Levý ovladač teploty má aretovanou max i min teplotu.
Při "zacvaknutí" na minimum se vypíná úplně regulace teploty a vypínají se elektroventily, vzduch pouze prochází zvenku dovnitř.
Při "zacvaknutí" na maximum se opět vypíná regulace teploty, ale eletroventily vodního okruhu jsou oba otevřené naplno a na stálo, topíto na maximum a v autě by mělo být jako v sauně. Nemusíš pro účel testu napojovat přímé elektrické napájení elektroventilů.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Automatická klima v e34
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Noprávě že když sem s tím levým - řidičovo kolečkem teploty hejbnul na ten doraz - cvakloto - byl tam, tak se žádná sauna nekonala... furt šel takovej vlažnej vzduch a motor byl teplej provozně... tak myslíš jít rovnou do ventilů a pak do topení?? Jo a taky nefunguje plynulá regulace otáček ventilátoru mezi nulou a jedničkou na ovladači regulátoru intenzity foukání... to bych přisuzoval nějak zčazené té jednotce topení... podle mě těma předřadnejma odporama na ventilátoru to nebude...Francis píše:Levý ovladač teploty má aretovanou max i min teplotu.
Při "zacvaknutí" na minimum se vypíná úplně regulace teploty a vypínají se elektroventily, vzduch pouze prochází zvenku dovnitř.
Při "zacvaknutí" na maximum se opět vypíná regulace teploty, ale eletroventily vodního okruhu jsou oba otevřené naplno a na stálo, topíto na maximum a v autě by mělo být jako v sauně. Nemusíš pro účel testu napojovat přímé elektrické napájení elektroventilů.