Napsal: ned 28.12.2008 22:34
				
				Ten konu by mal mat zhora vyrez na imbus, ten tam strcis a zaistis  si to tak proti pretacaniu... Inac pomaha aj poriadne tam ten konus najebat kladivom:))) Len zas nie moc lebo si znicis ten cap.
			Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
 
  
 ) a ráno jsem to normálně utáhl. Teda, nejdřív jsem tu matku vyšrouboval ven. Nalil jsem na tu hřídelku štětcem technickej benzín, abych to pro jistotu odmastil a bylo.
 ) a ráno jsem to normálně utáhl. Teda, nejdřív jsem tu matku vyšrouboval ven. Nalil jsem na tu hřídelku štětcem technickej benzín, abych to pro jistotu odmastil a bylo.  To je nesmysl. Teda já mastnej ještě nepotkal
  To je nesmysl. Teda já mastnej ještě nepotkal   Stačí nalít na papír a žádná mastná skvrna nezůstane. Vše se odpaří
  Stačí nalít na papír a žádná mastná skvrna nezůstane. Vše se odpaří   
  Teda.. ale kola to mělo pořádně zatažený. Když jsem ho sundaval, tak jsem urval nástavec goly. To jsem ještě nezažil
  Teda.. ale kola to mělo pořádně zatažený. Když jsem ho sundaval, tak jsem urval nástavec goly. To jsem ještě nezažil   
 

Příkláním se k tobě - technický benzín je opravdu odmašťovadlo:)) Jen já osobně všechny ty kuželové časti čepů buď decentně máznu vazelínkou nebo radši napatlam resistinem. Ono je hezký, že když to odmastíš tak to drží jako šlak, ale při dalšim povolování, když je ten čep díky odmaštění krásně přirezlej v kuželu... fuj... jinak jsi borec že jsi to zvládnul!!!Serifus píše:Tak se povedlo, pánové... Nechal jsem to přes noc na tom postavený... jen na tom čepu. Ten jsem podložil a normálně sjem to auto na to spustil. Ono se to nějak zatáhlo... (nebo zamrzlo) a ráno jsem to normálně utáhl. Teda, nejdřív jsem tu matku vyšrouboval ven. Nalil jsem na tu hřídelku štětcem technickej benzín, abych to pro jistotu odmastil a bylo.
A ať mi tu nikdo netvrdí, že technickej benzín je mastnejTo je nesmysl. Teda já mastnej ještě nepotkal
Stačí nalít na papír a žádná mastná skvrna nezůstane. Vše se odpaří

Pak jsem to dotáhl na kref a bylo toTeda.. ale kola to mělo pořádně zatažený. Když jsem ho sundaval, tak jsem urval nástavec goly. To jsem ještě nezažil

Díky všem za rady. Prostě chtělo to víc času a nechat to zatáhnout
EDIT: Ta náprava stejně nějak plave. Chce to celý udělat pořádně a hlavně geometrii...
 Díky předem za typy.
  Díky předem za typy.

Ahoj. Heled nesmíš ty německý návody brát zas tak moc vážně. Ty povlaky tam sou spíš kvůli korozi-antikorozní. A že se doporučuje výměna šroubů je napsáno snad u každý opravy - výměna spojky, sundání převodovky od motoru atd... jediný šrouby který sou fakt s výměnou za nový na pováženou sou šrouby co drží hlavu motoru. Ty sou opravdu neskutečně namáhaný. Ale i na ty sou měrky, jak moc sou vytahaný a kdy už se mají kupovat nový.. Já osobně každý šroub natřu/namáznu tlumexem na stříkání dutin-ten ti 100% zajistí, že ten šroub v matici nikdy nezarezne. Kdyby jsi měl dodržovat vše podle BMW, tak musíš kupovat jedině originální díly BMW a to by jsi byl i po sebemenší závadě s pěnězma švorc.. Když ten šroub nemá natrhlej závit nebo hlavu, tak nevidím jediný důvod ho tam nedat zpět. Neboj - BMW má ty věci stejně dost předimenzovaný, takže to prostě vydrží.Serifus píše:Chci aby to bylo 100 % správně. Je to přeci jenom mazel
 Zatím jsem tam dal vazelínu.
  Zatím jsem tam dal vazelínu.  