určitých rychlostech i při brždění (takže předek taky volnější) Bouraný na zadek, špatně lakovaný. Šíbr nefunguje. celkově je na něm dost investic. Škoda protože majitel byl v pohodě a auto má pěknou výbavu.


Já nevim, ale řeči o sjetý spojce jsou dost vážný tvrzení a mělo by to mít nějakou váhu ( protože to může odradit potenciální zájemce o auto - spojka stojí cca 20k ) = mělo by se to uvést na pravou míru. Buď to dokázatc, více rozvést, nebo se omluvit.