Stránka 2 z 2

Napsal: čtv 23.10.2008 09:04
od Francis
Levý ovladač teploty má aretovanou max i min teplotu.
Při "zacvaknutí" na minimum se vypíná úplně regulace teploty a vypínají se elektroventily, vzduch pouze prochází zvenku dovnitř.
Při "zacvaknutí" na maximum se opět vypíná regulace teploty, ale eletroventily vodního okruhu jsou oba otevřené naplno a na stálo, topíto na maximum a v autě by mělo být jako v sauně. Nemusíš pro účel testu napojovat přímé elektrické napájení elektroventilů.

Napsal: čtv 23.10.2008 10:24
od lenoch
Francis píše:Levý ovladač teploty má aretovanou max i min teplotu.
Při "zacvaknutí" na minimum se vypíná úplně regulace teploty a vypínají se elektroventily, vzduch pouze prochází zvenku dovnitř.
Při "zacvaknutí" na maximum se opět vypíná regulace teploty, ale eletroventily vodního okruhu jsou oba otevřené naplno a na stálo, topíto na maximum a v autě by mělo být jako v sauně. Nemusíš pro účel testu napojovat přímé elektrické napájení elektroventilů.
Noprávě že když sem s tím levým - řidičovo kolečkem teploty hejbnul na ten doraz - cvakloto - byl tam, tak se žádná sauna nekonala... furt šel takovej vlažnej vzduch a motor byl teplej provozně... tak myslíš jít rovnou do ventilů a pak do topení?? Jo a taky nefunguje plynulá regulace otáček ventilátoru mezi nulou a jedničkou na ovladači regulátoru intenzity foukání... to bych přisuzoval nějak zčazené té jednotce topení... podle mě těma předřadnejma odporama na ventilátoru to nebude...