Stránka 2 z 2
Napsal: ned 18.10.2009 08:44
od Kami1
Nevim kde jsi vzal, ze signal z lambdy ma bejt sinusovej?
Podle me ma vypadat presne takhle.
Spatna lambda se urcuje spis podle dc urovne meznich urovni nebo casu periody.
Nevim ale, jestli tam mas lambdu napetovou nebo odporovou.
Jak byla na osciloskopu nastavena casova zakladna? Merils to u rj?
Pokud je lambda na obrazku dobra tak bych to tipl na bohatou smes(vaha, teplotni cidla, tlak paliva).
Ty teploty bych zkontroloval na live datach(muzu ti to dneska odpoledne v Modricich nacist(606749613))
Pokud je nejaka lambda spatna tak by se po jejim odpojeni nemela zvysit spotreba.
Napsal: ned 18.10.2009 10:40
od Francis
Prins VSI, co máš, je sekvenční s reduktorem (zplynovačem) a "vstřikováním" plynné fáze LPG? Pokud ano, tak nech zkontrolovat nebo seřídit:
- zdvih vstřikovacích ventilů LPG
- vyhřívání reduktoru, teplotu reduktoru za chodu
- tlak LPG za reduktorem, před vstřikovacími ventily
Napsal: úte 20.10.2009 10:39
od Brátn
tak mám další novinky, díky Kami1ovi jsme auto protáhli přes Carsoft a výsledek je následující,
vyhodilo mi to tři chyby, dvě z nich jsou lambdy, ale nevím proč
a třetí podle slov Kami1a je něco co nazýval odvzdušnění nádrže, nebo tak jsem to aspoň pochopil, kdyžtak ať se k tomu raději Kami1 vyjádří sám
no a další dvě věci jsou na live datech mi ukazují lambdy od cca 0,16 do 4,6V je to tak správně? není to moc? Luňáček v bmwdily.cz mi říkal posledně na diagnostice, že je to příliš vysoký, viz obr.
a druhá věc na live datech váha vzduchu volnoběh: 13-14kg/h akcelerace letí až k 30kg/h ale v otáčkách (4000rpm) zase 13kg/h viz mé vlákno tady
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=76043 myslíte, tak jako Kami1, že je to váha a takto se se mnou loučí? a rozdíl spotřeby mezi benzínem a lpg je takový hlavně proto, že LPG je na takovýto věci citlivější? já už fakt nevím a je možný, že to opravdu váha je, protože to je jediný co jsem snad ještě nevyměnil
jak by se měl motor chovat, když váhu odpojím za chodu (vyháhnu kabel) zkoušeli jsme to a při otáčkách to motor ani nepoznal a při volnoběhu se mi zdá, že se chod naopak zlepšil a zklidnil
Napsal: stř 28.10.2009 19:20
od bagy
Napsal: pát 30.10.2009 14:03
od Dzem
Čauko, jen tak mimochodem četl jsem to celé

podělím se i o můj poznatek, když jsem nechal svou E39 překopat na plyn, tak též problém, auto cukalo netáhlo a to jak na benzín, tak na plyn, diagnostika, chyba lambda,můj problém byl ten že na lambdy je připíchlá i jednotka LPG a může se stát, že signál z lambdy jednotka ovlivňuje(odpor jednotky apod.... co já vím?

) jednotku jsme od lambdy odpojili(není potřeba aby byla připojená (LPG BRC)) a auto najednou frčí. Teď jsme s kámošem nedávno zkoušeli bawko napíchnout na diag a po roce a půl provozu už hlásí chybu i druhá lambda, nicméně na provoz to nemá vliv, tak jsem ji nechal připojenou k LPG jednotce. tak můžeš zkusit.
Napsal: čtv 12.11.2009 22:47
od Brátn
jen mě ještě zajímá jedna věc, jakou hodnutu má ukazovat váha při zvýšených otáčkách? mě ukazuje všude 13-14kg/hod při držení jakýchkoliv rpm, takže bych potřeboval, kdyby mi někdo řekl, kolik by to mělo být, třeba v těch 4000 a já bych si to proměřil
EDIT: Velice děkuji za zapůjčení váhy Jardovi (Jawakovi) díky ní jsem nakonec nejspíš problém vyřešil
Napsal: sob 19.12.2009 20:41
od losik
hele to ze jsi vymontoval katalizator a dal tam nejaky koleno s trubkou to nebylo dvakrat rozumny, problem je v tomto... Ten katalizator tam neni jen zkrz emise.... Stejne problem sem resil na jinym aute a bylo to tim.... Zajímavé že tě na to Ty Trubky co ti to tam vařili neupozornili....!!!!
Napsal: ned 20.12.2009 14:17
od Brátn
losik píše:Ty Trubky co ti to tam vařili neupozornili....!!!!
díky za reakci, ale ta trubka co to tam vařila jsem byl já,
nebo tedy v servise (závodní servis ipracing Brno) vytáhli vložku katu a já potom doma místo katu navařil koleno a až jsem sehnal kat, tak jsem ho tam dovařil, ale ne origo bmw, ale univerzální.
Jinak to zatím vypadá opravdu na posranou váhu, teď počítám spotřebu s novou váhou a mám v kufru těsnění pod kryt ventilů a sání, jen potřebuju v tomhle mraze najít teplou garáž kde si to vyměním,
po vánocích vyřknu ortel jak to nakoec vše dopadlo
Napsal: sob 05.01.2013 10:16
od autopartsiap
Tak na tohle vyreseni jsem velice zvedav. Mam taky 523i s lpg prins a stejnou zavadou. Resil jsem uz vsechno mozny ale posledni vec co mi taky nesedi jsou ty lambdy (ridici ve svodech nahore) kde jsou paralelne pripojeny kabely pro RJ prins. Nejsem si ale jist jestli je mozne lambdy od prins odpojit.
Napsal: sob 05.01.2013 11:08
od starML
To autopartsiap :
Tohle vlákno je 3 roky staré. Pokud si pamatuji, tak jsme s Bratn našli závadu ve ventilu odsávání benzínových par z palivové nádrže - odsávalo to stále a neřízeně. Ale to už bylo v jiném vláknu, tak mu radši napiš, aby moji doměnku potvrdil.
Napsal: pon 25.01.2016 00:55
od Brátn
ano byl to blbý EVAP ventil, tedy sání pár z nádrže
ale to už je naštěstí za mnou asi po roce od tohoto se vlivem prvně ucpaného katu polámalo těsnění pod hlavou a motor začal brát olej, tak se místo něj swapnul B28 a jsem spokojený dodnes
aktuálně jezdím pouze síčky NGK BKR6EIX tedy náhrada v iridiu a měním co 20-30.000km, olej co 15.000km 5w-40 a co třetí výměnu oleje udělám separátor
spotřeba na benzín 85% město 9,5-10
na LPG opět 85% město 12,5-13,5 (hodně záleží na kvalitě LPG)
a s tím jsem spokojený