Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Automatická klima v e34

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Levý ovladač teploty má aretovanou max i min teplotu.
Při "zacvaknutí" na minimum se vypíná úplně regulace teploty a vypínají se elektroventily, vzduch pouze prochází zvenku dovnitř.
Při "zacvaknutí" na maximum se opět vypíná regulace teploty, ale eletroventily vodního okruhu jsou oba otevřené naplno a na stálo, topíto na maximum a v autě by mělo být jako v sauně. Nemusíš pro účel testu napojovat přímé elektrické napájení elektroventilů.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
lenoch
Registrovaný
Příspěvky: 490
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od lenoch »

Francis píše:Levý ovladač teploty má aretovanou max i min teplotu.
Při "zacvaknutí" na minimum se vypíná úplně regulace teploty a vypínají se elektroventily, vzduch pouze prochází zvenku dovnitř.
Při "zacvaknutí" na maximum se opět vypíná regulace teploty, ale eletroventily vodního okruhu jsou oba otevřené naplno a na stálo, topíto na maximum a v autě by mělo být jako v sauně. Nemusíš pro účel testu napojovat přímé elektrické napájení elektroventilů.
Noprávě že když sem s tím levým - řidičovo kolečkem teploty hejbnul na ten doraz - cvakloto - byl tam, tak se žádná sauna nekonala... furt šel takovej vlažnej vzduch a motor byl teplej provozně... tak myslíš jít rovnou do ventilů a pak do topení?? Jo a taky nefunguje plynulá regulace otáček ventilátoru mezi nulou a jedničkou na ovladači regulátoru intenzity foukání... to bych přisuzoval nějak zčazené té jednotce topení... podle mě těma předřadnejma odporama na ventilátoru to nebude...
Odpovědět