Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Ukazatel teploty,jak funguje???

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 687

#21 Příspěvek od bmwfil »

klenot píše:Čau, já mám E34 520 prehistorik m20. Ručička se drží těsně za první čárkou po modrém poli, středu dosáhne jenom při hopsačkách po městě. Pak se hned vrati jakmile jedu zase plynule. Termostat je úplně novej origo bmw. Čím to je? díkec
To že je úplně novej neznamená, že není KO nebo třeba špatně (naopak) namontovanej, podle příznaků je na 99% vada v něm.
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 687

#22 Příspěvek od bmwfil »

1Roumen píše:jo visko je v prdeli!Ta musí přijít nová!Ty žaluzije jsou kde ? z motoru pořadí 1chladič vody,2chladič klima,a pak maj být nějaký žaluzky,jo?pokud tam jsou tak maj být vidět ze předu za maskou jak jsou oválky(maska) ano????
Žaluzie jsou až za chladičem, čili zepředu nejsou vidět vůbec.
klenot
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: pát 29.08.2008 00:00
Bydliště: Vymazánkof
Klubové ID: 2411

#23 Příspěvek od klenot »

bmwfil píše:
klenot píše:Čau, já mám E34 520 prehistorik m20. Ručička se drží těsně za první čárkou po modrém poli, středu dosáhne jenom při hopsačkách po městě. Pak se hned vrati jakmile jedu zase plynule. Termostat je úplně novej origo bmw. Čím to je? díkec
To že je úplně novej neznamená, že není KO nebo třeba špatně (naopak) namontovanej, podle příznaků je na 99% vada v něm.
Ještě jsem měl napsat, že předtím jsem tam měl francouzkej vernet. Taky mnou koupenej. A chovalo se to stejně.
Jak má správně být šipkou nahoru/dolu? :?
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 687

#24 Příspěvek od bmwfil »

klenot píše:
bmwfil píše:
klenot píše:Čau, já mám E34 520 prehistorik m20. Ručička se drží těsně za první čárkou po modrém poli, středu dosáhne jenom při hopsačkách po městě. Pak se hned vrati jakmile jedu zase plynule. Termostat je úplně novej origo bmw. Čím to je? díkec
To že je úplně novej neznamená, že není KO nebo třeba špatně (naopak) namontovanej, podle příznaků je na 99% vada v něm.
Ještě jsem měl napsat, že předtím jsem tam měl francouzkej vernet. Taky mnou koupenej. A chovalo se to stejně.
Jak má správně být šipkou nahoru/dolu? :?
Mám pocit, že šipka znázorňuje průtok vody...
klenot
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: pát 29.08.2008 00:00
Bydliště: Vymazánkof
Klubové ID: 2411

#25 Příspěvek od klenot »

Na e30.cz píšou šipkou dolu u m40, v "chytre" knize pišou šipkou nahoru u m50. Jak to ma spravně byt? Nevěřim še každej motor jinak.
klenot
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: pát 29.08.2008 00:00
Bydliště: Vymazánkof
Klubové ID: 2411

#26 Příspěvek od klenot »

Podle mě, je jedno jestli šipkou nahoru nebo dolu. Vařil jsem termostat ve vodě a začal otevírat při 75C(podle teploměru) ve skutečnosti možna těch 80C. Škvírečka tak na papír. Takže to vidim na čidlo nebo budík.
momento
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: stř 19.04.2006 00:00
Bydliště: Praha

#27 Příspěvek od momento »

šipkou, nebo dirkou nahoru
Odpovědět