Stránka 2 z 3

Napsal: úte 15.07.2008 10:10
od eric
Fugo píše:Udělání správného výfuku není o tom co ten člověk dělal a dělá a na jaký káry. Je to spousta testů na brzdě kde se zkouší zda je lepší to nebo to, což nelze udělat za 13tis kč. Něco jiného by ale bylo kdyby ten člověk dělal přesnou kopie (dle výkresu) takto odzkoušeného (odbržděného)výfuku.


Ale jó,neříkám,vím,že dělat výfuky je docela věda,ale tak snad,když je zachována přesná velikost orig.tlumiče a navíc je to vevnitř bez přepážek a velikost roury v tlumiči i ven z něho je stejná jako na svodech,tak by to mělo bejt ok.Spíš bych řekl,že je docela umění ho zvukově naladit na 8vál.Ale každopadně nechci,aby to vyznělo nějak špatně,jsem vděčnej za jakýkoliv dobrý rady,proto jsem to sem hodil k diskuzi :D

Napsal: úte 15.07.2008 10:19
od Fugo
a zde je ta chyba, nejsou přepážky není protitlak a směs může jít do výfuku

Napsal: úte 15.07.2008 10:22
od Hyri
eric píše:
Hyri píše:podla mna to bude tym ze ty nemas vanosy a on ma , ty mas mechanicky plyn a on ma elektronicky .... + nejake picovinky , ale chip na motoru ... +-0 na prevoddovke , akurat bude jinak radit ,ale na Sko to mas zastejno,


To si děláš srandu,né,že v r.v.97 e39 nejsou vanosy,ty už se flákaly do e36,takže to je dle mýho kravina.Ale s tím plyn.pedálem,na to se zeptám,to není tak od věci :?


to si nedelam srandu :D skur ty nevis co mas pod kapotou , a ten vyfuk moze tez robit svoje ...

Napsal: úte 15.07.2008 10:26
od Hyri
takze takto : The M62B44 is a 4.4 L (4398 cc) version with a 92 mm bore and 82.7 mm stroke. Output is 283 hp (210 kW) at 5750 RPM with 310 ft·lbf (420 Nm) of torque at 3900 RPM. In 1998, BMW introduced the M62TUB44 which included the VANOS system and an electronically actuated throttle. The non-VANOS M62B44 had a slightly less restrictive intake manifold (the difference was very similar to the difference between OBD1 and OBD2 M52/S52.)


nevanos : Obrázek

Vanos : Obrázek


a tam je videt aj rozdil ze tam neni ASC klapka . jina vaha (stekr) a diag zasuvka potom bola vevnitr auta trocha pozdejc. OBD2

Napsal: úte 15.07.2008 10:33
od eric
to Hyri:No tak stěrka,takže nemám vanos,no to je bomba teda a ten pedál je podle toho taky lankový :( Každopádně díky za upřesňující info.

Napsal: úte 15.07.2008 10:38
od Hyri
praveze je full elektronickej,poznas to ked sa na neho podivas , a porovnas s tvojim.

Napsal: úte 15.07.2008 10:44
od eric
Hyri píše:praveze je full elektronickej,poznas to ked sa na neho podivas , a porovnas s tvojim.


No kouknu na to,ale když mám r.v.97,tak je to jasné,né,že je to ta první verze i ten štekr na váhu vzduchu odpovídá,to si tak nějak pamatuju :D

Napsal: úte 15.07.2008 10:45
od Hyri
ja som nemal sancu porovnat vanos/nevanos ... taky mam nevanos.

Napsal: úte 15.07.2008 12:10
od Susi
mazec,

sorry, že se sem pletu, ale jak čtu, říkám si, jaký kraviny ten Hyri plácá...
Klobouk dolů, tohle jsem taky netušil..

Na druhou stranu 8vál určitě jede výborně i vez Vanosů a aspoň se neposerou... Ne?

Jen tak pro info - od 98 se montovaly Vanosy, nebo double-Vanosy?

Napsal: úte 15.07.2008 12:30
od Hyri
Susi píše:mazec,

sorry, že se sem pletu, ale jak čtu, říkám si, jaký kraviny ten Hyri plácá...
Klobouk dolů, tohle jsem taky netušil..

Na druhou stranu 8vál určitě jede výborně i vez Vanosů a aspoň se neposerou... Ne?

Jen tak pro info - od 98 se montovaly Vanosy, nebo double-Vanosy?


co tu kdo placa ? od 98 vanosy , double vanosy moze mat jedine s62

Napsal: úte 15.07.2008 13:27
od Susi
Hyri píše:
Susi píše:mazec,

sorry, že se sem pletu, ale jak čtu, říkám si, jaký kraviny ten Hyri plácá...
Klobouk dolů, tohle jsem taky netušil..

Na druhou stranu 8vál určitě jede výborně i vez Vanosů a aspoň se neposerou... Ne?

Jen tak pro info - od 98 se montovaly Vanosy, nebo double-Vanosy?


co tu kdo placa ? od 98 vanosy , double vanosy moze mat jedine s62


Nic netvrdim, jen se ptám... Tos asi nepochopil.

Napsal: úte 15.07.2008 13:30
od Hyri
asi nepochopil ... ale pohoda ;)

Napsal: úte 15.07.2008 13:36
od Susi
Hyri píše:asi nepochopil ... ale pohoda ;)


Ten "klobouk dolů" jako před Tebou, kapisto? :wink:

Napsal: úte 15.07.2008 19:42
od eric
Tak chlapi,již jsem si vzpomněl,od který firmy mám ten údajnej chip,je to od ABC tuning a když jsem koukal na netu na jejich recenze,tak ty kráso jsem asi narazil na jádro pudla.prej to jsou absolutní nýmandi a podle jednoho typa s fóra na peugeotu tam mněl jeden chipnutou renault lagunu v dieselu a když to porovnával s kolegou,co jí chipnutou neměl,tak ejhle,ta nechipnutá jela líp.Takže...???

http://www.peugeot-club.cz/forum/viewth ... ?tid=25898

Napsal: úte 15.07.2008 20:04
od Helldiver
Takze vytiahni svoju rj, vydrb ten EEPROm chip z pamate a daj tam origo. Teda viem ze na M60 to ide takto jednoducho, neviem co sa to da aplikovat na M62 a tusim tam bude aj problem s imobilizerom...

Napsal: úte 15.07.2008 20:08
od eric
Helldiver píše:Takze vytiahni svoju rj, vydrb ten EEPROm chip z pamate a daj tam origo. Teda viem ze na M60 to ide takto jednoducho, neviem co sa to da aplikovat na M62 a tusim tam bude aj problem s imobilizerom...


No do toho nevidím,ale každopádně bych tam chtěl zpátky ten origo softík,to teda jo!

další odkaz:
http://forum.skodahome.cz/lofiversion/i ... 25629.html

QUOTE(Farnell @ 22.5.2007, 22:23 ) [snapback]473711[/snapback]
Hmm, kdyby z mojí 1.2 40kW udelali 51kW, to by byla paráda ale nev??ím tomu ani trošku už tak jsou HTP?ka co se výkonu týka vyhnaný dost nahoru...
Nevim co a jak ale už jsem byl u jedne firmy co chipuje a o abc me toho hodne ?ekla že na ne jsou same stižnosti a že už par lidi se setkalo s tim že po nachipovani melo auto ješte menši vykon než p?ed chipem.

Napsal: úte 15.07.2008 20:18
od Fugo
tak na abc jsem myslím expert, doporučuju vyhledat a přečíst téma ohledně čipování které jsem založil na TF, radši hodím odkaz. http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... hlight=abc

Napsal: stř 23.07.2008 19:38
od eric
Takže chlapci,dnes jsem vyměnil oba lanovody,jak na plyn,tak na tempomat a můžu říct,že mám úplně jiný auto!Pedál jsem měl před tím tvrdej jako prase,vůbec nešel za plynem a teď jde naprosto lehce a reaguje v podstatě okamžitě,skoro stejně jako ten elektronickej,co má kámoš v pofaceliftu.Takže všem,co maj před facelift s lanovodama můžu vřele doporučit ty lanka vyměnit,stojí nový obě dohromady 761kč origo v BMW,takže pohodička 8) :lol:

Napsal: čtv 24.07.2008 11:38
od 540david
Docela zajímavý. :) Okouknu to a pouvažuju zda je měnit.

Napsal: čtv 24.07.2008 11:56
od Strosek
eric píše:Takže chlapci,dnes jsem vyměnil oba lanovody,jak na plyn,tak na tempomat a můžu říct,že mám úplně jiný auto!Pedál jsem měl před tím tvrdej jako prase,vůbec nešel za plynem a teď jde naprosto lehce a reaguje v podstatě okamžitě,skoro stejně jako ten elektronickej,co má kámoš v pofaceliftu.Takže všem,co maj před facelift s lanovodama můžu vřele doporučit ty lanka vyměnit,stojí nový obě dohromady 761kč origo v BMW,takže pohodička 8) :lol:


Jak náročná je výměna ?