Stránka 2 z 4
Napsal: pát 12.03.2010 14:48
od pepino5xx
Jo a tak běhá pod palubkou a dělá nepořádek a užírá ti baterku

Napsal: sob 13.03.2010 21:59
od brumlae34
S baterkama je holt potíž, řešil jsem to i na e39 i na e34 auto jezdi no problem apak z niceho nic je vybito... Prostě baterka nedrží kapacitu, změři odběr apokud je všev normalu je po ni...
Napsal: ned 14.03.2010 11:17
od Pyron
brumlae34 píše:S baterkama je holt potíž, řešil jsem to i na e39 i na e34 auto jezdi no problem apak z niceho nic je vybito... Prostě baterka nedrží kapacitu, změři odběr apokud je všev normalu je po ni...
Přesně tak mi to řekl servisák, změřil baterku při zapnutí všech největších "spotřebičů" v autě s motorem v chodu a když nevykazovala abnormální hodnoty, rovnou řekl že je v hajzlu.. Nicméně se obávám i toho ježka, ale to jen proto, že o něm tady lidé mluví jako o tradičním problému - takže mě to asi taky nemine...
Napsal: stř 07.04.2010 06:56
od Pyron
Tak měla asi většina z vás smutnou (ne neřešitelnou) pravdu. Po čtyrech dnech v garáži jsem dnes nenastartoval - vše svítí a funguje, ale baterka ani neotočí starterem. Ježek je tedy asi v hajzlu... mohl by mi tady někdo hodit odkaz na vlákno nebo stránku, kde je to polopaticky řešené? Se z toho poseru..

Napsal: čtv 08.04.2010 08:52
od Pyron
Tak ježek je venku, domluven náhradní (=opravený) jiný kus a teď jen doufat, že to bude s novým ježkem OK. Je mi stále divné, že se "vadný" ježek u mě projevil "jen" vybitím baterie. Větráky totiž fachaly normálně. Tak teď jen čekat, kdy zase ráno nenastartuji

Napsal: čtv 22.04.2010 22:31
od milo
jak to dopadlo? byl to jezek?
ja si o nej celkem solidne popalil ruce, takze verim, ze odber, kdyz nefunguje jak ma a neco tam zkratuje, muze byt solidni

Napsal: pát 23.04.2010 09:02
od Pyron
Stále čekám na ježka, ale na noc ho odpojuji, je to otázka pár vteřin - odsunu tapec a vytahnu konektor. Zatim vždy ok, takže to na toho ježka fakt vypadá... Kdyby měl někdo možnost sehnat nového ježka za rozumné peníze ( i bez dokladu), tak mi napište

Napsal: pát 23.04.2010 11:53
od alpineman
sqeezer píše:Mam podobný problém, jen na E34. Taky mi za dva dny neježdění došla šťáva v baterii. Je těžký se v E34 k tomu ježku dostat? A jak případně ověřit , jestli je funkční bez rozdělání půlky auta?
e34 by mít ježka nemělo (snad až od e39). Ale jen předřadné odpory. Demontáž je snadná - 10min. Kastlík ven -> odštoubuj tapec mezi podlahou a palubkou -> do modulu odporů vede pár drátů -> je to malá kostička se třemi vinutými pérky (asi 3×3×3cm).
Napsal: pon 26.04.2010 22:05
od milo
pyron: ja ho kupoval v ACI, stal 1666 Kc vc. dph (nekdy na podzim), ted jsem to tam ale nenasel
Napsal: pon 26.04.2010 22:59
od Pyron
milo píše:pyron: ja ho kupoval v ACI, stal 1666 Kc vc. dph (nekdy na podzim), ted jsem to tam ale nenasel
Tak to bych byl ochoten dát, ještě musim najít někoho, kdo se zná s někým, kdo to umí koupit bez daně nebo ještě nějak levněji

Od doby co mám net si nákupy bez slev neumim představit - o tom by mohl vyprávět AC

Napsal: pon 26.04.2010 23:04
od ZaK
alpineman píše:sqeezer píše:Mam podobný problém, jen na E34. Taky mi za dva dny neježdění došla šťáva v baterii. Je těžký se v E34 k tomu ježku dostat? A jak případně ověřit , jestli je funkční bez rozdělání půlky auta?
e34 by mít ježka nemělo (snad až od e39). Ale jen předřadné odpory. Demontáž je snadná - 10min. Kastlík ven -> odštoubuj tapec mezi podlahou a palubkou -> do modulu odporů vede pár drátů -> je to malá kostička se třemi vinutými pérky (asi 3×3×3cm).
Předřadné odpory pro větrák ( teda alespoň u mé e34 m50B20 s klimou z roku 92 ) jsou na straně řidiče. Od strany spolujezdce taháš filtr. Jinak akumulátor je pod zadní sedačkou za spolujezdcem. (pokud ji nemáš v motorovém prostoru)
Napsal: úte 27.04.2010 05:00
od ZesikE34
Já měl ten samý problém u E34 a zjistil jsem že to děla posunutej zámek u kufru,takže mi pořád svítily světýlka v kufru a za 2 dny šla baterka do kelu...zkus tohle....
Napsal: sob 01.05.2010 21:54
od Pyron
Tak je to v prdeli, jeden den auto bylo v garáži a baterka byla vytlučená tak, že nešel ani centrál. Ježek byl přitom odpojený. Mě teď čeká asi velmi dlouhé hledání chyby, protože diagnostika prej nic takového jen tak nenajde (třeba dojebaný relátko) a vzhledem k výbavě to může být cokoliv. Jsem hrozně nasranej a hlavně zklamanej, sice 10 let staré auto, ale tohle je moc. Snad to nebude nic velkeho..
Napsal: pon 03.05.2010 08:54
od Elektro
Doporučil bych ti zapojit si ampermetr mezi baterku a zkoušet postupně vytahovat pojistky jednotlivých větví.Jinak pozor na klidový režim (přepne se to do režimu spánku cca za 15 minut).U automatu udajně pohasne podsvětlení řadičky.Nemělo by to zase tak dlouho trvat.U mé 523i byl odběr asi 1,5 A po dobu než auto usne.Při spánku by mělo být do 20 mA,ale to už je fakt hrana.
Napsal: pon 03.05.2010 11:08
od Holly
MNo a baterku jsi už zkoušel novou??? Jak ti tady brumlae34 radil?
Napsal: pon 03.05.2010 11:23
od Elektro
Ještě bych zkusil dobíjení při nastartovaném motoru by jsi na baterce měl doměřit něco kolem 13,5 - 14 V.Pak ty odběry a jestli je odber do těch 20mA ,tak bych koupil baterku.Jak je stará ?

Napsal: pon 03.05.2010 12:36
od Pyron
Baterku mám měsíc novou.. sázel jsem na ježka, což je dle zdejších členů klasika u e39. Dneska to vezu do neznačkového, ale jinak velmi slušně vybaveného servisu. Řekli mi rovnou, že to nebude na diagnóze k nalezení, že se bude muset zkoušet a čekat.. Doufám že to najdou, protože jinak mám to auto k hovnu. Pochopitelně bych další řešení viděl na výlet do autorizovaného servisu, mám pocit že nejbližší mám v K.Varech. Odpoledne to tam vezu, budu referovat...
Napsal: pon 03.05.2010 12:39
od Pyron
Připomínám, že se vybití baterky děje nárazově a umí se zcela vybít i po jednom dni tak, že nejde centrál nebo např. páté dveře... Proto je jakékoliv měření v nekonkrétní chvíli asi slepá cesta.
Napsal: pon 03.05.2010 13:01
od Elektro
ZesikE34 píše:Já měl ten samý problém u E34 a zjistil jsem že to děla posunutej zámek u kufru,takže mi pořád svítily světýlka v kufru a za 2 dny šla baterka do kelu...zkus tohle....
Jak tady psal zesikE34 zažil jsem u jiného auta špatný spínač kufru a zůstávala svítit lampička v kufru.To by také mohl být důvod.Zjistídš jednoduše odpojením lampičky.Také se dělo nepravidelně jen při použití kufru.
Napsal: pon 03.05.2010 13:17
od Holly
U touringo by si lampičky všiml
