Stránka 2 z 2
Napsal: sob 06.02.2010 10:57
od hogi
ericV8 píše:mel jsem 3,0d, 2,3i eko, ted mam 4,4i ... diesel byl nadhernej pojezd na dalkove trate. Bez debat luxusni motor. Ale jinak v benzinu bych bral 2,8i a vys byt tebou ... 2,5 i je malo na to auto. Nekdo rekne ze ne, ale je. Motor musis vic tocit, aby ti to jelo. Lepsi je mit vetsi motor a rezervu na plynu. Nekurvis tolik motor kdyz jedes. Navic ta spotreba od 2,5 - 3,0i neni zas tak znatelna. Dle tabulek nejakych 0,3 litru.
4,4i to uz je raketa, ale nemuzu si ji vynachvalit. Dalky s ni take zvladnu 8,5 - 9 litru ... prumer 11-12 .. mesto do 14 vic jsem se snad nikdy nedostal i kdyz jsem jel fakt hodne sprotovne.
A co je v tom za rozdíl, když 2,5 i 2,8 mají stejný výkon??Jel jsem v obojím a žádný rozdíl jsem nepociťoval.Já osobně mám 2,0i (125kw) a zase tak špatně nejede.Je pravda , že na sportovnější jízdu se musí více točit.Ale na spotřebu je to stejné jak se tady psalo.Jezdím jen po městě (popojížďky do 5km a VŮBEC ne na spotřebu) a mám průměr 12,5l-13l/100km.Tudíž také mohu doporučit koupi 2,5i nebo 3,0i , když jsou rozdíly ve spotřebě téměř zanedbatelné.Já už bych si teď také koupil silnější motor, ale v době, kdy jsem auto pořizoval, mi bylo předešlé auto odcizeno, tudíž jsem neměl mnoho prostředků a chtěl jsem facelift.Takže zvítězil nad motorizací.Teď už pokukuji po X5 a také půjdu do 3,0i a výš.A to bude teprve masakr na spořebu

Napsal: pon 22.02.2010 00:09
od Biturb
Tak tak, svez se v 3.0D, 3.0i, 4.4i, a 2.8i, zchvalne pisu takto to poradi....
v 3.0D je prijemne "nenucene" svezeni, kroutak po ruce je proste prijemny. Myslim ale ze narazit na dobry kousek je dnes uz temer nemozne..
ja osobne mam 4.4i V8 a take bych nemenil, jak na kratke trate, tak transkotinentalni prelety:) prahu sme treba tocili v plne obsade s plnym kufrem za 8.3l..
Musis se v tom ale svezt a sam zjistis co ti sedne..
Napsal: pon 22.02.2010 12:50
od KUBBACHER
Minulý týden jsem si vyzkoušel 525i, překvapilo mne, že jsem nepoznal rozdíl v dynamice oproti mému Hdi, ale přiznávám, že jsem jel podobným stylem jako s mým dieselem. Věřím, že kdybych jí více točil tak by se její dynamika více projevila.
Napsal: pon 22.02.2010 15:09
od Vinc
Jdi do 2.8 DVanos nebo drahšího a novšího 3.0, já měl 2.8my od BMW všechny,do menšího bych u tohodle auta nešel.U té poslední jsem měl v manualu spotřebu ve městě od 8 do 10l. Nebo do 4.4V8

stou jezdim standartně za 12l

a když potřebuju tak to aspon jedë..
Napsal: čtv 25.02.2010 23:17
od majklBMW
Teď už pokukuji po X5 a také půjdu do 3,0i a výš.A to bude teprve masakr na spořebu

[/quote]
X5 3.0i je bída bídoucí,žere to a nejede to....X5 jedině 4.4i a 4.8 is je docela nářez...
Napsal: čtv 25.02.2010 23:20
od majklBMW
Biturb píše:Tak tak, svez se v 3.0D, 3.0i, 4.4i, a 2.8i, zchvalne pisu takto to poradi....
v 3.0D je prijemne "nenucene" svezeni, kroutak po ruce je proste prijemny. Myslim ale ze narazit na dobry kousek je dnes uz temer nemozne..
ja osobne mam 4.4i V8 a take bych nemenil, jak na kratke trate, tak transkotinentalni prelety:) prahu sme treba tocili v plne obsade s plnym kufrem za 8.3l..
Musis se v tom ale svezt a sam zjistis co ti sedne..
to je supr spotřeba,při jaký rychlosti? já mám 535i a na tuhle spotřebu se dostanu tak akorát ve 110km/h,ale stejně to je pecka že to žere stejně jako 2,5 apod....
Napsal: čtv 25.02.2010 23:45
od Biturb
Štramberk - praha 8,3l dle pc..
jizda dle silnicnich limitu.. max 150..
Napsal: pát 26.02.2010 11:06
od Vinc
Tak tak, můžu potvrdit slova Biturba, já měl naposledy Ova-Brno 9l v automatu a rychl. 130-150km/h. Taky 4.4..
Napsal: pát 26.02.2010 13:37
od Biturb
a to tech 8,3 naskocilo az u prahy..
v nekterych mistech cesty jsme meli i 7,5l:-D pak se to ustalilo na 8,0 a u prahy na 8,3..

Napsal: pát 26.02.2010 13:42
od ericV8
a jaka se vam podarila nejvyssi spotreba u 4,4i ? ja i kdyz jezdil jak prase, tak po vymene katu se nad 14,5 nedostanu. Predtim 16
Napsal: pát 26.02.2010 15:05
od Vinc
ericV8--> to by tak odpovidalo i u mě... když si řadím sám, s plynem se vůbec nekrotím, prudčí předjíždění, kochání se zvukem motoru a jezdím prostě stylem "spotřeboneřeš" tak jsem tam měl 15,5.. ale jak už jsem psal normální jízdou dlouhodobka 12 a dálky jdou fakt i pod 10.
Napsal: pát 26.02.2010 15:06
od Vinc
Jo a největší prdel je, že jsem takové spotřeby dosahoval i u 2.8my

Tak proč pak nemít rovnou V8 že

když to jezdí za hovno hovno stejně..
Napsal: pát 26.02.2010 15:32
od ericV8
Vinc píše:Jo a největší prdel je, že jsem takové spotřeby dosahoval i u 2.8my

Tak proč pak nemít rovnou V8 že

když to jezdí za hovno hovno stejně..
no jo vyssi obsah neznamena pokazde vetsi spotrebu
Napsal: pát 26.02.2010 17:43
od Biturb
s mou 540i nevim, ale s kamaradovou kdyz jsme jeli fakt jak dobytci tak nad 14,5 se take nedostaneme.. (brano v silnicnim provozu) na okruhu by to bylo urcite jine...
Napsal: ned 28.02.2010 23:36
od majklBMW
Biturb píše:a to tech 8,3 naskocilo az u prahy..
v nekterych mistech cesty jsme meli i 7,5l:-D pak se to ustalilo na 8,0 a u prahy na 8,3..

tak to je fakt supr,nevím čím to je že mi to žere o kapku víc,možná tím že mám pětikvalt....a nebo svíčky,katy....no uvidim....
Napsal: pon 01.03.2010 00:10
od ericV8
majklBMW píše:Biturb píše:a to tech 8,3 naskocilo az u prahy..
v nekterych mistech cesty jsme meli i 7,5l:-D pak se to ustalilo na 8,0 a u prahy na 8,3..

tak to je fakt supr,nevím čím to je že mi to žere o kapku víc,možná tím že mám pětikvalt....a nebo svíčky,katy....no uvidim....
ja mel spatny katy zralo me to o 1,5 -2 litry vic pred vymenou ...