Stránka 2 z 2
Napsal: ned 28.12.2008 22:34
od Helldiver
Ten konu by mal mat zhora vyrez na imbus, ten tam strcis a zaistis si to tak proti pretacaniu... Inac pomaha aj poriadne tam ten konus najebat kladivom:))) Len zas nie moc lebo si znicis ten cap.
Napsal: ned 28.12.2008 23:16
od Serifus
Jak jsem psal.. Jebal jsem do toho palicí, jak kráva a nic.
Jinak tenhle tam ten imbus nemá. Jen ďůlek
Admin edit:
Nekopíruj citace posledního příspěvku. Viz pravidla pro tuto sekci!
Napsal: pon 29.12.2008 09:52
od Dan td
Pokud se protáčí, chce to až se chytne na pár závitů matice pod ní vrazit plochej klíč a dotáhnout i s ním, ten konus zaleze a chytne se. Potom jen povolit, vyndat klíč a dotáhnout, nejlépe momenťákem.
Napsal: pon 29.12.2008 21:47
od Serifus
Tak se povedlo, pánové... Nechal jsem to přes noc na tom postavený... jen na tom čepu. Ten jsem podložil a normálně sjem to auto na to spustil. Ono se to nějak zatáhlo... (nebo zamrzlo

) a ráno jsem to normálně utáhl. Teda, nejdřív jsem tu matku vyšrouboval ven. Nalil jsem na tu hřídelku štětcem technickej benzín, abych to pro jistotu odmastil a bylo.
A ať mi tu nikdo netvrdí, že technickej benzín je mastnej

To je nesmysl. Teda já mastnej ještě nepotkal

Stačí nalít na papír a žádná mastná skvrna nezůstane. Vše se odpaří
Pak jsem to dotáhl na kref a bylo to

Teda.. ale kola to mělo pořádně zatažený. Když jsem ho sundaval, tak jsem urval nástavec goly. To jsem ještě nezažil
Díky všem za rady. Prostě chtělo to víc času a nechat to zatáhnout
EDIT: Ta náprava stejně nějak plave. Chce to celý udělat pořádně a hlavně geometrii...

Napsal: pon 29.12.2008 22:11
od martilulin
Dotahnout na krev?A co takhle teplotni namahani.Neni prdel pokud to pak uleti na nejake dire.A pak to zase sundavat kdyz to tak dotahnes...
Napsal: pon 29.12.2008 22:35
od Serifus
Momenťák nemám. A i kdybych měl, tak nevím, jakej moment tam hodit. Ostatně.. ten předchozí byl zataženej jako kráva. A to jsem to nemohl povolit ani dvoumetrovou trubkou! Kam se hrabaly šrouby u kola!
Admin edit:
Nekopíruj citace posledního příspěvku. Viz pravidla pro tuto sekci!
Napsal: úte 30.12.2008 08:00
od lenoch
Serifus píše:Tak se povedlo, pánové... Nechal jsem to přes noc na tom postavený... jen na tom čepu. Ten jsem podložil a normálně sjem to auto na to spustil. Ono se to nějak zatáhlo... (nebo zamrzlo

) a ráno jsem to normálně utáhl. Teda, nejdřív jsem tu matku vyšrouboval ven. Nalil jsem na tu hřídelku štětcem technickej benzín, abych to pro jistotu odmastil a bylo.
A ať mi tu nikdo netvrdí, že technickej benzín je mastnej

To je nesmysl. Teda já mastnej ještě nepotkal

Stačí nalít na papír a žádná mastná skvrna nezůstane. Vše se odpaří
Pak jsem to dotáhl na kref a bylo to

Teda.. ale kola to mělo pořádně zatažený. Když jsem ho sundaval, tak jsem urval nástavec goly. To jsem ještě nezažil
Díky všem za rady. Prostě chtělo to víc času a nechat to zatáhnout
EDIT: Ta náprava stejně nějak plave. Chce to celý udělat pořádně a hlavně geometrii...

Příkláním se k tobě - technický benzín je opravdu odmašťovadlo:)) Jen já osobně všechny ty kuželové časti čepů buď decentně máznu vazelínkou nebo radši napatlam resistinem. Ono je hezký, že když to odmastíš tak to drží jako šlak, ale při dalšim povolování, když je ten čep díky odmaštění krásně přirezlej v kuželu... fuj... jinak jsi borec že jsi to zvládnul!!!
Napsal: pát 27.03.2009 00:00
od Serifus
Hele, chlapi, jak jsem se teď dočetl v knížce o E34 "Jak na to", tak se mají vyměňovat ty šrouby (na obrázku níže) po každým povolení za nový.
Cituji: "Tlumič pérování přišroubujeme dole novými šrouby momentem 110 Nm. Šrouby jsou opatřeny ochranným povlakem a po každěm povolení je musíme vyměnit."
Nikde ty šrouby ale nemůžu najít ke koupi. V Autecu jim zase evidentně nejede ceník... Nemáte nápad, kde by se to dalo koupit? Nebo nestačilo by ty šrouby prostě jen zalepit pomocí lepidla na zajišťování závitů? Evidentně je to potažený právě něčím takovým, protože mě žádný jiný "ochranný povlak" nenapadá

Díky předem za typy.
Díl č. 2. 07 11 9 911 694
Napsal: pát 27.03.2009 00:51
od martilulin
Moc to resis,nikdy jsem novy nedaval.
Napsal: pát 27.03.2009 00:52
od Serifus
Chci aby to bylo 100 % správně. Je to přeci jenom mazel

Napsal: pát 27.03.2009 00:55
od martilulin
Tak tam kapni to lepidlo,staci lehce,vim ze je to doporucene vymenit,ale fakt jsem tam nikdy ani nic nekapal a vse jede.
Napsal: sob 28.03.2009 10:05
od lenoch
Serifus píše:Chci aby to bylo 100 % správně. Je to přeci jenom mazel

Ahoj. Heled nesmíš ty německý návody brát zas tak moc vážně. Ty povlaky tam sou spíš kvůli korozi-antikorozní. A že se doporučuje výměna šroubů je napsáno snad u každý opravy - výměna spojky, sundání převodovky od motoru atd... jediný šrouby který sou fakt s výměnou za nový na pováženou sou šrouby co drží hlavu motoru. Ty sou opravdu neskutečně namáhaný. Ale i na ty sou měrky, jak moc sou vytahaný a kdy už se mají kupovat nový.. Já osobně každý šroub natřu/namáznu tlumexem na stříkání dutin-ten ti 100% zajistí, že ten šroub v matici nikdy nezarezne. Kdyby jsi měl dodržovat vše podle BMW, tak musíš kupovat jedině originální díly BMW a to by jsi byl i po sebemenší závadě s pěnězma švorc.. Když ten šroub nemá natrhlej závit nebo hlavu, tak nevidím jediný důvod ho tam nedat zpět. Neboj - BMW má ty věci stejně dost předimenzovaný, takže to prostě vydrží.
Napsal: sob 28.03.2009 15:20
od Serifus
Celej podvozek budu dávat voskem proti korozi. To jo. A závity na šroubu nezareznou i díky tomu, že tam fíknu to lepidlo na závity. Tím se to i zajistí. Udělám to tak a snad nic nezkazim

Zatím jsem tam dal vazelínu.
