Turbo
-
jarin530d
- Registrovaný
- Příspěvky: 45
- Registrován: úte 01.04.2008 00:00
- Bydliště: Javoříčko 3,78701 Šumperk
- Klubové ID: 1503
Jo zatím pohoda, ale nevím co bude dál protože než se to repasovaný zadřelo tak při jízdě např. do kopce bylo na ukazateli venkovní teploty až 50 stupňů celsia, přitom venku nějakých 25. A teď to dělá taky, sice už neukazuje 50 ale do 40 to vyleze.Je fakt že mi na spodu chybí kryt motoru a to čidlo venkovní teploty je kousek od hadic k turbu. Tak nevím jestli je ještě něco špatně nebo ne.
-
jarin530d
- Registrovaný
- Příspěvky: 45
- Registrován: úte 01.04.2008 00:00
- Bydliště: Javoříčko 3,78701 Šumperk
- Klubové ID: 1503
Tak něco je pořád špatně. Nový turbo jsem nechal zajet v přijatelných otáčkách, vše bylo OK. Pak jsem pustil naplno klimu a po 1km z výfuku opět bílej dým. Zastavil jsem vypnul klimu a dobrý, to vše s lehkou nohou na plynu. Ujel jsem asi 50km bez problému a na zpáteční cestě jsem tomu do kopce naložil. Okamžitě z výfuku zase bílej dým, zastavil jsem že otevřu kapotu a jak jsem k ní přišel, zespodu zpodchladiče (stál jsem od auta zkoro 1 metr), sálalo obrovský horko. Tak nevím jestli má chlazení turba něco společnýho s klimou, ale když jsem jel do toho kopce tak byla vyplá nebo, čím to může být. Nebo plnící tlak? Ale teplotu v motoru to drží pěkně. Nerad bych odvařil nový turbo.
-
tds
- Registrovaný
- Příspěvky: 1058
- Registrován: úte 29.06.2004 00:00
- Bydliště: MIKULOV
-
jarin530d
- Registrovaný
- Příspěvky: 45
- Registrován: úte 01.04.2008 00:00
- Bydliště: Javoříčko 3,78701 Šumperk
- Klubové ID: 1503
-
tds
- Registrovaný
- Příspěvky: 1058
- Registrován: úte 29.06.2004 00:00
- Bydliště: MIKULOV
-
jarin530d
- Registrovaný
- Příspěvky: 45
- Registrován: úte 01.04.2008 00:00
- Bydliště: Javoříčko 3,78701 Šumperk
- Klubové ID: 1503
-
tds
- Registrovaný
- Příspěvky: 1058
- Registrován: úte 29.06.2004 00:00
- Bydliště: MIKULOV
-
jarin530d
- Registrovaný
- Příspěvky: 45
- Registrován: úte 01.04.2008 00:00
- Bydliště: Javoříčko 3,78701 Šumperk
- Klubové ID: 1503
